Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Vi som bestilte bilen i August (og senere)

Startet av Slarre40, onsdag 02. oktober 2019, klokken 07:48

« forrige - neste »

Gohlas

Sitat fra: CCTesla på lørdag 30. november 2019, klokken 15:34
Jeg fikk igår epost med estimert levering 22-29 desember og jeg venter på bekreftelse med utleveringsdato.
Bestilling ble registrert den 24 oktober grå LR med hengerfeste.

Dette er rart,
Bestilte samme konfigurasjon 21. oktober, men har ikke estimert levering ennå. Men jeg har VIN i kode.
::) ???

Stylus

Da fant jeg VIN i kildekoden her og. Moro! Takk for tips :) Fått estimert levering 22.-29.des. Nærmer seg nå!

daggad



Dette er rart,
Bestilte samme konfigurasjon 21. oktober, men har ikke estimert levering ennå. Men jeg har VIN i kode.
::) ???
[/quote]

Sjekk i søppel/karanteneboksen din på epost. Min lå der..
Ålesund
TM3 LR AWD 2020
Leaf 24kW 2011

Gohlas

Sitat fra: daggad på mandag 02. desember 2019, klokken 09:34


Dette er rart,
Bestilte samme konfigurasjon 21. oktober, men har ikke estimert levering ennå. Men jeg har VIN i kode.
::) ???


Sjekk i søppel/karanteneboksen din på epost. Min lå der..

Takk for tips, men fant ingenting der.
Selv i koden er det ett felt som sier "estimatedDeliveryDate":null.

Så jeg kan bare vente.

ThomasR

Sitat fra: Gohlas på mandag 02. desember 2019, klokken 09:49
Sitat fra: daggad på mandag 02. desember 2019, klokken 09:34


Dette er rart,
Bestilte samme konfigurasjon 21. oktober, men har ikke estimert levering ennå. Men jeg har VIN i kode.
::) ???


Sjekk i søppel/karanteneboksen din på epost. Min lå der..

Takk for tips, men fant ingenting der.
Selv i koden er det ett felt som sier "estimatedDeliveryDate":null.

Så jeg kan bare vente.

Har det samme selv. Fikk VIN for 3 uker siden men har ikke fått noen epost med leveringsdato. Forhåpentligvis er bilen på båten som gikk fra Belgia i går og på vei til Drammen nå.
Har ringt til delivery og dem estimerte levering rundt 16.-20. desember.
Tesla Model 3 Performance - Sort/Hvit - 20'

Joadal

Flere med Sandnes som levetingssted som ikke har hørt noe om leveringsdato enda? Bestilt LR den 22. Oktober selv..

ThomasR

Sitat fra: Joadal på mandag 02. desember 2019, klokken 20:04
Flere med Sandnes som levetingssted som ikke har hørt noe om leveringsdato enda? Bestilt LR den 22. Oktober selv..

Ah, glemte å skrive det i posten over. Har også levering på Sandnes/Forus.
Tesla Model 3 Performance - Sort/Hvit - 20'

Ewout

4 dager igjen til levering. Ikke fått faktura ennå. Lurer fortsatt hvordan jeg kobler betalingen fra banken til Tesla sammen og hvordan jeg aktivere forsikringen mens jeg ikke har regne enda.

Blir spennende nå :D
Life is electrifying :-)

Thouen

Sitat fra: Joadal på mandag 02. desember 2019, klokken 20:04
Flere med Sandnes som levetingssted som ikke har hørt noe om leveringsdato enda? Bestilt LR den 22. Oktober selv..

Har ikke fått estimert leveringsdato på mail/sms enda, nei. Ble fortalt et par uker siden om at de forventet biler inn i begynnelsen/midten av desember når jeg var innom på Forus.
2020 Tesla Model 3 Performance

Mr.G

Ringte i dag, det er en båt på vei til Stavanger nå, fant ikke et passende godsskip på vesselfinder. Noen som har båtens navn slik at vi kan følge litt med? (Zeebrugge-Risavika)

Handyman

RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

ThomasR

Sitat fra: Mr.G på tirsdag 03. desember 2019, klokken 18:55
Ringte i dag, det er en båt på vei til Stavanger nå, fant ikke et passende godsskip på vesselfinder. Noen som har båtens navn slik at vi kan følge litt med? (Zeebrugge-Risavika)

Går båten da fra Drammen til Stavanger? ;)
Snakka med delivery i dag og dem sa alle bilan måtte innom Drammen først.
Tesla Model 3 Performance - Sort/Hvit - 20'

Mr.G

Til meg sa de at den kommer direkte til Stavanger

CCTesla

Da er det Autopride som går fra Zeebrugge til Stavanger 5 ti 7 desember  :)


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA