Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Leveringstid på Model 3 om dagen?

Startet av perjohans, mandag 20. januar 2020, klokken 13:12

« forrige - neste »


Cato76

:+1: Tesla Model 3 Performance 2021
:D Tesla Model S P85 (2015) - Kjøpt Oktober 2017 - Solgt
8) Tesla Model S P85D - Kjøpt feb. 2016 (førstegang registrert feb 2015. Solgt februar 2017)
:'( Tesla Model S P85 (13. September 2013) -Solgt feb. 2016 med 71.000km på telleren

royturbodiesel

Jeg fikk også SMS i morges om utlevering en eller annen gang, så jeg gikk inn på tesla konfiguratoren og åpnet Chat og kom i kontakt med en person der.
Fikk greie på VIN nr 5YJ3E7EC4MF829xxx, noe jeg syntes var lavt på en TM3P.
Fikk likevel bekreftet at denne hadde de siste oppgraderingene, som feks nye frontlykter.
Utlevering på Lillestrøm (upraktisk når jeg bor i Drammen, og vinterdekka ligger her), og utlevering en gang i slutten av desember.
Hvilken båt den står på ville vedkommende ikke opplyse om "Informasjon om båt gir vi desverre ikke ut. Når det kommer til levering er det flyttet over til Lillestrøm ja, mtp litt større lokaler for utlevering. Så blir ingen utleveringer i Drammen"
--> Så da blir det vel bare å fortsette å smøre seg med tålmodighet, prøve å finne på en julegave til kona og tenke på noe annet (det siste er jo svært så enkelt når man leser om alle som får sin førjulsgave til en drøy halv million her...)
2021 TM3P
2006 MB ML320CDI
2001 Audi Allroad
2021 MB V-250CDI
2020 MB Vito 119CDI

Erlingni

Sitat fra: royturbodiesel på onsdag 09. desember 2020, klokken 14:40
Jeg fikk også SMS i morges om utlevering en eller annen gang, så jeg gikk inn på tesla konfiguratoren og åpnet Chat og kom i kontakt med en person der.
Fikk greie på VIN nr 5YJ3E7EC4MF829xxx, noe jeg syntes var lavt på en TM3P.
Fikk likevel bekreftet at denne hadde de siste oppgraderingene, som feks nye frontlykter.
Utlevering på Lillestrøm (upraktisk når jeg bor i Drammen, og vinterdekka ligger her), og utlevering en gang i slutten av desember.
Hvilken båt den står på ville vedkommende ikke opplyse om "Informasjon om båt gir vi desverre ikke ut. Når det kommer til levering er det flyttet over til Lillestrøm ja, mtp litt større lokaler for utlevering. Så blir ingen utleveringer i Drammen"
--> Så da blir det vel bare å fortsette å smøre seg med tålmodighet, prøve å finne på en julegave til kona og tenke på noe annet (det siste er jo svært så enkelt når man leser om alle som får sin førjulsgave til en drøy halv million her...)
Har VIN **828** på M3P (bestilt 16. oktober), så **829** er nok helt normalt.
Jeg vet heller ingen ting om konkret leveringstid eller båt. Kun at levering blir i Lillestrøm (fikk sms om det på mandag).

eadie

Jeg har en M3 LR AWD, vin 840xxx, bestilt 18.11.20, og forventet levert i romjula.
Lastes i disse dager ombord på båten fra Freemont, ifølge berta på leveranse i Nederland.
----------------------------------
S85, blå, alt utstyr.
Utlevert mars 2014 - innbyttet mars 2019.

Model 3, hvit, LR AWD, full pakke, EAP/FSD.
Utlevert 07.03.19, byttet inn 29.12.2020

Model 3, blå, LR AWD. Levert 29.12.2020

nittisyver

RCC Amsterdam og Glovis Crystal er begge ankommet Zeebrugge. Tar vel veien videre på Spica Leader til Drammen, med mindre tog er aktuelt.
Tesla M3 LR 2021. 21.12.20

Vegard_br


jorgenask

#1838
Den dukker vel ikke opp på teslastats før den blir registrert på eier , som skjer et par dager før levering. Så må si meg uenig i den logikken  :P min har enda ikke dukket opp på teslastats. Men har godkjent registrering på vegvesen.no

Vegard_br

Sitat fra: jorgenask på onsdag 09. desember 2020, klokken 15:39
Den dukker vel ikke opp på teslastats før den blir registrert på eier , som skjer et par dager før levering. Så må si meg uenig i den logikken  :P min har enda ikke dukket opp på teslastats. Men har godkjent registrering på vegvesen.no

Ikke ødelegg spekulasjonene mine, er jo den eneste underholdningen jeg har fram til utlevering :)

Haggish

Sitat fra: apehest på onsdag 09. desember 2020, klokken 12:59
Sitat fra: adriantr på onsdag 09. desember 2020, klokken 12:56
Og der fikk jeg en telefon fra Tesla som måtte flytte leveringsdatoen fra 10.12 kl 1330 til 14.12 grunnet båtforsinkelse, de skulle visst ringe samtlige som hadde fått levering før helgen og flytte datoen til 14-15.12. VIN 834XXX. Gjelder Lillestrøm.

Samme her. Forsåvidt samme vin og datoer og.

Kompis av meg fikk også den! Jeg har ingen tro på den unnskyldningen, få beskjed dagen før utlevering at båten er forsinket!!! Har jo også bekreftet registrering mot Biltilsynet. Her er det noe de ikke innrømmer :o :o :o >:( >:( >:(
Jeg skal hente min på Lillestrøm på mandag. og det er datoen jeg fikk sist uke.
TmY P 23
TmY LR 23 Solgt
Tm3 LR 21 Solgt

apehest

#1841
Sitat fra: Haggish på onsdag 09. desember 2020, klokken 16:17
Sitat fra: apehest på onsdag 09. desember 2020, klokken 12:59
Sitat fra: adriantr på onsdag 09. desember 2020, klokken 12:56
Og der fikk jeg en telefon fra Tesla som måtte flytte leveringsdatoen fra 10.12 kl 1330 til 14.12 grunnet båtforsinkelse, de skulle visst ringe samtlige som hadde fått levering før helgen og flytte datoen til 14-15.12. VIN 834XXX. Gjelder Lillestrøm.

Samme her. Forsåvidt samme vin og datoer og.

Kompis av meg fikk også den! Jeg har ingen tro på den unnskyldningen, få beskjed dagen før utlevering at båten er forsinket!!! Har jo også bekreftet registrering mot Biltilsynet. Her er det noe de ikke innrømmer :o :o :o >:( >:( >:(
Jeg skal hente min på Lillestrøm på mandag. og det er datoen jeg fikk sist uke.

Er ikke så farlig. Det er bare en bil.

Men, bare så det er sagt, så fikk bilen skilter i dag, så hele "båten forsinka" er bullshit. Bilen har vært i Norge siden forrige uke.

Haggish

Ja det er ikke farlig og få den forsinket, men det at de ikke kan si sannheter blir litt feil🤬. Feil på bilen, for mye og gjøre, koronautbrudd på klargjøringen......, Sannhet er bedre en at det blir uro og spekulasjoner 🤓🤓😏
TmY P 23
TmY LR 23 Solgt
Tm3 LR 21 Solgt

Øggen

Men, opp i all euphoria med oppgraderinger, rentekampanje, levering, forsinkelse og ikkje minst jul, ka kjem rett ettepå? Hadde samme med X'n i 2017, da kom MCU2 rett etter.
Frista å legge inn bestilling på min femte, men litt brent fra tidligere😬
P85, pearl white,  Solgt
S85D Mid.grå, Grå Next gen, Alle ekstra...Avgått med døden
S85D  Titanium, Grå Next gen foran og bak, matt obeche,+++  Solgt
X75D Med alt......
Model YP quicksilver/hvit, FSD
CyberTruck TriMotor/FSD reservert.

Stiann

Sitat fra: Haggish på onsdag 09. desember 2020, klokken 16:34
Ja det er ikke farlig og få den forsinket, men det at de ikke kan si sannheter blir litt feil🤬. Feil på bilen, for mye og gjøre, koronautbrudd på klargjøringen......, Sannhet er bedre en at det blir uro og spekulasjoner 🤓🤓😏
PROMETHEUS LEADER var planlagt og komme til Drammen på mandag, men den kom i dag. Så og beskylde Tesla for og juge blir drøyt!!

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA