Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Leveringstid på Model 3 om dagen?

Startet av perjohans, mandag 20. januar 2020, klokken 13:12

« forrige - neste »

Steffinho

Sitat fra: TM3P878 på tirsdag 15. desember 2020, klokken 16:11
Sitat fra: NOway på tirsdag 15. desember 2020, klokken 15:10
Jeg tror om det ikke skulle skje noe spesielt nå så er Glovis Sun i havn Zeebrugge 18.12.20 og bruker ca dagen på å laste av. Og ny båt kan pot gå til drammen lørdag og er fremme til uke 52. Hvis så skjer er det helt innenfor beregnet levering for min bestilling.

Så tror ikke det at Glovis Sun har vært noen dager på julebord på Atlanterhavsøyene noe å si for planlagt levering. Kanskje det var noen som skulle ha en ny traktor eller noe sånt på en av øyene der.

Det ryktes om at Glovis Sun går videre til Oslo etter ZEE, så da får vi se da... Isåfall blir alle bilene til Norge losset i Oslo og slipper å vente på ny båt fra ZEE til Drammen.
Har havna i Oslo mulighet til å ta imot så mange biler? På bilder ser det ikke ut som det er så mye plass der. Kan være de står klare med lastebiler og kjører shuttletrafikk til Lillestrøm kanskje.
Tesla M3P hvit/svart - VIN 838xxx - Utlevering: Lillestrøm

TeslaJohan

Hei,

Jeg var innom Tesla Trondheim idag og fikk beskjed om at min TM3P stod på Glovis Sun (VIN839xxx).
Hørtes ut som at den var å forvente i slutten av desember, med mulig utlevering i Lillestrøm (?!).

Noen andre som fått tilsvarende VIN og estimert levering?

E.T

Sitat fra: rlnd på tirsdag 15. desember 2020, klokken 15:53
Sitat fra: E.T på tirsdag 15. desember 2020, klokken 15:50
Bestilte M3 LR den 19 november,  VIN 839xxx, fikk sms idag om levering fredag 18.12 i Stavanger  :)

Bestilte 25. nov og fikk i dag i Bergen (Tesla Kokstad), skulle egentlig få rundt nyttår men så dukket det opp en ny inventory med lik konfigurasjon.

Det ble rask levering for deg da :)

bjønn

Fikk melding nå om utlevering 21. Lillestrøm :) Da blir det jul :)
Tm3 LR hvit/hvit m/hf best. 06/11, vin 836

prompt

Sitat fra: bjønn på tirsdag 15. desember 2020, klokken 19:07
Fikk melding nå om utlevering 21. Lillestrøm :) Da blir det jul :)
Same her 👍🏻 Må bere prøve og få flytta den til 22. grunna jobb.

model3pw

Venter på 2021 M3P med tidlig VIN (827) ut i Lillestrøm. Kun fått beskjed «ila desember». Venter på sms nr to med dato-valg. Slik jeg fikk opplyst har VIN-nr ingen sammenheng med sekvens av produksjon. Tar ikke imot om ikke har de nye lyktene som jeg forstår all P-modeller har i 2021 modell. Regner med bilen er på Glovis som alle andre.

Zero-talent

Sitat fra: bjønn på tirsdag 15. desember 2020, klokken 19:07
Fikk melding nå om utlevering 21. Lillestrøm :) Da blir det jul :)

Samme her  :D da må jeg bare fikse barnevakt så jeg får henta den. Noen som melder seg frivillig?
2013 Leaf Acenta. Solgt 2016
2016 Leaf Tekna. Solgt 2018
2018 Leaf LE 40kwh
2021 tesla model 3 LR - "midtlivskrisa"
Pendler Porsgrunn - Horten

SnøhvitM3P

#2017
Er det noen som vet når utleveringer er forventet i Nord-Norge? Venter på en M3P HVIT som var bestilt i midten av Oktober, ble fortalt at estimert utlevering i Tromsø kan skje mellom den 20-30 Desember. Skrev mail til Delivery men de ga oss ingen informasjon. De skrev bare at det ikke er kommet et VIN nr, og at vi bare må vente til vi får beskjed om utlevering ::)

Ser at flere av dere har fått VIN nr ved å kontakte Delivery, men her var det altså ingen informasjon å få ut av dem. Regner vel kanskje med at bilen er på Glovis Sun, etter det jeg har lest her inne? Håper på levering før nyttår :+1:
2021 Tesla Model 3 Performance (Hvit) - bestilt 19. Okt.
Levert 04. Feb.

Model 3 P

Sitat fra: TeslaJohan på tirsdag 15. desember 2020, klokken 19:02
Hei,

Jeg var innom Tesla Trondheim idag og fikk beskjed om at min TM3P stod på Glovis Sun (VIN839xxx).
Hørtes ut som at den var å forvente i slutten av desember, med mulig utlevering i Lillestrøm (?!).

Noen andre som fått tilsvarende VIN og estimert levering?

Da regner jeg med min også står på Glovis Sun. VIN8436xx. Estimert levering 07.01 Stavanger
MYP - Venter i spenning
M3P - 2021

thebadger

Sitat fra: Model 3 P på tirsdag 15. desember 2020, klokken 20:58
Sitat fra: TeslaJohan på tirsdag 15. desember 2020, klokken 19:02
Hei,

Jeg var innom Tesla Trondheim idag og fikk beskjed om at min TM3P stod på Glovis Sun (VIN839xxx).
Hørtes ut som at den var å forvente i slutten av desember, med mulig utlevering i Lillestrøm (?!).

Noen andre som fått tilsvarende VIN og estimert levering?

Da regner jeg med min også står på Glovis Sun. VIN8436xx. Estimert levering 07.01 Stavanger
Glovis Sun har helt ned i 836-serien, så kan hende din står på en annen båt

Alexogo

Sitat fra: NOway på tirsdag 15. desember 2020, klokken 21:21
Sitat fra: thebadger på tirsdag 15. desember 2020, klokken 21:04
Sitat fra: Model 3 P på tirsdag 15. desember 2020, klokken 20:58
Sitat fra: TeslaJohan på tirsdag 15. desember 2020, klokken 19:02
Hei,

Jeg var innom Tesla Trondheim idag og fikk beskjed om at min TM3P stod på Glovis Sun (VIN839xxx).
Hørtes ut som at den var å forvente i slutten av desember, med mulig utlevering i Lillestrøm (?!).

Noen andre som fått tilsvarende VIN og estimert levering?

Da regner jeg med min også står på Glovis Sun. VIN8436xx. Estimert levering 07.01 Stavanger
Glovis Sun har helt ned i 836-serien, så kan hende din står på en annen båt

Glovis Sun har 835

Jeg har 837 og var på RCC Amsterdam.
TM3P -21, Blå, bestilt 31.10.2020 (VIN 837x, RCC Amsterdam)

Posanto

Fikk sms igår om utlevering 23 desember :D
Har tidligere fått beskjed om at den kommer en av de siste dagene i desember så dette var gode nyheter.

Skal hente i Stavanger og det kom båt til Tananger i natt med en del biler pø visst nok.
TM3P sort/sort  :+1:

MagnusSss

Kan jeg spør om når du bestilte? Bestilte sjøl 20 oct model 3p sort/sort men har ikke hørt noe

perkarn

Beställde en vit P den 19.e oktober. Fick sms 7.e december om att den blir levererad i Lillestrøm i december. Har inte hört något mer sedan dess.
M3P 2021 Pearl White - helsvart interiør - VIN 835 - Bestilt 19.10.20 - SMS 07.12.20 - Utlevering Lillestrøm xx.xx.xx

jaycea

Sitat fra: NOway på onsdag 16. desember 2020, klokken 10:34
Sitat fra: MagnusSss på onsdag 16. desember 2020, klokken 10:21
Kan jeg spør om når du bestilte? Bestilte sjøl 20 oct model 3p sort/sort men har ikke hørt noe

Virker som TM3P sort/sort ikke har fått noen ny status eller dato. Sikkert fordi de er på Glovis Sun.

Ser ut som TM3P i andre farger er litt spredt rundt på andre båter.

Om folk i forumet hadde skrevet i signaturen hva som hadde vært bestilt hadde det vært litt lettere å følge saken.

Jeg har bestilt sort/sort TM3P, leveres i Stavanger. Bestilte 17.10, levering 23.12. Kom med båt til Tananger i dag :)
Tesla Model Y Performance 2023
Tesla Model 3 Performance 2021
x Kia eSoul 2020
x Tesla Model X 90D 2017
x Tesla Model S 85 2014

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA