Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

e-tron Sportback: Bilder og videoer

Startet av Orbit, søndag 15. september 2019, klokken 22:24

« forrige - neste »

1000kwh

Enig, mye freshere enn den første varianten!

Kires

2024 Model 3
2022 VW ID.4 GTX

daktari

Mine videoer av Autopilot 2 Mine I-Pace videoer
2023 ID.4 GTX 2021 ID.4   2022 BMW iX40   2021 Model 3 LR   2019 Audi e-tron 55   2019 I-Pace HSE   2017 S90D

erikho

Den er ikke bygget på MEB eller PPE. Først ut er Q4 etron.

Counterpointer

Lurer på om ikke denne hadde vært til forveksling lik en annen bil med en hest i fronten og tett plate i grillen

daktari

Mine videoer av Autopilot 2 Mine I-Pace videoer
2023 ID.4 GTX 2021 ID.4   2022 BMW iX40   2021 Model 3 LR   2019 Audi e-tron 55   2019 I-Pace HSE   2017 S90D

Contango

Sitat fra: daktari på onsdag 20. november 2019, klokken 11:00
Disse nye fancy lyktene; kommer de på e-tron 50 SUV eller først på 2021-modell mon tro?
https://www.tu.no/artikler/1-3-millioner-lysende-nyheter-fra-audi/479370
Skulle gjerne hatt Matrix lys selv, men trodde Audien allerede hadde? Er disse mer avanserte?
10+ elbiler bak meg. Nå en '22 M3 og en '24 Enyaq.

turfsurf

Sitat fra: Contango på onsdag 20. november 2019, klokken 12:07
Skulle gjerne hatt Matrix lys selv, men trodde Audien allerede hadde? Er disse mer avanserte?
Mye mere kontroll over lysbildet.
i4 M50 2024 | Model Y P 2022 | BMW CE 04 2022 | x - e-tron 55 SB 2021  x - e-tron 50 SB 2021 | x - e-tron 50 2020 | x - Model 3 LR 2021 | x - I-Pace HSE 2019 |
x - i3 120Ah 2019 | x - Model X 100D 2017 | x - i3 60Ah 2015 | x - Model S 85D 2015  | x - Model S85 2013

turfsurf

Sitat fra: Øyvind.h på onsdag 20. november 2019, klokken 08:45
Med såpass solid økning i rekkevidde sammenlignet med vanlig E-Tron, og 64,7kWh utnyttbar kapasitet for 50-modellen, kan det faktisk være en bil som fungerer til og fra hytta.
Ser bedre ut enn etron ja, og stemmer rekkevidde / forbruk så er dette en mere interessant bil når plassbehovet blir litt mindre. Men er fremdeles skeptisk til mangel på enpedal og kardangtunnellen inne i bilen. Og så kan man jo håpe på litt sportsligere kjøreegenskaper.
i4 M50 2024 | Model Y P 2022 | BMW CE 04 2022 | x - e-tron 55 SB 2021  x - e-tron 50 SB 2021 | x - e-tron 50 2020 | x - Model 3 LR 2021 | x - I-Pace HSE 2019 |
x - i3 120Ah 2019 | x - Model X 100D 2017 | x - i3 60Ah 2015 | x - Model S 85D 2015  | x - Model S85 2013

daktari

Fantastisk mange detaljerte tekniske tegninger og bilder hos BilNorge.no. De lysene er en kul gimmick.
http://www.bilnorge.no/artikkel.php?aid=52652
Mine videoer av Autopilot 2 Mine I-Pace videoer
2023 ID.4 GTX 2021 ID.4   2022 BMW iX40   2021 Model 3 LR   2019 Audi e-tron 55   2019 I-Pace HSE   2017 S90D

Chimp

Wow!!! Dette synes jeg ser BRA ut. Lysene, niiice!

Counterpointer

Sitat fra: daktari på onsdag 20. november 2019, klokken 12:59
Fantastisk mange detaljerte tekniske tegninger og bilder hos BilNorge.no. De lysene er en kul gimmick.
http://www.bilnorge.no/artikkel.php?aid=52652
120 kW maks ladefart på 50 modellen var nytt for meg, det blir også interresant med ladekurven for denne.

AJ82

Sitat fra: turfsurf på onsdag 20. november 2019, klokken 12:37
Sitat fra: Øyvind.h på onsdag 20. november 2019, klokken 08:45
Med såpass solid økning i rekkevidde sammenlignet med vanlig E-Tron, og 64,7kWh utnyttbar kapasitet for 50-modellen, kan det faktisk være en bil som fungerer til og fra hytta.
Ser bedre ut enn etron ja, og stemmer rekkevidde / forbruk så er dette en mere interessant bil når plassbehovet blir litt mindre. Men er fremdeles skeptisk til mangel på enpedal og kardangtunnellen inne i bilen. Og så kan man jo håpe på litt sportsligere kjøreegenskaper.

Husk at oppgitt rekkevidde på norske sider er WLTP by, ikke kombinert.
Kombinert er 446km og 347km. Fortsatt bra, men gjelder å holde tunga rett i munn når man sammenligner.

A.J.
- 2022 Mercedes EQE 43 AMG
- 2022 Kia EV6
- 2024 Volvo EX90 (i bestilling)
x 2023 BMW I4 M50
x 2022 Audi E-Tron GT
X 2021 Polestar 2 LR AWD
x 2020 E-Tron 50 Sportback
x 2019 E-Tron 55 SUV
x 2019 E-Golf

Chimp

Bilen er tiltalende, men trenger en del ting som ikke er på launch edition. Men så vil jeg ikke ha takrails feks, som så forferdelig ut på bilder.
Er det noen som har vært i dialog med forhandlere vedrørende å plukke utstyr selv?
Gidder ikke begynne plage dem før det blir litt mer reelt for min del.


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA