Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Storkunderabatt

Startet av Prebs, onsdag 07. november 2018, klokken 10:41

« forrige - neste »

Øyvind.h

Blir nok ikke sjelden på hurtiglader, men mtp hvor bra rekkevidde den har blir hurtigladebehovet mye mindre enn for andre biler. De må også betale, så opportunistiske brukere forsvinner.
VW ID4 GTX 2023

Tidligere elbiler: VW ID4 GTX 2022, Nissan Ariya, Kia EV6 GT-Line, Hyundai Ioniq 5, BMW IX3 2021, VW ID4 1st 2021, Mercedes EQC AMG 2021 og 2020, Kia eNiro 2019, Tesla Model X90D 2016,  Tesla Model S90D 2016, Nissan Leaf 2012, Tesla Model S aug 2013

jkirkebo

Sitat fra: Stikkkontakt på tirsdag 11. desember 2018, klokken 08:27
TM3 har vel så lang rekkevidde at den blir et sjeldent syn på hurtiglader.

Greit at kun LR selges nå men jeg tror SR blir storselgeren når den kommer. Får vi i tillegg hengerfeste blir det nok tung bruk av hurtigladere ja ;)

Og så har vi de som meg, som har hytte på fjellet uten strøm. Da er man avhengig av hurtiglading selv med 600km rekkevidde.
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

Lappsokk

jeg har blitt oppringt og han informerte om storkunderabatt på 1,5%.
Er det fler som har fått den beskjeden eller er det noe han tar ut av lufta for å selge?

Stikkkontakt

Sitat fra: Lappsokk på fredag 14. desember 2018, klokken 19:08
jeg har blitt oppringt og han informerte om storkunderabatt på 1,5%.
Er det fler som har fått den beskjeden eller er det noe han tar ut av lufta for å selge?

Kan nok hende at salget ikke har vært like strålende som de håpet på. Den siste forsinkelsen er jo håpløs.

Trond.m

#79
Ha,ha...1,5 % er nesten bare å irritere folk. Det minst jeg har hørt om fra seriøse leverandører er 3 %. På en bil til 900.000 så vil det bety «gratis» vinterhjul og mindre enn det er en vits  8)

oll1954

Enig. På den annen side er det første gang jeg har hørt at noen fra Audi i noe land i det hele tatt har antydet noe om noen som helst rabatt til noen som helst på noe som helst som har med e-tron å gjøre, så kanskje de er på glid? Jeg har en mistanke om at salget av lanseringsmodeller ikke går helt som de har planlagt ...
Jaguar i-Pace reservert
Audi e-tron quattro reservert

hemi

Noen har klart individuelle rabatter også, så de begynner komme  på gli... etter 1 uke :p


Lappsokk

Sitat fra: hemi på fredag 14. desember 2018, klokken 21:54
Noen har klart individuelle rabatter også, så de begynner komme  på gli... etter 1 uke :p

Vet du noe om størrelsesorden på rabattene deres?

Imagine

#83
Tipper de gir litt ekstra denne uken om de må. De bør jo selge unna.

Leafy

Sitat fra: Lappsokk på fredag 14. desember 2018, klokken 19:08
jeg har blitt oppringt og han informerte om storkunderabatt på 1,5%.
Er det fler som har fått den beskjeden eller er det noe han tar ut av lufta for å selge?

Jeg fikk det samme da jeg bestilte e-tron denne uken. 1,5%...
Tesla Model Y Performance m/EAP. Mottatt 12.22
Tesla Model 3 Long Range MIC. Mottatt 09.21
Tesla Model X 100D 7-seter m/alt. Mottatt 23.05.19 - Solgt!
Audi e-tron Limited Typhoon Grey. Mottatt 18.03.19 - Solgt!
Tesla Model S 75D m/alt. Mottatt 16.10.17 - Solgt!
Tesla Model X 90D 7-seter m/alt. Mottatt 10.10.16 - Solgt!
VW e-Golf m/VP og alt utstyr. Mottatt 28.05.15 - Solgt!
Nissan Leaf m/solcelle. Mottatt 15.11.11 - Solgt!

trd-73

Storkunderabatt eller bare vanlig rabatt? Jeg har reservert bilen, men det er kona som har storkundeavtale, må jeg da overføre plassen til henne, eller gjeldee sånne avtaler ektefeller også?

Trond.m

Sitat fra: trd-73 på lørdag 15. desember 2018, klokken 08:15
Storkunderabatt eller bare vanlig rabatt? Jeg har reservert bilen, men det er kona som har storkundeavtale, må jeg da overføre plassen til henne, eller gjeldee sånne avtaler ektefeller også?
Har aldri opplevd at ikke ektefellen kan få storkunderabatt. Noen ganger kreves det imildertid at den som har storkundeavtalen står som medeier.

olemartin

Sitat fra: trd-73 på lørdag 15. desember 2018, klokken 08:15
Storkunderabatt eller bare vanlig rabatt? Jeg har reservert bilen, men det er kona som har storkundeavtale, må jeg da overføre plassen til henne, eller gjeldee sånne avtaler ektefeller også?

Hørt andre hatt problemer med å overføre reservasjonen til sine barn, så tviler på at det fungerer mellom ektefeller.

trd-73

Som noen nevnte over så virker det som en kan få rabatt om ektefelle har storkunderabatt, noe selgeren min også mente, så slipper vel å flytte reservasjonen, men det er jo ikke snakk om mye rabatt akkurat, men en tar jo det en kan få.

Stikkkontakt

Noen som har fått rabatt uten å være storkunde?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA