Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Tesla Fanboys i ETron Forum

Startet av ArTa, søndag 18. februar 2018, klokken 14:33

« forrige - neste »

ArTa

Hei

Prøver her å starte en dedikert tråd for alle Tesla Fanboys.

Målet er:

Vi kan slippe alt Tesla forsøpling i etron trådene.
BMW i4 m50 2022
BMW ix xDrive 50 2022
VW E-golf 2015
——————————————
BMW ix1

JorEl

Kan vi slippe slike tråder slik at vi ikke forsøpler elbilforum.no?

Tesla Model S75D 2018 MCU2 FSD HW3
"the car is driving itself, the driver is only there for legal reasons"

ArTa

Det hadde vært det mest optimale.

Men ser at det har ikke hjulpet, i flere av Audi Etron trådene å si ifra om at dem kan holde Tesla møkk i Tesla Tema gruppe. Så tenkte kanskje det er noen her som ikke har fått med seg at Tesla har eget dedikert temagruppe i Elbilforum.no.

Nå har jeg gitt disse tilbakestående en fin mulighet til å komme inn i Audi etron gruppen men diskutere Tesla uten at dem forsøpler resten av Audi trådene.


BMW i4 m50 2022
BMW ix xDrive 50 2022
VW E-golf 2015
——————————————
BMW ix1

JorEl

Sitat fra: ArTa på søndag 18. februar 2018, klokken 14:49
Det hadde vært det mest optimale.

Men ser at det har ikke hjulpet, i flere av Audi Etron trådene å si ifra om at dem kan holde Tesla møkk i Tesla Tema gruppe. Så tenkte kanskje det er noen her som ikke har fått med seg at Tesla har eget dedikert temagruppe i Elbilforum.no.

Nå har jeg gitt disse tilbakestående en fin mulighet til å komme inn i Audi etron gruppen men diskutere Tesla uten at dem forsøpler resten av Audi trådene.
Det varmer sikkert hjertene til alle tilbakestående, at de får komme inn i Audi gruppen din :)
Tesla Model S75D 2018 MCU2 FSD HW3
"the car is driving itself, the driver is only there for legal reasons"

turfsurf

I de fleste trådene der Tesla blir dratt inn, så starter det som oftest med at en fanboi av ett annet merke slenger dritt eller udokumenterte påstander om Tesla. Deretter får man da svar fra Tesla entusiastene hvoretter de opprinnelige fanboiene blir sutrete. Slenger man dritt om andre merker så må man regne med å få tilsvar.

Det er mye snakk om om Tesla menigheten her inn, men jeg opplever vel at alle merkene har sin menigheten. Når t.o.m en bil som ikke er i salg enda forårsaker innlegg som dette så ligger Audi godt an til å bli den største / mest sutrete menigheten har inne.
Model Y P 2022 | BMW CE 04 2022 | x - e-tron 55 SB 2021  x - e-tron 50 SB 2021 | x - e-tron 50 2020 | x - Model 3 LR 2021 | x - I-Pace HSE 2019 |
x - i3 120Ah 2019 | x - Model X 100D 2017 | x - i3 60Ah 2015 | x - Model S 85D 2015  | x - Model S85 2013

Inge__1976

Utrolig rart hvor ukritiske forbrukere Teslaeierne er. Jeg har kjørt TMX og for meg fremstår det helt vilt at noen er villig til å betale mellom 800 og en mill for den bilen.

JorEl

Om jeg får råd til en så fin bil, så hadde min kostet 704.220Nkr da er det med hvite "skinnseter" og litt karbonfiber.
Men uten premiumpakken og autopilot. I tillegg har de vel den beste finansieringen.

Men som det sies i Auditrådene så må man se dette i sammenheng med hva man får om man kjøper en bensin eller diesel-bil.

Når Audikunder skal vurdere sine prioriteringer så blir det mot alle diesel og bensin bilene + de eneste elbilene som er tilgjengelige.. Men de er vel ikke noe tes..........................................la la la la la tra la la la
Tesla Model S75D 2018 MCU2 FSD HW3
"the car is driving itself, the driver is only there for legal reasons"

Touring

Veldig bra tiltak men tviler på det hjelper. Virker som Tesla for mange er tilnærmet en religion der de føler et misjonskall. Og blir lett krenket hvis andre har en annen oppfatning. Får bare la de holde på og bare ignorere det.

JorEl

Du drar inn religion i denne tråden også. Du snakker om misjonskall. Krenkelser...
..litt følsom du vist?

Er ikke fint å kalle folk fanboys heller...

Fint om du kan fortelle om hvorfor El-Audi er bedre enn Tesla.
Klart at prisen teller jo litt den også for de fleste..
Tesla Model S75D 2018 MCU2 FSD HW3
"the car is driving itself, the driver is only there for legal reasons"

ArTa

Sitat fra: Touring på søndag 18. februar 2018, klokken 18:40
Veldig bra tiltak men tviler på det hjelper. Virker som Tesla for mange er tilnærmet en religion der de føler et misjonskall. Og blir lett krenket hvis andre har en annen oppfatning. Får bare la de holde på og bare ignorere det.

Enig med deg, men tenkte å bare prøve for å se om det hjelper. Ble bare litt lei av at tråden blir overfylt med Tesla info, man kommer inn på tråden for å se noe nytt om Audi E-tron og andre meninger om hva vi har i vente osv, men går ut av trådene som en Tesla ekspert.
BMW i4 m50 2022
BMW ix xDrive 50 2022
VW E-golf 2015
——————————————
BMW ix1

Touring

Sitat fra: JorEl på søndag 18. februar 2018, klokken 18:54
Du drar inn religion i denne tråden også. Du snakker om misjonskall. Krenkelser...
..litt følsom du vist?

Er ikke fint å kalle folk fanboys heller...

Fint om du kan fortelle om hvorfor El-Audi er bedre enn Tesla.
Klart at prisen teller jo litt den også for de fleste..

Jeg aner ikke om e-tron er bedre enn Tesla X. Vet du at den ikke er det?Hvor har jeg sagt den er det?
Eneste jeg sier er at jeg ikke er her for å lese om Tesla.  Du er av en annen oppfatning skjønner jeg. Spiller ingen  rolle for meg lenger. Er 90% diskusjon om Tesla på  dette Audi forumet uansett.

 

JorEl

Skal love deg at jeg skal prøve å gjøre dere tilfreds.
-ut av trådene som en Tesla ekspert.
Fin den siste kommentaren :)
Tesla Model S75D 2018 MCU2 FSD HW3
"the car is driving itself, the driver is only there for legal reasons"

Touring

Sitat fra: JorEl på søndag 18. februar 2018, klokken 21:11
Skal love deg at jeg skal prøve å gjøre dere tilfreds.
-ut av trådene som en Tesla ekspert.
Fin den siste kommentaren :)

Ok

Mobileum

Slang definitions & phrases for fanboy

noun

1) A person obsessed with an element of video or electronic culture, such as a game, sci-fi movie, comic or anime´, music, etc; a person obsessed with a single subject or hobby
2) A person obsessed with an actor or a fictional character (1919+)
Tesla S75D - ultimo 2018 - FSD - 2024.8.9

JorEl

Melder meg offisielt inn i Tesla klubben, siden jeg tror TM3 kommer til Norge før El-Tron.
TM3 halv pris, bare halvparten så mye for pengene, NOT.
Tesla Model S75D 2018 MCU2 FSD HW3
"the car is driving itself, the driver is only there for legal reasons"

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA