Utstyr på Launch Edition og 2.Zero

Startet av benjadin, lør 25. nov 2017, kl. 16:45

« forrige - neste »

Joltus

https://www.youtube.com/watch?v=_uDU6Xxnv4o&feature=youtu.be

Angående E-pedal diskusjonen.

Er jo bare en youtube video, så er vel fortsatt ikke 100% bevist, selv om han derre Bjørn nylund hører bremsene koble inn......

Odd Knutsen

Fikk min Leaf LE 2018 13.02. og har nå kjørt ca. 2000 km. Hadde 2014 Leaf tidligere og har en MB 200 diesel, nå som bil nr.2. E-pedal er helt fantastisk bra. Må inn i " innstillinger" for å få satt den til å væe default. Alle biler burde ha e-pedal. Pro Pilot er også helt fantastisk bra. Føler at jeg kjører mye tryggere i LE enn inn i MB. Er litt skuffet over forbruket, men det holder til vårt kjørebehov. Mege stillegående og komfortabel å kjøre. / Odd
Kontrakt AE 09.11.2016.
Nissan Leaf Tekna 2014 tilbakelevert etter lease 02.04.17.
Fosil historie: Mange MB, Opel, Golf

Peraeile

Trodde tekna hadde elektrisk førersete. Gjelder dette ikke i Norge kanskje? Ser på videoen til teslabjørn at det ser ut som manuelt.

meitran

Sitat fra: Peraeile på søn 04. mar 2018, kl. 16:45
Trodde tekna hadde elektrisk førersete. Gjelder dette ikke i Norge kanskje? Ser på videoen til teslabjørn at det ser ut som manuelt.

Var manuelt i Tekna-utgaven som jeg prøvekjørte. Men har sett med elektrisk sete på youtube. Mulig dette kun er tilgjengelig i USA?

Peraeile

Ja jeg har også sett det på amerikanske tester på YouTube. Ble litt skuffa nå

Peraeile

Var hvertfall gledelig å se hvordan delskinn ser ut da jeg har bestilt det. Så meget bra ut

Løve

Hva er det Tekna har som LE ikke har? Noen som vet? Jeg har googlet meg halvt i hjel men finner ingen gode kilder.

mizzle

Sitat fra: Løve på tor 05. apr 2018, kl. 00:46
Hva er det Tekna har som LE ikke har? Noen som vet? Jeg har googlet meg halvt i hjel men finner ingen gode kilder.

Delskinn og bose :)

Med unntak av LE fra europa som har delskinn men halogen lys! :)

Zuexi

Sitat fra: mizzle på tor 05. apr 2018, kl. 08:08
Sitat fra: Løve på tor 05. apr 2018, kl. 00:46

Delskinn og bose :)

Med unntak av LE fra europa som har delskinn men halogen lys! :)
+ mulighet for å velge ProPilot Park og skinnseter som tilvalg.

Løve

Takk for svar :)

Så for meg som ikke vil ha BOSE, men vil ha Tekna sin ProPilot (uten ryggepakken) så er LE et greit kjøp funksjon og prismessig? Er vel 5k over en Tekna uten tillegg. Har sammenlignet med konfiguratoren for Tekna uten noen endringer på lakk og interiør.

mizzle

Sitat fra: Løve på tor 05. apr 2018, kl. 08:58

Så for meg som ikke vil ha BOSE, men vil ha Tekna sin ProPilot (uten ryggepakken) så er LE et greit kjøp funksjon og prismessig? Er vel 5k over en Tekna uten tillegg. Har sammenlignet med konfiguratoren for Tekna uten noen endringer på lakk og interiør.

LE er genial om man ikke ønsker Bose! LE kostet vel rundt 290.000kr og Tekna er på 320.000kr?

Bjoris

Sitat fra: mizzle på tor 05. apr 2018, kl. 09:19
Sitat fra: Løve på tor 05. apr 2018, kl. 08:58

LE er genial om man ikke ønsker Bose! LE kostet vel rundt 290.000kr og Tekna er på 320.000kr?

Ja, LE er helt klart beste kjøpet. Du får lite ekstra på Tekna og differansen får du aldri igjen. Bose er også noe en må vurdere, det har lite med hIFi å gjøre om det ikke har blitt mye bedre enn i forrige generasjon...

Løve

Igjen takk for svar :)

Det er vel 20k over nypris de skal ha for den LE. Så det høres enda ut som et OK kjøp.

Helge82

Finner refleksvest, men ikke varseltrekant i LE. Dekk reperasjonssett var i luka på siden i bagasjerommet. Er varseltrekant som er påbudt på lik linje som refleksvesten ikke med som standard?

Trond.m

Jo, det skal selvfølgelig leveres varseltrekant med bilen.

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA