Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Leveringstid på Model 3 om dagen?

Startet av perjohans, mandag 20. januar 2020, klokken 13:12

« forrige - neste »

Posanto

Sitat fra: MagnusSss på onsdag 16. desember 2020, klokken 10:21
Kan jeg spør om når du bestilte? Bestilte sjøl 20 oct model 3p sort/sort men har ikke hørt noe

Bestilte 18.10 TM3P - Sort/sort med vinterdekk uten FSD.
Vin 828.

Fikk bytta til 22.12 da jeg skal nedover til sørlandet 23.12 Gikk fint det. Bilen ligger nå også på vegvesenet på vin nummer  :+1:

jorgenask

#2026
Sitat fra: NOway på onsdag 16. desember 2020, klokken 11:22
Sitat fra: jaycea på onsdag 16. desember 2020, klokken 11:01
Sitat fra: NOway på onsdag 16. desember 2020, klokken 10:34
Sitat fra: MagnusSss på onsdag 16. desember 2020, klokken 10:21
Kan jeg spør om når du bestilte? Bestilte sjøl 20 oct model 3p sort/sort men har ikke hørt noe

Virker som TM3P sort/sort ikke har fått noen ny status eller dato. Sikkert fordi de er på Glovis Sun.

Ser ut som TM3P i andre farger er litt spredt rundt på andre båter.

Om folk i forumet hadde skrevet i signaturen hva som hadde vært bestilt hadde det vært litt lettere å følge saken.

Jeg har bestilt sort/sort TM3P, leveres i Stavanger. Bestilte 17.10, levering 23.12. Kom med båt til Tananger i dag :)


Du MÅ legge inn en kommentar på hva som er nytt på den når du får den, doble glass foran, varmepumpe (om det durer av og til) OBDII port under deksel til venstre under ratt, linse på led ytterst i lampa, batteri størrelse osv.

Dette ser jeg på som en selvfølge at du bidrar med i forumet.

:police:

Har det vert snakk om at det komme obd2 port fremme ved rattet ?

MODERATOR
Diskusjon om OBDIIport tar vi i denne tråden:  https://elbilforum.no/index.php?topic=54214.0
MVH
Moderator

Shalashaska

Sitat fra: perkarn på onsdag 16. desember 2020, klokken 10:48
Beställde en vit P den 19.e oktober. Fick sms 7.e december om att den blir levererad i Lillestrøm i december. Har inte hört något mer sedan dess.

Samma för mig, fick också sms den 7:e om decemberleverans, ingenting sedan dess. Jag har dock Vin 840xxx så jag räknar inte med att få bilen förrän i början av nästa år.

Cato76

Ser at SPICA LEADER er på vei mot Drammen. Denne er kanskje lastet med TM3? Noen som vet mer?
:+1: Tesla Model 3 Performance 2021
:D Tesla Model S P85 (2015) - Kjøpt Oktober 2017 - Solgt
8) Tesla Model S P85D - Kjøpt feb. 2016 (førstegang registrert feb 2015. Solgt februar 2017)
:'( Tesla Model S P85 (13. September 2013) -Solgt feb. 2016 med 71.000km på telleren

Chris Neumann Ruud

Se signatur, men refresh 2021 model 3 AWD LR levert tidligere i desember :)
Tesla S 2014 AP1 "med alt" - SOLGT
Tesla 3 2021 LR AWD MF824xxx

TM3P878

Noen med VIN838 som har fått leveringsdato enda?

Toonster

Noen som vet om det er mulig å få noe informasjon om levering, så lenge man har VIN nummer?

Kjenner at selveste Utålmodigheten prikker meg på skuldra, hadde jo vært fint med ny bil til jul :)
2022 - Model Y Performance
2021 - Model 3 LR
2016 - Model S 75 D- Facelift (Solgt)

Alexogo

Sitat fra: Toonster på onsdag 16. desember 2020, klokken 14:46
Noen som vet om det er mulig å få noe informasjon om levering, så lenge man har VIN nummer?

Kjenner at selveste Utålmodigheten prikker meg på skuldra, hadde jo vært fint med ny bil til jul :)

Ser du også har VIN 837x, ser 837x endelig begynner å bli registrert på https://teslastats.no/, så det er kanskje håp for oss :D
TM3P -21, Blå, bestilt 31.10.2020 (VIN 837x, RCC Amsterdam)

jorgenask

Sitat fra: Toonster på onsdag 16. desember 2020, klokken 14:46
Noen som vet om det er mulig å få noe informasjon om levering, så lenge man har VIN nummer?

Kjenner at selveste Utålmodigheten prikker meg på skuldra, hadde jo vært fint med ny bil til jul :)

Søk på vegvesen.no på kjøretøyinformasjon med VIN, pleier å dukke opp her når den har kommet til landet

Vegar Beid

Jeg finner ikke VIN koden på siden min, kun RN koden.
Er dette normalt?

nittisyver

Sitat fra: Vegar Beid på onsdag 16. desember 2020, klokken 15:26
Jeg finner ikke VIN koden på siden min, kun RN koden.
Er dette normalt?

Ja, RN kode er bestillingsnummeret ditt. VIN kommer ikke opp på siden.
Tesla M3 LR 2021. 21.12.20

Vegar Beid

Sitat fra: nittisyver på onsdag 16. desember 2020, klokken 15:30
Sitat fra: Vegar Beid på onsdag 16. desember 2020, klokken 15:26
Jeg finner ikke VIN koden på siden min, kun RN koden.
Er dette normalt?

Ja, RN kode er bestillingsnummeret ditt. VIN kommer ikke opp på siden.

OK, takk for det, men hvor finner jeg VIN da?

thebadger

Ble oppringt med mulighet for å bytte bil i dag, hadde en på bestilling med estimert levering i februar.
Den jeg ble matchet med er den dyreste Model 3-en som kan kjøpes (minus FSD), vin serie 827.
Mistenker det plutselig ble levering før jul basert på Teslastats.

Erlingni

Sitat fra: nittisyver på onsdag 16. desember 2020, klokken 15:30
Ja, RN kode er bestillingsnummeret ditt. VIN kommer ikke opp på siden.
Jo VIN kommer også opp på siden, men ikke før du har fått en avtale om levering (leveringstidspunkt).

Erlingni

Sitat fra: Vegar Beid på onsdag 16. desember 2020, klokken 15:36
OK, takk for det, men hvor finner jeg VIN da?
Du må kontakte Tesla delivery selv og spørre.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA