Levering februar - mars 2018

Startet av Quiste1, søndag 19. november 2017, klokken 23:06

« forrige - neste »

mrdain

Jeg har fått et par forslag til kompensasjon ja, men serviceavtalen er ikke veldig interessant, så driver og forhandler med dem.

Sent fra min SM-G955F via Tapatalk

MS.RUUD

Jeg forsøkte også å forhandle, men alt de ville tilby var lånebil (en liten Polo) eller serviceavtalen. Ble ved bestilling lovet bilen i januar. Selger sa også kanskhe desember, men turte ikke love det.
Skal reise bort i Påsken og har belaget meg på å kjøre Tesla til Tyskland da. Så nå stresser jeg litt kjenner jeg.

Aaalb

TMS75D Midnight Silver bestilt 30/09. Bekreftet 07/10. Levering tidlig februar.

NicoAmor

Ja serviceavtale på 3år er de de tilbyr oss som ble lovet bil i des/jan

Sent from my iPhone using Tapatalk
Tesla Model S 75D - bekreftet 20. oktober 2017
VIN:

razeac

Pga at jeg blir skuffet hver gang jeg oppdaterer tesla konto i de siste, har jeg ikke merket før nå at jeg har fått final invoice 16 feb. Og det står estimert levering 9 Mars. Så litt på copernicus innlegg at han har bestilt 26 sept. Fikk final invoice og står det est levering neste uke og han har fått oppdatering at bilen er klargjort for levering.. han har fått bil i går.

Delivery har ikke ringt til meg enda. Info jeg har fått fra de er uklar

Bilen kommer 1 mars bergen og leveres om 2 uker
Første halv del mars
Før påske
Slutten av mars

Men jeg tror ikke det blir levering 9 mars for meg. Det er helt håpløs dette her. Har fått service avtale allerede etter kamp med forskjellige ansatter som har nektet
flere ganger . Jeg bare håper at det blir null feil når bilen kommer.

Aaalb

Min final invoice sier 12.03, men delivery sier 20-26.mars. Så den tror jeg ikke er å stole på. Ikke at delivery er det heller, da  :D

MS.RUUD

Har dere fått Final Invoice på mail i tillegg, eller ligger det som dokument på Teslakontoen?

NicoAmor

Min ligger bare på myTesla. Estimert levering 5. Mars der

VIN:

Aaalb

Megleren

«Din Tesla har ankommet havnen i Europa. Din Tesla vil snart være i transitt til leveringsstedet.»

Fikk denne statusen idag, noen som vet hvor lang tid det tar herfra?

2019  Hyundai Ioniq Teknikk
2018 Model X75 -  Solgt 07.2020
2016 Model S 85 - Solgt 06.2017

NicoAmor

Min har stått sånn i snart en mnd. Så alt er litt bingo...

VIN:

skritt

Sitat fra: Megleren på mandag 05. mars 2018, klokken 11:45
«Din Tesla har ankommet havnen i Europa. Din Tesla vil snart være i transitt til leveringsstedet.»

Den statusen fikk vi tidlig i februar, skal plutselig hente ut bilen i morgen. Den hadde en sensorfeil som måtte fikses, så tok nok litt lenger tid enn ved en feilfri bil.

MS.RUUD

Nettopp fått den statusen jeg også. Fremdeles ingen Final Invoice.

lightningii

fikk samme status i dag. Fikk forøverig en tlf også fra tesla delivery som sier at bilen vil bli levert før påske. Nå får man jo bare se om det stemmer. Hvis det stemmer så er jeg veldig imponert. Bilen ble bekreftet 17.12.17.

pers1

Min har stått slik siden 15 februar - final Invoice sier 07.03.18 som jeg fikk 15 februar også
2021 Model 3 Pearl White LR AWD E3D, FSD & 19". SERE9TY
VW e-Golf ( 07.12.18 -)
VW e-Golf (19.03.15 - 07.12.18)
Tidligere Tesla'r Model S 75D AP1.0, 90D AP2.0 og TM X 100DMCU2 HW3 & FSD

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA