Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Bestille ny bil nå

Startet av espen@stensund.net, mandag 29. juli 2019, klokken 21:48

« forrige - neste »

larraq

Der er ikke tilgjengelig, Stig-Arne, men takk for forslag.

Fikk estimert levering 25/8-1/9 på min bestilling i går, btw

Geir_Z

Var innom Grorud i går og bestilte en Model X. Fikk kampanje rente på 0,25%, men ingen nevnte noe om gratis superlading.

Er du/dere sikker på at det gjelder nye biler og ikke kun for bruktbiler?

Kim-

Sitat fra: Geir_Z på lørdag 03. august 2019, klokken 13:44
Var innom Grorud i går og bestilte en Model X. Fikk kampanje rente på 0,25%, men ingen nevnte noe om gratis superlading.

Er du/dere sikker på at det gjelder nye biler og ikke kun for bruktbiler?

Gå på Tesla.com så ser du at det står der
2023 Tesla Model Y LR
2021 Tesla Model 3 LR - solgt
2018 Tesla Model X 75D - solgt

larraq

Da fikk jeg lagt inn ny bestilling med gratis superlading :) Kansellerer den gamle via selgeren på Skøyen. Takk, Kim!

DagfinnN

Sitat fra: espen@stensund.net på lørdag 03. august 2019, klokken 13:08
Av og til så lønner det seg å ikke klare å bestemme seg :-) Blir å legge inn bestilling i dag da regner jeg med. Noen som har erfaring med estimert levering, pleier de å klare den sånn ca.?
En bil som ikke er produsert -> 3 - 6 mnd.
TM3 LR 2021 kjøpt brukt 17.03.2022
TMY bestilt 25.01.2022 - levert 29.03.2022

Geir_Z

Rakk akkurat å komme meg til Grorud rett før dem stengte i dag. Selger skulle ordne så vi også skal få gratis superlading  8).

Takk for tips :) Takker og bukker.

espen@stensund.net

Har nettopp lagt inn bestiling. Ser man kan velge finansiering mellom Santander og DNB. Er det noe spesielt man må gjøre for å få kampanjerente eller går det av seg selv uansett hvem av de man velger?

Geir_Z

Vi bestilte Model X hos Tesla Grorud i Går. Vi valgte DNB, da vi har et kunde forhold hos dem fra før, men det skjedde noe rart så det ble oppført vanlig rente og ikke kampanje rente. Så selger fikk litt å rydde opp :P

Må si at selgerene på Tesla Grorud er utrolig hjelpsomme og trivelige. Top kundebehandling fra Tesla så langt :)

Elninja1

Sitat fra: espen@stensund.net på lørdag 03. august 2019, klokken 16:38
Har nettopp lagt inn bestiling. Ser man kan velge finansiering mellom Santander og DNB. Er det noe spesielt man må gjøre for å få kampanjerente eller går det av seg selv uansett hvem av de man velger?

Jeg fikk sms fra dnb som jeg trykket på hvor det sto at dnb fikk beskjed fra tesla norway at jeg skullle ha lån. Trykket på linken jeg og 10 min etterpå var den innvilget.

larraq

Sitat fra: espen@stensund.net på lørdag 03. august 2019, klokken 16:38
Har nettopp lagt inn bestiling. Ser man kan velge finansiering mellom Santander og DNB. Er det noe spesielt man må gjøre for å få kampanjerente eller går det av seg selv uansett hvem av de man velger?

Måtte sende mail til DNB og spesifikt be om 0.25%. Spør DNB via chatten når du søker lån.

Geir_Z

Takk for tipset.
Forsøkte selv å ringe dem i dag, men var litt seint ute. Ringer dem på mandag. Tilbudet gjelder jo innen 5. august.

MXAnders17

Whaat? Jeg bestilte ny Model x noen uker siden... håper jeg også kan få gratis SC! Ellers må jeg jo nesten avbestille og bestille på nytt da :-/
Bestilt Tesla Model X Performance juli 2019
Eier Tesla Model X 75d
Eier Nissan Leaf Tekna 2017

Elninja1

Sitat fra: Geir_Z på lørdag 03. august 2019, klokken 22:24
Takk for tipset.
Forsøkte selv å ringe dem i dag, men var litt seint ute. Ringer dem på mandag. Tilbudet gjelder jo innen 5. august.
innen betyr vel dagen før 5 august. Bestilte du hos tesla eller online?

Geir_Z

Per definisjon betyr "innen". "i løpet av".
https://www.riksmalsforbundet.no/qa_faqs/innen/


Bestilte hos Tesla Grorud. Var innom der i dag, og selgeren ba meg om å sende han en epost, sånn at jeg har vist skriftlig at jeg har fått med meg det nye tilbudet. Selgeren var rimelig overbevisende på at det skulle la seg ordne.
Da slipper de også den ekstra jobben med å kansellere bestillingen, betale tilbake 30' i depositum. For å så legge inne en ny bestilling, søke om lån på nytt osv.....

Geir_Z

Turte ikke vente til i morgen...
Så la inn en ny reservasjon... Da har jeg uansett er sikret rente tilbudet og gratis superlading :)

Tar sikkert 1 mnd eller 2 før jeg får tilbake depositumet.. men men..

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA