Levering februar - mars 2018

Startet av Quiste1, søndag 19. november 2017, klokken 23:06

« forrige - neste »

MS.RUUD

Sitat fra: pers1 på mandag 05. mars 2018, klokken 14:39
Sitat fra: Megleren på mandag 05. mars 2018, klokken 11:45
«Din Tesla har ankommet havnen i Europa. Din Tesla vil snart være i transitt til leveringsstedet.»

Fikk denne statusen idag, noen som vet hvor lang tid det tar herfra?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Min har stått slik siden 15 februar - final Invoice sier 07.03.18 som jeg fikk 15 februar også

Har du ikke ringt delivery og spurt om det stemmer at du får hente den om 2 dager? Kanskje du får noe mer info.

Megleren

Har heller ikke fått final invoice, ikke hørt noe fra delivery heller.

2019  Hyundai Ioniq Teknikk
2018 Model X75 -  Solgt 07.2020
2016 Model S 85 - Solgt 06.2017

Megleren

Ser at oppdateringen passer ganske bra med at båten Tamesis er ankommet Europa i hvert fall.

razeac

har hatt final invoice siden 16 februar. står der at est levering 9 Mars. Ringte til delivery i dag og de sa at det er bare en feil oversettelse. lol

tipper levering uken før påske. tror det blir det samme med mangen her. 

6 måneder for en bil

mrdain

Sitat fra: razeac på mandag 05. mars 2018, klokken 16:48
har hatt final invoice siden 16 februar. står der at est levering 9 Mars. Ringte til delivery i dag og de sa at det er bare en feil oversettelse. lol

6 måneder for en bil
Og det er i utgangspunktet ingen problem med 6mnd leveringstid. Har ventet siden i september på min, men irritasjonen er at de ikke kunne gitt beskjed om leveringstiden med en gang. Hadde fortsatt bestilt bilen, men ventetiden hadde blitt langt bedre.

Sent fra min SM-G955F via Tapatalk

MS.RUUD

Fikk Final Invoice med estimert levering 23. Mars. Dvs jeg MÅ ha bilen senest den dagen.

MS.RUUD

Sitat fra: mrdain på mandag 05. mars 2018, klokken 16:57
Sitat fra: razeac på mandag 05. mars 2018, klokken 16:48

6 måneder for en bil
Og det er i utgangspunktet ingen problem med 6mnd leveringstid. Har ventet siden i september på min, men irritasjonen er at de ikke kunne gitt beskjed om leveringstiden med en gang. Hadde fortsatt bestilt bilen, men ventetiden hadde blitt langt bedre.

Jeg hadde definitivt ikke bestilt om jeg visste det var denne leveringstiden.

Okserull

Final invoice sier 07/03. Fått beskjed om utlevering mellom 15-22 mars

Strømmen
Mitsubishi I-MIEV, 2014
Tesla Model S (bestilt okt. 2017)

Megleren

Da ble det lagt igjen en beskjed på svareren om at bilen skal bli utlevert i LILLESTRØM(!) i løpet av de to siste ukene i Mars.

Aaalb

6.mars og bilen er fremdeles i Zeebrugge. Blir travelt for Tesla om de skal holde det de lovte med senest 23. Mars i Trondheim  :o
TMS75D Midnight Silver bestilt 30/09. Bekreftet 07/10. Levering tidlig februar.

razeac

Bekreftet fra delivery at det blir ingen levering fra 29.3 - 2.4

mrdain

Nei det ville overrasket meg stort om de satte opp utlevering på påskedagene. De skal nok få kjørt seg fram til onsdag 28..

Mr.D

Har fått tilbud om leiebil eller 3 års serviceplan på grunn av forsinkelsen, men hva skal til for å få kunne kansellere bestillingen og likevel få tilbake depositum? Når du får forespeilet levering i Januar og den blir evt. levert i slutten på mars begynnelsen av april er det alt for dårlig!
For min del følger jeg også med på hva som skjer med andre bilprodusenter. Med tanke på hva som blir omtalt i media begynner det å påvirke gleden av å motta Teslaen, da jeg frykter hva som vil skje med annenhåndsverdien.... og det FØR jeg har mottatt den! Har ikke hatt noe glede av den engang før jeg begynner å tvile på kjøpet!
Jeg tenker at hvis Audi e-Tron legger seg på 750-800 med OK utstyrspakke hadde jeg langt før gått for denne fremfor Model S!

Råde

Skjønner det er frustrerende men 3 mnd forsinkelse? Tenk på ampera-e, e-golf i starten (jeg ventet 9 mnd mer enn forespeilet) osv osv. Kjipt, kanskje litt dårlig men ikke unikt. Jeg ville tatt serviceplan..
e-Golf | X75D

Maniac

Min final invoice sier est. levering 7.3.2018. Snakket selv med delivery i går og de påstår at jeg får bilen garantert innen 14 dager.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA