Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Gratis "all weather protection kits" i Norge?

Startet av ultimato, onsdag 20. november 2019, klokken 14:58

« forrige - neste »

Toalmar

Sitat fra: ApeX på onsdag 08. januar 2020, klokken 19:51
Dere som har fått melding om pakke på vei, har dere gjort noe spesielt inne på Tesla-kontoen?
La inn adressen min da den faktisk manglet



Sent from my iPhone using Tapatalk
Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

Gadget

Jeg var "smart" nok til å være tidlig ute med å kjøpe skvettlapper, såkalt midwest edition solgt av be good. Fikk nå beskjed om at jeg får gratis fra Tesla. Heldigvis fikk jeg aldri montert dem så jeg selger nå de uorginale for en rimelig penge om noen er interessert.

Daniel_0007

Da har mine ankommet men de klarte å sende til min gamle addreses postkontor selv om jeg flytta i september og oppdaterte addresen min da, bestilte matter fra teslashop rett etter jeg fikk bilen på den gamle addressa så virker som de har bare brukt den og ikke gått inn på profilen min og sett hva addressa er.
Så obs til dere som har flyttet etter å ha mottat bilen og kanskje bestilt no fra teslashop der dere bodde før.
Model 3 2019 LR Rwd

castortroy

Jeg står inne med adresse i tesla kontoen men redigerte den og trykket OK en gang til med akkurat samme infoen siden jeg fikk beskjed om å bekrefte adressen. Har ikke hørt noe mer eller skjønner noe av den beskjeden.

zbk

Har selv ModelX, men ba om skvettlapper ifb med en liten service. Fikk da fortalt at de kom i posten og kunne installeres etterpå. Gjelder utsendelsen an dette for alle modeller? Eller egentlig bare Model 3?
2018 Tesla Model X (blå), 2017 Opel Ampera-e (blå), 2011 Peugeot 3008 (mørk grå) - til salgs
2014  Renault Zoe Q210 - solgt

Autodidact

Sånn ser pakken ut, på innsiden.

Du kan ikke vise dette vedlegget.

Du kan ikke vise dette vedlegget.

Håkon

Daniel_0007

Jess men syns det er rart er kun foran, de problemene jeg har sett har nesten vært værst bakerst spesielt siden 4x4 bilen trekker mest på bakhjula
Model 3 2019 LR Rwd

Kartelaven

Det er ikke vakkert hvis man spinner bort lakken på bakfangeren i hjulbuen. Men det er plastikk, så det fører i alle fall ikke til korrosjon. Skvettlapp foran er klart viktigst.

Estetisk ser det greit ut med skvettlapp foran, de bak kler ikke bilen. Hadde heller gått for lakkbeskyttelsesfilm der.
Før: VW E-up! (2015)
Nå: Tesla Model 3 LR RWD/HW3/AP (2019)

RuneW

Sitat fra: Daniel_0007 på fredag 10. januar 2020, klokken 21:38
Jess men syns det er rart er kun foran, de problemene jeg har sett har nesten vært værst bakerst spesielt siden 4x4 bilen trekker mest på bakhjula

Er det kun foran da?
TMY LR AWD
TM3 LR AWD FSD (solgt)

ok67

Ser ut for å vere to forskjellige typar "skvettlappar", noko som eg tolkar til at det er både fram og bak.
Tesla Model 3 AWD-LR 2019
iMiev 2013 som jr. har overtatt

Toalmar

Settet er kun foran ja. Du kan velge kort utgave eller lang.
Den korte har støtte på baksiden, mens den lange er bare en plate som legges utenpå den korte.
Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021


Daniel_0007

Satt på settet med største på var ganske lett men syns er iriterende at den skraper nedi på fartsdumper men igjen er gummi så regner med går greit.
Model 3 2019 LR Rwd

TøddiVedder


Daniel_0007

Sitat fra: TøddiVedder på lørdag 11. januar 2020, klokken 22:15
Tar på uten å ta av hjul?

ja men vil anbefale å ta av , samt jekke opp bilen gjør det lettere, hvis ikke snu hjulet helt inn, yterste skruen er lett å få på men innerste er litt knotete, må bruke liten skralle.
Model 3 2019 LR Rwd

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA