Har det samme selv. Fikk VIN for 3 uker siden men har ikke fått noen epost med leveringsdato. Forhåpentligvis er bilen på båten som gikk fra Belgia i går og på vei til Drammen nå.
Har ringt til delivery og dem estimerte levering rundt 16.-20. desember.
Hey ThomasR,
Fikk du noe informasjon ennå?
Ringte i går og Tesla sa at bilen var på vei til Norge og de trodde at levering ville være den siste uken i desember i Drammen, ettersom de ønsker å levere like mange bil før kvartalets slutt.
Men fortsatt ingen estimat levering på mail eller bekreftelse av noe.
Ringte i går jeg også og fikk beskjed om at bilen var i Belgia ved siste oppdatering i systemene demmes. Han jeg snakket med prøvde også å vekke bilen for å få nøyaktig lokasjon, men når bilen er på båt så vil ikke den ha noe signal og vil derfor ikke bli klart å vekket. Ergo, bilen min er på tur videre fra Belgia.

Når det er sagt så var det estimert utlevering 24. desember i Stavanger/Sandnes.
Noen har sagt at bilene kommer med båt direkte til Stavangerområdet og han jeg snakket med sa at alle bilene er innom Drammen først før dem drar videre innenlands. En kollega av meg fikk høre fra delivery at båt var på tur til Stavanger fra Belgia og levering rundt 19. desember.
Usikker på hva som er tilfellet med min performance, men satser på å få den før julaften.
Har ikke fått noen sms eller epost vedr. levering.