Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Leveringstid på Model 3 om dagen?

Startet av perjohans, mandag 20. januar 2020, klokken 13:12

« forrige - neste »

Ottara

Jeg bestillte hvit LR den 03.01. Har ikke hørt noe verken vin nr eller leveringstid.

knegg

Sitat fra: Antoonsen på tirsdag 28. januar 2020, klokken 18:50
Forhaster meg kanskje litt nå, men er det noen av dere som bestilte tidligere i januar som har fått leveringsdato? Ser at det har dukket opp en del M3 i inventory hos Tesla. Mandag kom det en del til Drammen og tirsdag til Skodje så man kan jo tenke seg til at det strekker seg videre oppover til Trondheim osv.

Bestilte long range awd 9.01 og lurer litt på om det kan lønne seg å kjøpe fra inventory nå eller nærmer leveringsdato seg, og er det slik at de tar over 14 dager før du får bilen når du kjøper fra inventory?

Jeg fikk bil på to dager når jeg kjøpte inventory og den stod klar i Skodje
2020 Model 3

ToreFB

Noen av dere som har bestilt i slutten av des. eller januar som har fått VIN?

Får man mail om at man har blitt tildelt en VIN? Jeg sjekker den siden litt for ofte føles det som :-)
Tesla Model 3 SR+ 2020 - Bestilt 10.01.2020

Kjettern

Sitat fra: ToreFB på fredag 31. januar 2020, klokken 23:01
Noen av dere som har bestilt i slutten av des. eller januar som har fått VIN?

Får man mail om at man har blitt tildelt en VIN? Jeg sjekker den siden litt for ofte føles det som :-)

Bestilte tidlig januar og har ikke fått VIN.. Sitter å refresher siden hver dag jeg og! Sykt utålmodig :P
Model 3 LR 2019 Sort
Model 3 P 2021 Blå

fredag

Sitat fra: ToreFB på torsdag 23. januar 2020, klokken 22:10
Noen som vet hvor lang den Type-2 kabelen er som følger med Model 3?

Noen har fått en type2-ladekabel på 4 meter og noen har fått en på 8 meter. Og noen har ikke fått, og har måttet vente et par måneder på å få type2 ladekabel ettersendt. Og noen har fått to kabler, først en ved utlevering og en til ettersendt etterpå. Helt standard Tesla, med andre ord. :-)

Jeg har dog ikke hørt om noen som har fått tre ladekabler.
Mitsubishi i-Miev (2011)
Tesla Model S 85 (2013)
Tesla Model 3 (2019)

daggad

Sitat fra: ToreFB på fredag 31. januar 2020, klokken 23:01

Får man mail om at man har blitt tildelt en VIN?

Med meg kom VIN på min side bare rett før utlevering. Men den sto på kildekoden på den siden lenge før.
Åpne siden i Chrome (fungerer sikkert på andre også)
Gå på Visning og så Utvikler og Se Kode
Gå til Endre og Finn og Finn
Skriv inn 5YJ
Da finner den VIN om du har fått den.
Ålesund
TM3 LR AWD 2020
Leaf 24kW 2011

ToreFB

Sitat fra: daggad på mandag 03. februar 2020, klokken 20:44
Sitat fra: ToreFB på fredag 31. januar 2020, klokken 23:01

Får man mail om at man har blitt tildelt en VIN?

Med meg kom VIN på min side bare rett før utlevering. Men den sto på kildekoden på den siden lenge før.
Åpne siden i Chrome (fungerer sikkert på andre også)
Gå på Visning og så Utvikler og Se Kode
Gå til Endre og Finn og Finn
Skriv inn 5YJ
Da finner den VIN om du har fått den.

Takk! Der fant jeg et faktisk :) Antar det ikke er 100% sikkert... Men moro uansett.
Tesla Model 3 SR+ 2020 - Bestilt 10.01.2020

perjohans

#37
Jippi, der var det et Vin-nummer!

Bestilte 15. januar og da stod det levering «Februar».

Mulig denne da er på 12. feb-båten?

Soala

Iflg Tesla kommer første båt over dammen 12. Feb.  Så et par-tre uker før de begynner å bli klare her på bestlandet tenker jeg. Så det går vel slag i slag fra slutten av feb og ut mars.

Ottara

Æsj, det er ikke noe vin nummer på min.. Dette var alt jeg klarte å grave frem fra source "vin":null,
Betyr det da at min ikke er kommet til Nederland?

z4rd

Sitat fra: ToreFB på fredag 31. januar 2020, klokken 23:01
Noen av dere som har bestilt i slutten av des. eller januar som har fått VIN?

Får man mail om at man har blitt tildelt en VIN? Jeg sjekker den siden litt for ofte føles det som :-)

Bestilte ny i slutten av des og fått bil :)

Du får ikke mail ref. VIN. Må sjekke source-code, som nevnt, men når det nærmer seg levering dukker VIN opp på din konto.
2020 Tesla Model 3 LR
2017 Tesla Model X75D

ToreFB

Sitat fra: Ottara på tirsdag 04. februar 2020, klokken 14:27
Æsj, det er ikke noe vin nummer på min.. Dette var alt jeg klarte å grave frem fra source "vin":null,
Betyr det da at min ikke er kommet til Nederland?

Jeg måtte trykke "Administrer" på bilen og så se på kildekoden på den siden der for å finne min. Forsøkte du det?
Tesla Model 3 SR+ 2020 - Bestilt 10.01.2020

Ottara

Prøvde via administrer ja, men jeg har bestilt LR med hengerfeste kanskje det tar litt lenger tid?

z4rd

Spørs helt om de får match på din spec med en bil som allerede er ankommet landet eller om du må vente til neste båt.

Du kan selvfølgelig ringe Tesla for å høre om du har fått VIN og hva estimert tid er, da de har egen linje for levering av Model 3 og pleier å svare raskt om dagen. Men det beste er å slappe av og glemme hele greia litt :)
2020 Tesla Model 3 LR
2017 Tesla Model X75D

daggad

Sitat fra: z4rd på tirsdag 04. februar 2020, klokken 18:50
Men det beste er å slappe av og glemme hele greia litt :)

Enkel, dog umulig løsning med mindre man er dopet eller i koma.. ;D
Ålesund
TM3 LR AWD 2020
Leaf 24kW 2011

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA