Gruppekjøp på facelift-fangere fra UP - ny runde! Hvem er med?

Startet av Cobra, man 05. mar 2018, kl. 20:43

« forrige - neste »

Megleren

BMW850, kjører du rundt med skilter på dashbordet til vanlig?

Synes dette var mye finere enn facelift bilene faktisk.
2019  Hyundai Ioniq Teknikk
2018 Model X75 -  Solgt 07.2020
2016 Model S 85 - Solgt 06.2017

snd

Legg merke til det store gapet. Har sett det på flere UP-kits, både i Norge og USA. Hadde forventet bedre tilpasning for prisen de forlanger.
P85D (+)
Roadster Signature 250 Sport
P85 RIP 19.11.2013 - 9.8.2014

Simen1

Jøss! Stikker den virkelig så langt frem at logoen må stå langt inne i en diger kløft? Jeg hadde sett for meg en langt jevnere overgang fra panser til fanger.
Tesla model S P85 2013 i Tromsø

Cobra

Sitat fra: Nuvolari på ons 07. mar 2018, kl. 20:43
Takk. Litt dyrt. Hadde det kostet 20K hadde jeg garantert vært med. Mulig å prutte litt til?

Ca 30K ferdig lakkert og montert er nok riktig. Ikke veldig dyrt med tanke på at bilen blir oppdatert til nyeste utseende.

Tror ikke det blir mulig å prute mer, men jeg jobber med pris på en alternativ løsning hvor vi ordner frakt selv og i stedet får bedre rabatt. Vet ikke hvordan dette blir ennå, eller om besparelsen er verdt det.
Jeg har fraktet en del store ting fra statene tidligere.

Cobra

Sitat fra: fredag på ons 07. mar 2018, kl. 21:20
Jeg så en EL3xxxx med facelift front på vei til jobb i dag. Det må vel ha vært en fra forrige runde?
Finnes det noen bilder av resultatene fra forrige runde? Ble de fornøyde?

Sannsynligvis, men det er også noen som har kjøpt utenom gruppekjøpet, til fullpris.

Her er et par bilder jeg har tjuvlånt fra en annen bruker.

Du kan ikke vise dette vedlegget.

snd

Sitat fra: Cobra på tor 08. mar 2018, kl. 12:17
Sitat fra: fredag på ons 07. mar 2018, kl. 21:20
Jeg så en EL3xxxx med facelift front på vei til jobb i dag. Det må vel ha vært en fra forrige runde?
Finnes det noen bilder av resultatene fra forrige runde? Ble de fornøyde?
Sannsynligvis, men det er også noen som har kjøpt utenom gruppekjøpet, til fullpris.

Denne (Den svarte med Vossen felger) fikk han til introduksjonspris og ikke fullpris. Om jeg ikke tar feil, 30% rabatt på fanger. På den er også tilpasningen dårlig i mine øyne.
P85D (+)
Roadster Signature 250 Sport
P85 RIP 19.11.2013 - 9.8.2014

Nuvolari

Sitat fra: Cobra på tor 08. mar 2018, kl. 12:12
Sitat fra: Nuvolari på ons 07. mar 2018, kl. 20:43
Takk. Litt dyrt. Hadde det kostet 20K hadde jeg garantert vært med. Mulig å prutte litt til?

Ca 30K ferdig lakkert og montert er nok riktig. Ikke veldig dyrt med tanke på at bilen blir oppdatert til nyeste utseende.

Tror ikke det blir mulig å prute mer, men jeg jobber med pris på en alternativ løsning hvor vi ordner frakt selv og i stedet får bedre rabatt. Vet ikke hvordan dette blir ennå, eller om besparelsen er verdt det.
Jeg har fraktet en del store ting fra statene tidligere.

Bra, er absolutt interessert.
Nordstrand, Oslo
Tesla X
Porsche Taycan

Megleren

Tilpasningen er vel ikke så mye dårligere enn Tesla originalt synes jeg. Finnes mange store gap på originale biler også.
2019  Hyundai Ioniq Teknikk
2018 Model X75 -  Solgt 07.2020
2016 Model S 85 - Solgt 06.2017

Stig O

Er det noen på forumet med pearl white som har oppgradert, og hvordan stemte i så fall fargen med den orginale?
Odda Hardanger

P85 Pearl white,Tan,Carbon,Pano,Park,Lys,Tech,Lyd,Hattehylle,Dobbeltlader. Midtkonsoll og TSW Nurburgring 20" R2 255/35-20 og 21" 
Byttet Breyton til Work Gnosis 9x22 og 10.5x22 med 245/30-22 og 285/25-22

Taycan 4S Febr.2021
Bilder
Instagram kontoer / tstig og stigtronvold

Sandvika

Dere som vurderer dette, har dere regnet på hva det koster å heller bytte bilen? Synes disse bilene holder seg forbausende godt i bruktmarkedet.

HelectriC

Hvordan ser bilen ut i profil med nye fangeren? På noen av bildene ser det ut som som panseret ligger veldig langt bak fangeren og det blir som en «hylle» under «T»?
ioniq 5

Boomerang

Sitat fra: Sandvika på tor 08. mar 2018, kl. 20:57
Dere som vurderer dette, har dere regnet på hva det koster å heller bytte bilen? Synes disse bilene holder seg forbausende godt i bruktmarkedet.

Ser ut for at jeg må ut med nærmere 200k for å oppgradere til en faceliftbil, billig med 30k for en frontfanger da  :laugh:

Sandvika

Skal ikke greie ut all verden da det vil føre til avsporing, men i mitt tilfelle ser det mer ut som 120k-140k. tilbakestiller 45000km, ny dekk, midtkonsoll, 4g, bedre støyisolering, ny front, et par år ekstra før garantien går ut...

HelectriC

Sitat fra: Sandvika på tor 08. mar 2018, kl. 22:46
Skal ikke greie ut all verden da det vil føre til avsporing, men i mitt tilfelle ser det mer ut som 120k-140k. tilbakestiller 45000km, ny dekk, midtkonsoll, 4g, bedre støyisolering, ny front, et par år ekstra før garantien går ut...

Jeg har nettopp skiftet fra 2014 MS til 2017 og det er veldig store forskjeller under skallet. Her har det fiksets og forbedrets på alle kanter. Det er ikke samme bil, bare samme form vil jeg nesten si.
ioniq 5

Cobra

Sitat fra: Nuvolari på tor 08. mar 2018, kl. 14:17
Bra, er absolutt interessert.

Send meg fullt navn på PM, så setter jeg deg opp på lista over de som er interessert kun ved 20+ eller tilsvarende god rabatt. Eller er du ikke interessert i det hele tatt ved totalkostnad 30K?

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA