Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Model 3 performance forventet levering?

Startet av Necman, mandag 20. mai 2019, klokken 21:27

« forrige - neste »

Necman

Bestilte m3p den 17/4 med forventet levering i slutten av mai.
Ringte til Tesla i dag og lurte på om slutten av mai stemte, fikk da beskjed om at det ikke har kommet noen m3p enda. Han trodde det var noen på båt til Belgia nå og kanskje levering i midten av juni.

Er det noen med performance i bestilling som har fått noe levering dato?

Beklager enda en tråd med forventet levering, men begynner å bli litt utålmodig kjenner jeg :)

Eknut

Bestilte 16/4, venter fortsatt på VIN og FI, snakket med Delivery trolig midten av juni levering.

FeitArne

Hei, bestilte i mars... Fikk telefon om forventet levering slutten av april / begynnelsen av mai...
Har ikke fått noe Vin nr... Ingenting...  :-1:

alibaba

Bestilte 12.April. Ingen VIN, ingen dato enda. Det klør kraftig her.. :)
TM3P

Necman

Da er det bare å smøre seg med tålmodighet :)

Fikk beskjed om at det fantes 2stk m3p i Norge fra sist forsendelse, som jeg kunne bytte til hvis jeg ville. En svart med hvit interiør i Stavanger og en rød med hvit interiør i Trondheim.

N0ya

Bestillte mars og fikk FI + vin, men bilen gikk til en østlending. Har nå fått credit note, men ingen ny FI eller vin. Antatt levering medio juni.
2019 Tesla Model 3 Performance Pearl White
2015 Fiat 500e Volare Blue

frisert

Bestilte 17/3 sort tm3p. Levering i Trondheim estimert mai/juni
Fikk fi/vin 14.5
Håpet på at båt i Trondheim i dag hadde med min. Men ser ikke ut til det ut fra det dere skriver.
TM3 Performance, estimert levering juni'19
Kia Soul 2015

Ropepåelgen

Bestilte i påsken med forventet levering i mai (Oslo). Nada har skjedd der, men min nye bestilling med hengerfeste ble bekreftet med levering 31. mai nå i dag. Den ble bestilt for halvannen uke siden..

Necman

Da ser det ut som dem har prioritert lr og lr med hengerfeste i starten.

ElToroTMS

Bestilte M3P 5 mai og fikk VIN 9 dager etter det. Selger antar bilen har kommet til Drammen så håper det. Men ingenting fra delivery enda, får
prøve å ringe imorgen.
2019 TM3 Performance (PÅ VEI)
2018 TMS 75D (TIL SALGS)
2017 TMS 75 Uncorked (SOLGT)
2016 TMS P90DL facelift (SOLGT)

FeitArne


ElToroTMS

2019 TM3 Performance (PÅ VEI)
2018 TMS 75D (TIL SALGS)
2017 TMS 75 Uncorked (SOLGT)
2016 TMS P90DL facelift (SOLGT)

FeitArne

Sort/sort.. Håpe det dukker opp noe snart nå :)

Stianolp

Kjøpte Hvit/hvit Performance 9/4, med levering ila mai (stavanger).. Enda ikke hørt et kvekk. Fikk beskjed fra selger at performance ble prioritert og hadde kortere leverings tid  :police: 

Oreo100

Samme i Danmark. Bestilte 13/4, hvid/hvid performance. Ingenting endnu.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA