Model 3 - bestilling og levering 1.kvartal 2021

Startet av ReisaM3Y, søndag 10. januar 2021, klokken 12:58

« forrige - neste »

braaten22

Uff da det var kjedelig å høre, nesten så jeg gruer meg til å hente vår model3 LR der 10 mars nå kjenner jeg :O
Tesla Model 3 Lr 2021

V8Tesla

Dere som hentet på Drammen, var det utenfor butikken eller på Havna?

bholstad

Sorlandsinv

Får man bilen raskere om man velger Drammen fremfor Kristiansand?

TKTS

Det var det jeg fikk beskjed om av en Teslaansatt i Porsgrunn. Derfor jeg også endret, haster litt med å få bil:-)

Sorlandsinv

Rart det ikke opplyses om dette. Kunne henta i Drammen i morgen, jeg, om jeg kan få slippe å vente til slutten av mars...

TKTS

Har uansett inntrykk av at dette med levering er litt hipp som happ. Tromsø fikk jo en levering av biler nå, skulle tro de fikk levering senere om en skal tro Tesla.

Supervisor

Ny bruker her. Bestilte Model 3 LR med hengerfeste, sort, med vinterdekk og FSD 17.02. En fra Tesla ringte meg dagen etter og sa at bilen er i Drammen og at levering er i mars. Fikk ikke VIN. På websiden står det at bilen utleveres i februar.

najtrox

Tar gjerne imot flere erfaringer fra utlevering i Drammen. Har det selv, og forstår jo at den kanskje ikke er nydelig utvendig med det været vi har, men den burde jo være rengjort innvendig. Er jo en kliss ny bil det er snakk om :)

Kim-

Til sammenligning så fikk jeg bil utlevert i Bergen Kokstad i desember. Helt gullende ren både innvendig og utvendig. Ingenting å si på klargjøringen!

2023 Tesla Model Y LR
2021 Tesla Model 3 LR - solgt
2018 Tesla Model X 75D - solgt

sintjern

Så vidt jeg kan skjønne er Promotheus Leader neste båt fra Zeebrugge til Drammen, med planlagt avreise 6. mars og ankomst 10. mars. Noen som kan bekrefte?

I så fall vil vel evt. biler til Norge fra både Grand Ruby og Glovis Companion være på denne?

alb92

Sitat fra: sintjern på onsdag 24. februar 2021, klokken 22:12
Så vidt jeg kan skjønne er Promotheus Leader neste båt fra Zeebrugge til Drammen, med planlagt avreise 6. mars og ankomst 10. mars. Noen som kan bekrefte?

I så fall vil vel evt. biler til Norge fra både Grand Ruby og Glovis Companion være på denne?

Har vel Spica Leader som skal forlate Zeebrugge i morgen og være i Drammen på den 28/02.

Lurer på om Autoprogress skal også forlate Zeebrugge i morgen og være i Drammen på den 27/02.

Redigering: Autoprogress er vel allerede på vei.

sintjern

Sitat fra: alb92 på onsdag 24. februar 2021, klokken 22:25
Sitat fra: sintjern på onsdag 24. februar 2021, klokken 22:12

Har vel Spica Leader som skal forlate Zeebrugge i morgen og være i Drammen på den 28/02.

Lurer på om Autoprogress skal også forlate Zeebrugge i morgen og være i Drammen på den 27/02.

Redigering: Autoprogress er vel allerede på vei.

Spica Leader hadde jeg visst ikke fått med meg nei :) Ser ut som den ligger fortøyd rett ved Grand Ruby for øyeblikket, så da bør de jo rekke å få flyttet over en hel haug med biler til i morgen  8)

NoPain

Vin som jeg fikk oppgitt dukket opp på uecc for noen timer siden, så tipper den bilen ble flyttet fra grand ruby til spica leader

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA