Gruppekjøp på facelift-fangere fra UP - ny runde! Hvem er med?

Startet av Cobra, man 05. mar 2018, kl. 20:43

« forrige - neste »

Cobra

Vi drar i gang en ny runde med gruppekjøp av facelift-fangere fra Unplugged Performance.
Forrige runde var en suksess, og folk fikk rabatt på både fanger og montering/lakkering, samt fri frakt.
Jeg kjøpte dessverre min Model S litt for sent til at jeg fikk kastet meg på.

Unplugged Performance lager en pen front som er lett å montere på pre-facelift biler.
Prisen er kanskje stiv, men man får facelift for brøkdelen av det en ny bil koster.
Kjøpet gjelder også andre deler som sideskjørt, bakre diffuser, front lip, + tilsvarende deler til X og nyere S.

Originalpris er $3000 + frakt og mva
Blir vi 20 stk (de var 25 forrige runde) får vi 20% rabatt og gratis frakt.

Hvem er med på ny runde?
Meld dere på i Facebook-gruppa til TOCN:
https://www.facebook.com/groups/TeslaOwnersClubNorway/permalink/1686874274728332/

Gammel bil med facelift-fanger:

https://unpluggedperformance.com/

Kai

noGas

Cobra

Det enkleste er å melde seg på i dette innlegget på Facebook-gruppa til Tesla owners club Norway:

https://www.facebook.com/groups/TeslaOwnersClubNorway/permalink/1686874274728332/

Hvis du ikke er medlem av gruppa er det bare å melde seg inn (må ikke være betalende medlem for å bli med i gruppa)

Superelbilen

Kjøpe dette, "miste skiltene" få EK >70000. Plutselig har du fått deg en 2018-modell!

fredag

Dette må monteres og lakkes. Er det noen som gjør slikti Oslo-området? Pris?

Hva sier Tesla om dette? Ryker garantien på bilen?
Mitsubishi i-Miev (2011)
Tesla Model S 85 (2013)
Tesla Model 3 (2019)

Cobra

Sitat fra: fredag på tir 06. mar 2018, kl. 15:37
Dette må monteres og lakkes. Er det noen som gjør slikti Oslo-området? Pris?

Hva sier Tesla om dette? Ryker garantien på bilen?

Sist ble alt shippet til Quick Car Fix på Lysaker, og de tok 5850 for lakkering og montering såfremt flere enn 5 stk valgte de.

Temaet garanti har vært oppe før, og det ble konkludert med at det eneste du mister garantien på er fangeren. Ikke et problem, med andre ord.  :)
Er du med?

Simen1

Jeg skriver bare et innlegg for å følge med på tråden og få info. Facebook er noe av den mest kyniske dritten som er funnet opp i nyere tid så det kommer jeg aldri til å registrere meg på. Denne tråden virker som et godt sted å bli informert. Personlig synes jeg prisen høres alt for stiv ut så jeg vil først og fremst ha info.
Tesla model S P85 2013 i Tromsø

Cobra

Sitat fra: Simen1 på ons 07. mar 2018, kl. 09:20
Jeg skriver bare et innlegg for å følge med på tråden og få info. Facebook er noe av den mest kyniske dritten som er funnet opp i nyere tid så det kommer jeg aldri til å registrere meg på. Denne tråden virker som et godt sted å bli informert. Personlig synes jeg prisen høres alt for stiv ut så jeg vil først og fremst ha info.

Notert.
Dersom du skulle bli seriøst interessert kan du melde deg på til meg, og jeg holde deg oppdatert utenom Facebook.
Enig i at prisen er stiv for en fanger, men hvis man tenker på det som en oppdatering til "ny" bil er prisen svelgbar for mange. Personlig er fronten det eneste jeg ikke liker ved eldre Model S.

Nuvolari

Sitat fra: Cobra på ons 07. mar 2018, kl. 13:44
Sitat fra: Simen1 på ons 07. mar 2018, kl. 09:20

Notert.
Dersom du skulle bli seriøst interessert kan du melde deg på til meg, og jeg holde deg oppdatert utenom Facebook.
Enig i at prisen er stiv for en fanger, men hvis man tenker på det som en oppdatering til "ny" bil er prisen svelgbar for mange. Personlig er fronten det eneste jeg ikke liker ved eldre Model S.

Hva blir total pris inkl frakt, lakkering og montering?
Nordstrand, Oslo
Tesla X
Porsche Taycan

snd

I forrige runde ble totalen på 27000,-. Nå tipper jeg nærmere 30k.
P85D (+)
Roadster Signature 250 Sport
P85 RIP 19.11.2013 - 9.8.2014

Nuvolari

Sitat fra: snd på ons 07. mar 2018, kl. 19:09
I forrige runde ble totalen på 27000,-. Nå tipper jeg nærmere 30k.

Takk. Litt dyrt. Hadde det kostet 20K hadde jeg garantert vært med. Mulig å prutte litt til?
Nordstrand, Oslo
Tesla X
Porsche Taycan

fredag

Jeg så en EL3xxxx med facelift front på vei til jobb i dag. Det må vel ha vært en fra forrige runde?

Jeg er fristet.

Finnes det noen bilder av resultatene fra forrige runde? Ble de fornøyde?
Mitsubishi i-Miev (2011)
Tesla Model S 85 (2013)
Tesla Model 3 (2019)

BMW850

Sitat fra: fredag på ons 07. mar 2018, kl. 21:20
Jeg så en EL3xxxx med facelift front på vei til jobb i dag. Det må vel ha vært en fra forrige runde?

Jeg er fristet.

Finnes det noen bilder av resultatene fra forrige runde? Ble de fornøyde?

Jepp
P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA