Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Leveringstid på Model 3 om dagen?

Startet av perjohans, mandag 20. januar 2020, klokken 13:12

« forrige - neste »

Strøm Tycoon

Ser mørkt ut for oss som fikk bestillt rett før prisoppgang. Fabrikken er jo stengt, og det er ingen inventory å snakke om, så jeg ser for meg levering slutten av 3 kvartal. Tror ikke det blir noe i slutten av Juni i alle fall.

Elbilnewbie

Snakket med Tesla sist uke. Han jeg snakket med sa bilene som er bestilt med levering juni feks står fortsatt i USA. Han sa foreløpig så kommer bilene fortsatt til Europa. De levere akkurat som før. Han mente også at de ikke hadde merket noe til Corona når det gjaldt levering. Blir spennende å se

Strøm Tycoon

#272
Sitat fra: Elbilnewbie på lørdag 02. mai 2020, klokken 10:32
Snakket med Tesla sist uke. Han jeg snakket med sa bilene som er bestilt med levering juni feks står fortsatt i USA. Han sa foreløpig så kommer bilene fortsatt til Europa. De levere akkurat som før. Han mente også at de ikke hadde merket noe til Corona når det gjaldt levering. Blir spennende å se

Merkelig, for han jeg snakket med sa at bilene ikke er produsert.

EDIT: Krivefeil

Elbilnewbie

Mhm der ser du. Ulik info fra "samme" selskap. Håper det løser seg til fordel for oss ihvertfall

Alexander Lüthi

Bestilte en SR+ 1 april med levering i Mai. Fikk følgende mail fra delivery:

Takk for din henvendelse.

Dessverre stemmer det at leveransen din ble forsinket p.g.a. pandemien og nåværende leveringsestimat er slutten av juni eller i.l.a. juli måned.

Ta gjerne videre kontakt skulle det være noe annet.

Takk! Ønsker deg en fin dag videre!

Med vennlig hilsen,
*********  |  Inside Sales & Delivery Advisor, Europe Sales
Burgmeester Stramanweg 122, 1101 EN Amsterdam

Soala

Tviler på at juni holder, og da blir det i god tesla-tradisjon tidligst midten av september.

Elbilnewbie

Da åpner fabrikken i Fremont igjen så satser på ting ordner seg framover.

Electric cars in Norway

Sitat fra: Elbilnewbie på fredag 08. mai 2020, klokken 18:34
Da åpner fabrikken i Fremont igjen så satser på ting ordner seg framover.

Ja la oss håpe det at Fremont åpner igjen. Sett denne der dette vurderes?
https://youtu.be/lxK5B-ZAR0c

Tesla Fremont Prepares to Open Again, While Shanghai Prepares to Shut Down..Again (Highlight Ep 83)
14 views•May 8, 2020

OLF Highlights
1.29K subscribers

Aja

Var innom tesla på torsdag. Selgeren sa jeg kunne regne med levering i august dersom jeg reserverte nå.

permagnu

Snakket med selger på fredag og han sa da at de ikke hadde hørt noe konkret om at leveransen i juni var forsinket...noen andre som har hørt det samme?

Sent fra min HD1903 via Tapatalk


Snowpoke


GTelle

Litt sånn desperat etter nyheter har jeg tatt et lite dypdykk i Twitter verden etter info om produksjon etc 😁

Da ser det ut som båten Glovis Composer ankommer pier 80 i San Fransisco den 19 mai, med zeebrugge som destinasjon.

Det er videoer fra de første bilene som reiste fra freemont når de åpnet på 30% produksjon med europeiske skiltholdere.

Så det er fortsatt muligheter! Selv om jeg ikke er helt håpefull 😂

Elbilnewbie

https://tesla-info.com/factory-vin.php



Bare å sjekke om bilen er produsert. Min er foreløpig ikke blant dem

permagnu

Får man vin før bilen er produsert? Kun fått reservasjonsnr enda jeg. Bestilte første uke i april. Selger ringte forøvrig den 15 mai og informerte om at det trolig ikke ble bil før aug/sept..

Sent fra min HD1903 via Tapatalk


Elbilnewbie

Jeg fikk VIN samme dag jeg bestilte men det varierer som jeg har forstått det.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA