Fin sammenlikning, selvom jeg selvfølgelig ikke er helt enig siden jeg har i pace
Model X sitt skistativ på hengerfeste ser så merkelig ut at hvis du må ha skistativ er dette grunn nok til å droppe bilen.
Model X er for stor i mange garasjer, spesielt trangt i mitt sameie så der er det kun enkelte som kan ha den bilen.
Bilen er stor og kjører deretter, i pace og e tron ligger mye bedre på veien.
Designmessig bør jeg ikke kommentere model X men smaken er som kjent som baken.
Plassmessig synes jeg det du skrev var litt interessant, fordi jeg synes i pace er en veldig stor bil. Mange som sier, grunnet jeg har hund på 45 kg, at jeg burde kjøpt en større bil. Men jeg har aldri hatt så god plass før noen gang, bagasjerommet føles som 3x størrelsen på min forrige audi a3 etron. I baksetet er det også mye større plass, mye bredere og lengre. Svært god hodeplass overalt, har en hånd å gå på med mine 183 cm.
Og jeg har da sittet baki, bak setet som jeg på 183 har stilt inn. Det var virkelig massevis av plass, ingen problem.
Så mulig du med 190 velger å sitte veldig mye lenger bak enn meg, men jeg tror det går litt på hva man kommer fra også.
Jeg mener i pace oppleves som svært stor innvendig, og kan aldri se for meg at den ikke passer til en familie på 4 pluss hund.
Edit: er helt enig i at supercharger nettverket har verdi i seg selv. Jeg vil pr i dag ikke vurdere å ta med en annen bil enn tesla nedover i europa og håndtere x antall abonnementer og usikkerhet rundt om ladingen fungerer optimalt. Kanskje neste sommer når ionity er ordentlig på bena.