Utstyr på Launch Edition og 2.Zero

Startet av benjadin, lør 25. nov 2017, kl. 16:45

« forrige - neste »

Joltus

Står ikke det på ekstrautstyrs listen?

Trond.m

Sitat fra: Joltus på fre 13. apr 2018, kl. 22:49
Står ikke det på ekstrautstyrs listen?
Det har du faktisk rett i. 180 kr for varseltrekant og 90 kr for refleksvest.
Men bilprisen de markedsfører må inkludere påbudt utstyr. NISSAN gjør mye rart. Det neste blir vel at ratt og bremsepedal også står på listen over ekstrautstyr  ???

Joltus

Det var snakk om det tidligere. Så eg har bestemt meg for at det skal eg finne i bilen min uten tillegg i pris når eg henter bilen!

snhansen

Varseltrekant og refleksvest er påbudt i bil, og burde derfor følge med som standard utstyr. Gjør det ikke det, så må/ burde enhver forhandler sørge for at det er i bilen før han sender den ut døren, enten du som kunde betaler for det eller ikke...
Jeg fikk min LE levert med refleksvest og varseltrekant uten at jeg hadde bestilt det. Så jeg kan tenke meg at det er en glipp når en bil blir utlevert med kun refleksvest og ikke varseltrekant.
Ta kontakt med forhandler, så ordner det seg nok :-)
E-up 2016-18
Leaf 2018-19
Tesla model 3 LR

Helge82

Hvor var varseltrekanten plassert i bilen?

snhansen

SitatHvor var varseltrekanten plassert i bilen?

Den lå løs i bagasjerommet i mitt tilfelle. Men, den passer fint inn i rommet hvor jekken burde vært :-)
E-up 2016-18
Leaf 2018-19
Tesla model 3 LR

Helge82

Sitat fra: snhansen på lør 14. apr 2018, kl. 22:03
SitatHvor var varseltrekanten plassert i bilen?

Den lå løs i bagasjerommet i mitt tilfelle. Men, den passer fint inn i rommet hvor jekken burde vært :-)

OK. Det samme rommet som dekkreperasjonssettet ligger?

snhansen

SitatOK. Det samme rommet som dekkreperasjonssettet ligger?

Jepp, the one and only baki der... Savnet litt stuerom der bak, så jeg invisterte i noen ganske så praktiske lagringsbokser til lagring av ladekabler etc.

Du kan ikke vise dette vedlegget.Du kan ikke vise dette vedlegget.
E-up 2016-18
Leaf 2018-19
Tesla model 3 LR

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA