Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Bestille ny bil nå

Startet av espen@stensund.net, mandag 29. juli 2019, klokken 21:48

« forrige - neste »

espen@stensund.net

Chattet nettopp med DNB og den siden man kommer til får å søke om finansiering var vist for TM3, så jeg måtte sende mail til en adresse jeg fikk for å få den rette linken. Ikke helt enkelt men så lenge det går i boks så er jeg happy :-)

sfinxern

Prøvde å konfigurere ny X LR nå, står levering allerede i august. Hmm. Det vil si bil som allerede er produsert med samme konfig. Det var nesten litt tidlig levering for min del (hehe ja luksusproblem å få bil for tidlig) da jeg må selge min MS først.
2017 Tesla Model S 75D
Bestilt 31.8.2017 - levert 4. desember
2016 BMW i3 94ah Fully Charged Protonic Blue
Produsert 26.8.2016 - levert 16.september 2016.
Min første elbil :)
Helelektrisk bilpark fra 4. desember 2017

espen@stensund.net

Sitat fra: larraq på lørdag 03. august 2019, klokken 13:28
Der er ikke tilgjengelig, Stig-Arne, men takk for forslag.

Fikk estimert levering 25/8-1/9 på min bestilling i går, btw

Har du da vært å bestilt i butikk?
Jeg har ikke fått så spesifikk, bare estimert august. Jeg har ikke fått gått igjennom alle "forberedelsene" da jeg venter på link fra DNB så jeg får kampanjerente på 0,25%.

Chris_G

Er der bare hos meg, eller har de fjerner vinterdekk som option på Model X?

Får ikke opp valget, og vil gjerne ha det med i finansieringspakken.

espen@stensund.net

Sitat fra: Chris_G på søndag 04. august 2019, klokken 20:54
Er der bare hos meg, eller har de fjerner vinterdekk som option på Model X?

Får ikke opp valget, og vil gjerne ha det med i finansieringspakken.

Det er en liten stund siden de fjernet vinterhjul, men Tesla er Tesla så de kan jo plutselig dukke opp igjen i morgen  ;)

ChrisG

Sitat fra: Geir_Z på lørdag 03. august 2019, klokken 23:49
Per definisjon betyr "innen". "i løpet av".
https://www.riksmalsforbundet.no/qa_faqs/innen/


Bestilte hos Tesla Grorud. Var innom der i dag, og selgeren ba meg om å sende han en epost, sånn at jeg har vist skriftlig at jeg har fått med meg det nye tilbudet. Selgeren var rimelig overbevisende på at det skulle la seg ordne.
Da slipper de også den ekstra jobben med å kansellere bestillingen, betale tilbake 30' i depositum. For å så legge inne en ny bestilling, søke om lån på nytt osv.....

Gikk inn på tesla.com for å bestille bil nå. Renten er satt opp til 0,99. Synes dette er veldig utydelig skrevet av tesla!

BBaardsen

Hvor lenge varer tilbudet med gratis superlading ved kjøp av ny model X?

Rosstopher

Sitat fra: BBaardsen på søndag 11. august 2019, klokken 19:42
Hvor lenge varer tilbudet med gratis superlading ved kjøp av ny model X?

Ingen vet. Gratis lading har for de fleste mer psykologisk enn monetær verdi. Folk flest bruker ikke mange tusenlappene i året på hurtiglading.
2021 Tesla Model Y LR
2016 Kia Soul

x 2016 Tesla Model S 90D
x 25+ fossilbiler

Reservert Cybertruck

Petter Skaar

får nye x neste uke, er det håpløst å be om gratis supercharging?

MXAnders17

Sitat fra: Petter Skaar på søndag 11. august 2019, klokken 23:57
får nye x neste uke, er det håpløst å be om gratis supercharging?

Jeg hadde definitivt spurt! :)
Bestilt Tesla Model X Performance juli 2019
Eier Tesla Model X 75d
Eier Nissan Leaf Tekna 2017

Ellemelle

Sitat fra: Petter Skaar på søndag 11. august 2019, klokken 23:57
får nye x neste uke, er det håpløst å be om gratis supercharging?
I og med at du har angrerett og kan gå fra handelen uten å betale en eneste krone, har du et veldig bra kort på hånden. Jeg ville sagt (på en pen måte) at du avbestiller og bestiller på nytt hvis du ikke får gratis superlading.

Petter Skaar

#56
Sendte de mail idag ang x jeg får neste uke, de ba meg kansellere bilen og bestille ny. Så jeg ringte delivery på 21 95 92 12 og de var veldig behjelpelig og sa at det skulle gå fint. Så skulle få med gratis superchqrging

TeslaK

Sitat fra: Petter Skaar på søndag 11. august 2019, klokken 23:57
får nye x neste uke, er det håpløst å be om gratis supercharging?

Skal hente ut S i slutten av August og får gratis superlading. Ikke skriftlig bekreftet men to ganger på tlf.
2019 Tesla Model S Performance
2022 Tesla Model 3 RWD

Joachim@sancon.no

Sitat fra: TeslaK på onsdag 14. august 2019, klokken 17:55
Sitat fra: Petter Skaar på søndag 11. august 2019, klokken 23:57
får nye x neste uke, er det håpløst å be om gratis supercharging?

Skal hente ut S i slutten av August og får gratis superlading. Ikke skriftlig bekreftet men to ganger på tlf.

Er i samme båt. Har fått bekreftet på SMS av selger at jeg får med gratis SUC. Jeg har sagt at om det ikke står gratis SUC på final invoice så tar jeg ikke ut bilen. :)

Har estimert levering i begynnelsen av sept.


MXAnders17

Er det vanlig at man ikke får noen ny final invoice etter en endring ??

Jeg har 2 ting som ikke har kommet med, men som selger/delivery har sagt på tlf at skal ordnes..
- Fratrekk på ludicrous
- Gratis unlimited super charging

Final invoice har ikke endra på seg.. Regner jo med at alt dette bare løser seg når man henter bilen.. men litt håpløst når man ikke får noe skriftlig bekreftet  :-1:
Bestilt Tesla Model X Performance juli 2019
Eier Tesla Model X 75d
Eier Nissan Leaf Tekna 2017

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA