E-tron Q4

Startet av kodax, lørdag 16. februar 2019, klokken 21:07

« forrige - neste »

Chimp

Sitat fra: PMV på tirsdag 13. april 2021, klokken 18:13
Antar at det blir først og fremst "bla bla", men at vi får sett hele bilen og få mål. Dog lokal forhandler antydet at prisene blir også klare.

Bla bla regner jeg med jeg også! Men bestilling og priser som er interessant, så la oss håpe det skjer noe i den retning i dag.

stue

carlings

Herregud så klein denne lanseringen er. Bare jeg som ønsker å gjemme meg bak en pute? Men bilen ser knall ut da.

Chimp

Ikke bare deg som synes dette er kleint. Lærer veldig lite nytt, mye fjas

Veggsen

https://motor.no/elbil/audi-q4-gar-i-strupen-pa-sine-elektriske-sosken/196768

52 kWt, 170 hester, bakhulsdrift, 341 km - 399.900 kroner.
77 kWt, 299 hester, quattro, 488 km - 484.500 kroner.

carlings

Virker behagelig priset. Ikke mye over id4 og Enyaq — og laaangt under Model Y. Men spent på hvor mye utstyr de inkluderer som standard.

telcontar

Regn med å legge på 100k for å få en ok utstyrt. Kan fort bli min neste bil, skal kontakte forhandler imorgen for å få prisliste på utstyr.

Chimp

"Det åpnes for bestillinger av Q4 fra 22.april. De første bilene er planlagt å ankomme norske forhandlere i juni"
Hvorfor ikke bare med en gang

carlings

Har noen sett priser for største batteripakke og bakhjulsdrift?

z4rd

Ser på lanseringsshowet på etterskudd her. Jeg liker Sportbacken, men det ser ikke spesielt bra ut med "mini-soltak". Sportbacken hadde fortjent glasstak ev. sort tak. Men hva slags range kan man forvente av 50 quattro?

Edit: motor-artikkelen lenket lenger opp var bra. takk :) 497km iht tabellen var svar på spm mitt. (Sportback)
2020 Tesla Model 3 LR
2017 Tesla Model X75D

carlings

Takker! For øvrig interessant at Sportback-utgaven faktisk har størst bagasjerom, ifølge artikkelen til Elbil24: «Mens SUV-versjonen kan ta imot 520 liter (1490 med seteryggene nede), har Sportback et oppgitt volum på 535 liter (1460 liter med seteryggene nede).»

Trond.m

Godt å få litt informasjon her. Orker ikke mer bullshit fra live stream 😎

stue

Hva var maks ladehastighet?

stue

0-100 på 6.2 på toppmodellen

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA