Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Leveringstid på Model 3 om dagen?

Startet av perjohans, mandag 20. januar 2020, klokken 13:12

« forrige - neste »

Hrc

Sitat
Hvilken kjøpte du?

Sent fra min HD1903 via Tapatalk

TM3 LR, Hvit, Sort intr, 19 tommere og krok.

Har også en hvit Performance i bestilling, som også fantes på inventory lista i går, men fikk beskjed tidligere i mai at den ikke ankommer før september. Men hvem vet.

Storken

Sitat fra: GTelle på fredag 29. mai 2020, klokken 21:35
Sitat fra: permagnu på fredag 29. mai 2020, klokken 18:29
Sitat fra: GTelle på fredag 29. mai 2020, klokken 13:33
Jeg bestilte rett før påske, å snakka med tesla igår. Var en sjanse jeg kunne få en av bilene som er på vei over dammen nå. Så levering juni/juli.

Men de hadde ikke mulighet til å overlevere i Brumunddal som opprinnelig avtalt. Så jeg må til drammen for å hente. Men det er null stress så jeg krysser fingrene!
Fått vin-nr?

Sent fra min HD1903 via Tapatalk

Nai, finner ikke vin enda i kildekoden. Men var absolutt ikke 100% sikkert jeg fikk en av de som kommer nå. Jeg bare håper det ikke er så mange andre som har bestilt blå LR med hengerfeste 😂

Har bestilt nettopp dette, og har skissert levering september. Bestilte i slutten av mars, så noen uker før deg. Kilde: Selger i tesla. Tidligste levering er kanskje juni.

Opprinnelig ved bestilling ble det skissert mai med levering senest slutten av Q2, altså 30. juni.

Ikke fått vin, tror enkelte av Tesla-selgerne kanskje er noe optimistiske mtp levering?

Uansett, hadde vært utrolig fint om det er noen blå LR med hengerfeste på vei med båt nå. Men siden det ikke er kommet noe Vin så tenker jeg det blir slutten av Q3 - og det er kjipt, for der gikk de ferieplanene med bil. Men da blir det elsykkeltur istedenfor da  8)

E.Erl

#302
Bestilte rett før prisoppgangen, (SR+, hvit, krok, sort intr., 19 sport) og fikk i dag sms om at de trengte personnummer. Sjekket nylig "page-source" og fant plutselig VIN. Ble forespeilet levering enten slutten av juni eller september. Mye mulig bilen kommer i juni, eller hva tror dere?

GTelle

Sitat fra: Storken på fredag 29. mai 2020, klokken 23:32
Sitat fra: GTelle på fredag 29. mai 2020, klokken 21:35
Sitat fra: permagnu på fredag 29. mai 2020, klokken 18:29
Sitat fra: GTelle på fredag 29. mai 2020, klokken 13:33
Jeg bestilte rett før påske, å snakka med tesla igår. Var en sjanse jeg kunne få en av bilene som er på vei over dammen nå. Så levering juni/juli.

Men de hadde ikke mulighet til å overlevere i Brumunddal som opprinnelig avtalt. Så jeg må til drammen for å hente. Men det er null stress så jeg krysser fingrene!
Fått vin-nr?

Sent fra min HD1903 via Tapatalk

Nai, finner ikke vin enda i kildekoden. Men var absolutt ikke 100% sikkert jeg fikk en av de som kommer nå. Jeg bare håper det ikke er så mange andre som har bestilt blå LR med hengerfeste 😂

Har bestilt nettopp dette, og har skissert levering september. Bestilte i slutten av mars, så noen uker før deg. Kilde: Selger i tesla. Tidligste levering er kanskje juni.

Opprinnelig ved bestilling ble det skissert mai med levering senest slutten av Q2, altså 30. juni.

Ikke fått vin, tror enkelte av Tesla-selgerne kanskje er noe optimistiske mtp levering?

Uansett, hadde vært utrolig fint om det er noen blå LR med hengerfeste på vei med båt nå. Men siden det ikke er kommet noe Vin så tenker jeg det blir slutten av Q3 - og det er kjipt, for der gikk de ferieplanene med bil. Men da blir det elsykkeltur istedenfor da  8)

Gudene vet hvordan dette blir, men jeg snakket med leverings avdelingen hos tesla for et par dager siden, å de sa da at det var store muligheter(dog ikke 100%) at jeg kunne hente en bil i juni/juli skifte. Men jeg er forsiktig optimist, så jeg ikke blir altfor skuffet hvis jeg ikke får den.

Hadde som deg planlagt en bilferie i år til vestlandet hvis jeg hadde fått :P

Elbilnewbie

Blir spennende å se hvordan dette ender.
Jeg satser på vi alle får bil til sommeren

Dwerg

Jeg bestilte tidligere i mai, ble fortalt de nylig hadde endret estimert levering fra juni til august. Er forberedt på å vente en stund gitt situasjonen den siste tiden, men krysser fingrene for å være heldig.

permagnu

Tenker det må være relativt gode muligheter for oss som bestilte april/mai. Kan ikke skjønne at det er bestilt fryktelig mange biler i korona-perioden.

Sent fra min HD1903 via Tapatalk


ad3l

Sjekket med Tesla Vin finder og der dukket det opp en VIN gitt. Bestilte 8 mars.

Søkte opp VIN på tesla-info.com, men får ikke eksakt match.

"These are the factory gate dates we have for cars close to a model M3 with vin...."


GTelle

Sitat fra: permagnu på lørdag 30. mai 2020, klokken 16:20
Tenker det må være relativt gode muligheter for oss som bestilte april/mai. Kan ikke skjønne at det er bestilt fryktelig mange biler i korona-perioden.

Sent fra min HD1903 via Tapatalk

Er litt dette jeg tror også, salg av biler gikk jo ned når det sto på som værst. Med de heldige av oss som fortsatt hadde jobb som hadde mulighet til å bestille.

Men må bare vente å se. Håper ihvertfall å se en vin dukke opp på siden min i løpet av den neste uka :)

Tiger123


Noen som har noen anelse om hvor mange biler som er ute på havet, og når den båten ankommer?

GTelle

Sitat fra: Tiger123 på tirsdag 02. juni 2020, klokken 11:38

Noen som har noen anelse om hvor mange biler som er ute på havet, og når den båten ankommer?

Den ankommer visst zeebrugge et sted mellom 17 og 19 juni. Også litt usikker når det går en båt til drammen 🤔

Skal være et sted mellom 3500 og 4000 model 3 på den båten 🙂

GTelle

Men da ser det ut som jeg er en av de heldige med en bil på vei. Har fått assigna en VIN :)

Blå LR, 18tom med hengerfeste

Hrc

Ctrl U, Ctrl F og 5yj for finne VIN i kildekode fortsatt?

GTelle

Jeg la inn den tesla vin addon i Chrome. Men ja, er å søke etter enten 5JY eller "vin" :   mener jeg det var 😊

Hrc


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA