Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Model 3 performance forventet levering?

Startet av Necman, mandag 20. mai 2019, klokken 21:27

« forrige - neste »

Perf

Sitat fra: FeitArne på torsdag 30. mai 2019, klokken 14:47
Jeg også tok 2 telefoner onsdag, fikk beskjed om at bilen min var produsert 3.mai og sto på brygga i Belgia... Den kom til Norge blant de siste i juni... Blir sannsynligvis  medlem stressutleveringsklubben helt i slutten av juni

FeitArne

Hei, sort/sort... Jeg har ikke fått vin.... De så jeg hadde fått.. Skulle dukke opp snart på min konto... Men det har vi hørt før... Håpe det stemmer nå

N0ya

Dersom de ikke klarer å matche min mars-bestilling med hvit/svart TM3P i løpet av juni vurderer jeg å bare kansellere. Familien har gledet seg til bilferie i ny bil fra 01.07, men nå henger det i en tynn tråd. Hvilken annen bil i denne prisklassen gir like mye kjøreglede og kan frakte familie på 4? Kanskje en 10 år gammel Panamera?
2019 Tesla Model 3 Performance Pearl White
2015 Fiat 500e Volare Blue

MyMuffin

Sitat fra: N0ya på torsdag 30. mai 2019, klokken 21:02
Dersom de ikke klarer å matche min mars-bestilling med hvit/svart TM3P i løpet av juni vurderer jeg å bare kansellere. Familien har gledet seg til bilferie i ny bil fra 01.07, men nå henger det i en tynn tråd. Hvilken annen bil i denne prisklassen gir like mye kjøreglede og kan frakte familie på 4? Kanskje en 10 år gammel Panamera?

eller en pent brukt model s? =)
2024 Model 3 LR Highland
2022 Model Y (familietralla)
2021 Model 3 LR - Solgt i 2023
2019 Model 3 Base Perf - solgt i 2021
2019 Model 3 LR - konebil - solgt i 2022
2017 Model S 75D - solgt i 2019
2014 Model S 60 - solgt i 2017

FeitArne

Kjenner den følelsen... Jeg også har mars bestilling.. Jeg har "dessverre" kjøpt veldig mye til bilen, da jeg trodde jeg skulle få bil i slutten av april.. Kommer den ikke i juni så kanselerer jeg nok.. Vi også planla bilferie + det skal folieres osv.

xry

Sitat fra: Perf på torsdag 30. mai 2019, klokken 12:34
Ringte delivery på onsdag. Fikk beskjed om at det hadde vært to batcher med performance utgaver som det hadde vært feil på (vet ikke hvilke feil), at de hadde fått beskjed om at de ikke kunne leveres til kunde.

Videre så håpte de på at det skulle være med performance modeller i båter som kommer neste uke..
Lurer på om de har feilprodusert noe til å kun funke med høyre-ratt, i og med de plutselig har begynt å selge kun Performance i UK nå :D

Necman

Har gitt opp delivery avdelinga. Fikk beskjed om det var en spesiell bil så da kunne det ta litt lengre tid ??? Spurte om det ikke var litt rart at andre har fått leveringsdato på sine performance biler, jo det hørtes litt snodig ut sa han og ha det bra.

Hvit/sort trodde jeg ikke var så spesiell.

Necman

#37
Da har jeg endelig fått vin og leveringstid 4/7 Drammen  :)
Vin 321*** hvit/sort.

FeitArne

Kom final invoice her også i dag... Levering 27/6, men kan man stole på det tro... Tidligere fått beskjed om at bil står i Belgia... Nå er den på tur over fra USA... Ingenting stemmer.....

E_S

Rød/sort, bestilt 28. april, intet hørt ennå. Ikke noe VIN i kildekode heller.
:)

FeitArne

Sitat fra: E_S på torsdag 06. juni 2019, klokken 22:07
Rød/sort, bestilt 28. april, intet hørt ennå. Ikke noe VIN i kildekode heller.

Det stemmer nok ca det..... Bestilte i slutten av mars...

KTM

Blå/svart. Bestilt 19.04.... FI i går. Levering 20.06 sier de (håper DET stemmer

N0ya

Er det noen som har fått utlevert Hvit/Svart Performance etter mars i det hele tatt?
2019 Tesla Model 3 Performance Pearl White
2015 Fiat 500e Volare Blue

Stianolp

Ringte også delivery i går. Bestile hvit hvit P 9/4.. Ikke hørt noe enda, og fikk i går svar at jeg hadde bestilt en for spesiell variant, at det kunne ta tid  :'( Holder på å bli gal! Kjøp en minnepenn på Alibaba til 25kr og du kan følge den på båt, helt fra kina til inngangsdøren din, men kjøper du en bil til 5-600k fra tesla..........

Han sa at det var endel P biler som ikke var blitt levert som jeg kunne bytte til, men ingen med en fargekombinasjon jeg likte.. Men til info, så er dette mulig  :P

Perf

Sitat fra: Stianolp på fredag 07. juni 2019, klokken 09:12
Ringte også delivery i går. Bestile hvit hvit P 9/4.. Ikke hørt noe enda, og fikk i går svar at jeg hadde bestilt en for spesiell variant, at det kunne ta tid  :'( Holder på å bli gal! Kjøp en minnepenn på Alibaba til 25kr og du kan følge den på båt, helt fra kina til inngangsdøren din, men kjøper du en bil til 5-600k fra tesla..........

Han sa at det var endel P biler som ikke var blitt levert som jeg kunne bytte til, men ingen med en fargekombinasjon jeg likte.. Men til info, så er dette mulig  :P

Hvilke fargekomboer var dette?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA