Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Levering av biler bestilt juli?

Startet av sanaru, onsdag 31. juli 2019, klokken 12:15

« forrige - neste »

ChoriNudo

Bestilte SR+ med hengerfeste 21. mai, og har (endelig) fått levering 2. september.

Er det noen som vet om det er mulig å endre leveringsdato/tidspunkt?

texaz

Fikk sms i dag om å hente min tm3p med hengefeste 30 august. Mer en litt spent kjenner jeg

griulf

Først fikk jeg beskjed om mulig levering av min LR hvit med hengerfeste uken etter 7 september. Bestilte i slutten av juni.
Har ventet på beskjed om faktura, men nå så jeg igår at det har ligget flere fakturaer på Min side som jeg ikke har sett. Har ikke sett det, trodde det skulle komme en mail. På siden står det at de skal gi beskjed når det kom faktura..

På den siste fakturaen står det levering 26 september.

Morsk

Sitat fra: el-sprell på mandag 26. august 2019, klokken 17:01
Sitat fra: Morsk på mandag 26. august 2019, klokken 15:58
Fikk nå vite at jeg skal hente en M3P- med hengerfeste 30 august... 4 dagers varsel.. Jaja. Glad for at jeg endelig får den og krysser fingrene for at den er uten feil.

Får man levert Performance med hengerfeste?

Ja, inventory bil. Men det sies at den har maks 500kg på hengerfeste. Er en egen tråd med preformance med hengerfeste (sleeper).
2019 Model 3 Performance- med HF

Magnus Hansen

Sitat fra: ChoriNudo på mandag 26. august 2019, klokken 17:08

Er det noen som vet om det er mulig å endre leveringsdato/tidspunkt?

Kan du ikke på det foreslåtte tidspunktet er det klart du skal ha nytt. Aner ikke hvor vanskelig det er å komme gjennom på telefon om dagen. Men trodde uansett de ringte? Hvis du avventer betaling, så ringer de nok etterhvert..

CorsoDante

Sitat fra: ChoriNudo på mandag 26. august 2019, klokken 17:08
Bestilte SR+ med hengerfeste 21. mai, og har (endelig) fått levering 2. september.

Er det noen som vet om det er mulig å endre leveringsdato/tidspunkt?

Du kan trenere med inntil 1 uke, mulig de kan strekke den litt lengre, men de ønsker ikke å sitte på bilen din - naturlig nok.

Dersom de har anledning å fremskynde, så vil Tesla gi deg tilbud om dette. Igjen; De ønsker ikke å sitte på bilen din.
TM3P "FSD"

MyMuffin

Fikk omsider beskjed at mitt estimerte leveringsvindu (25 aug til 1 sept) var på bærtur. Bilen var visstnok på båt som nærmet seg zeebrugge, noen som kjenner til hvilke båter som er på vei?
2024 Model 3 LR Highland
2022 Model Y (familietralla)
2021 Model 3 LR - Solgt i 2023
2019 Model 3 Base Perf - solgt i 2021
2019 Model 3 LR - konebil - solgt i 2022
2017 Model S 75D - solgt i 2019
2014 Model S 60 - solgt i 2017

lobirkeland

SFL Conductor ankom Zeebrugge 26. August kl 16:14 og Glovis Cosmos er på vei til Zeebrugge fra San Francisco og den har ETA 6. September. Videre er Glovis Courage nesten fremme i San Francisco og skal deretter tilbake til Zeebrugge.

123kris

#218
Snakket med delivery i går, og det forventes mange biler til Norge i midten av september. Fikk beskjed om at min bil som har estimert levering 15-22 september er på båt på vei til Belgia og at det var mer sannsynlig levering i slutten av september.
2024 - Enyaq 85x i bestilling
2021 - TM3 SR+ - solgt
2020 - TM3 LR AWD - solgt
2019 - TM3 SR+ - solgt
2019 - TM3 LR AWD -solgt
2017 - TMS 75D - solgt
2016 -  Leaf Nordic 30kwh - solgt

morrun

Sitat fra: griulf på mandag 26. august 2019, klokken 17:59
Først fikk jeg beskjed om mulig levering av min LR hvit med hengerfeste uken etter 7 september. Bestilte i slutten av juni.
Har ventet på beskjed om faktura, men nå så jeg igår at det har ligget flere fakturaer på Min side som jeg ikke har sett. Har ikke sett det, trodde det skulle komme en mail. På siden står det at de skal gi beskjed når det kom faktura..

På den siste fakturaen står det levering 26 september.

Vanskelig å finne disse fakturaene? Gjemmer de seg innunder depositumsfagtura/kredittnota/... og de punktene i høyre billedkant ellerkommer sluttfaktura opp som eget punkt?
Mvh Morten.

2016 Nissan Leaf 30 Kwt -solgt.
2019 Tesla model 3 LR -solgt.
2018 BMW i3 94 Ah
2021 Tesla model Y LR.


tsla_m3LR

Sitat fra: morrun på onsdag 28. august 2019, klokken 11:35
Sitat fra: griulf på mandag 26. august 2019, klokken 17:59
Først fikk jeg beskjed om mulig levering av min LR hvit med hengerfeste uken etter 7 september. Bestilte i slutten av juni.
Har ventet på beskjed om faktura, men nå så jeg igår at det har ligget flere fakturaer på Min side som jeg ikke har sett. Har ikke sett det, trodde det skulle komme en mail. På siden står det at de skal gi beskjed når det kom faktura..

På den siste fakturaen står det levering 26 september.

Vanskelig å finne disse fakturaene? Gjemmer de seg innunder depositumsfagtura/kredittnota/... og de punktene i høyre billedkant ellerkommer sluttfaktura opp som eget punkt?

Takk for info. Har samme estimat. Lev. Drammen. Hao
Hvordan bil venter du på?
Når bestilte du?
Har du VIN og i tilfelle hva beg serienummeret på?

456*** her. Best. beg av juli. LR AWD.

tsla_m3LR

Var denne jeg siktet til



Snakket med delivery i går, og det forventes mange biler til Norge i midten av september. Fikk beskjed om at min bil som har estimert levering 15-22 september er på båt på vei til Belgia og at det var mer sannsynlig levering i slutten av september.

123kris

#223
Sitat fra: tsla_m3LR på torsdag 29. august 2019, klokken 06:52
Var denne jeg siktet til



Snakket med delivery i går, og det forventes mange biler til Norge i midten av september. Fikk beskjed om at min bil som har estimert levering 15-22 september er på båt på vei til Belgia og at det var mer sannsynlig levering i slutten av september.

Venter på bil nr to, en SR+, hvit/sort med hengerfeste.
Bestilte 17/7 og har vin som begynner på 475xxx
2024 - Enyaq 85x i bestilling
2021 - TM3 SR+ - solgt
2020 - TM3 LR AWD - solgt
2019 - TM3 SR+ - solgt
2019 - TM3 LR AWD -solgt
2017 - TMS 75D - solgt
2016 -  Leaf Nordic 30kwh - solgt

Roensberg

Utleveringssted på Flatåsen i Trondheim i går kveld

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA