Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Tesla Inventory

Startet av Nasatech, tirsdag 29. august 2017, klokken 15:01

« forrige - neste »

Nasatech

Sitat fra: gr på onsdag 04. oktober 2017, klokken 16:21
Sitat fra: Nasatech på onsdag 04. oktober 2017, klokken 11:27
Sitat fra: Tesley på tirsdag 03. oktober 2017, klokken 23:51
Hvordan henter du ut dataen? Bruker du Tesla sitt API for CPO og har funnet en skjult parameter for biler som ikke listes ut, eller skraper du hele siden etter biler?

Ta det gjerne på PM om ønskelig. :)

Har laget et program som jeg har gående på ca. 20 servere. Disse spør forskjellig kilder og får data fra forskjellige steder hos Tesla. Såpass mye at Tesla ikke ville at jeg skulle ha den på inventory.teslastats.no da den var for enkel å finne og huske.
Ser ut som den nye 7-seteren går under radaren på siden din. Kan det tenkes at du ser etter SR01 som jeg TROR var den gamle 2. seterad, mens den nye nå heter SR06?

Det kan stemme. Husker ikke helt hva jeg la inn. Kan sjekke :)

Nasatech

Sitat fra: mthoring på torsdag 05. oktober 2017, klokken 10:57
Sitat fra: daktari på torsdag 05. oktober 2017, klokken 10:54
Dere får ikke opp biler bestilt av kunder også? Ikke de som er avbestilte?

Det hadde vel vært rart om de eksponerte det ut.

Ja. Har prøvd å se etter dette jeg også. Gått igjennom alle filene på Tesla.com føler jeg. Tenkte at det kom opp hvis man logget inn som brukeren og kunne ta noe derfra, men fant ikke noe.

Tesley

Si ifra hvis du en dag ønsker å legge på litt farger og tilpasse siden til mobil.  ;D
S75D - bekreftet 20. august

Hrc

Undersøkte muligheten til å bytte fra bestilt X75 til X100 inventory i dag. Det fikk jeg ikke uten å miste depositumet. Mener jeg har sett andre som har fått dette. Er det ulik praksis på de ulike salgstedene?

Nasatech

Sitat fra: Tesley på torsdag 05. oktober 2017, klokken 15:07
Si ifra hvis du en dag ønsker å legge på litt farger og tilpasse siden til mobil.  ;D

Det har jeg! Er sykt dårlig på sånt selv. Er det noe du kan?

kraez

Sitat fra: Hrc på torsdag 05. oktober 2017, klokken 19:11
Undersøkte muligheten til å bytte fra bestilt X75 til X100 inventory i dag. Det fikk jeg ikke uten å miste depositumet. Mener jeg har sett andre som har fått dette. Er det ulik praksis på de ulike salgstedene?
Fikk byttet fra x75 til x100 inventory. Bestilte x75 fredag siste ukedag før kampanjen skulle vært over ved utgangen av september. Byttet til x100 inventory på onsdag uken etter. Men altså før bestillingen ble låst.

Ville forsøkt å ringe litt ulike salgssenter og  forhørt meg. Ingen grunn til at de skal være vanskelig når de likevel sender over 400 usolgte biler til Norge.

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

Model X100D - November 2017

Hrc

Sitat fra: kraez på torsdag 05. oktober 2017, klokken 22:41
Ville forsøkt å ringe litt ulike salgssenter og  forhørt meg. Ingen grunn til at de skal være vanskelig når de likevel sender over 400 usolgte biler til Norge.

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk



Har bestilt 2 stk X75 (midten av august) og begge har gått i produksjon. Ønsker i utgangspunktet å bytte begge til X100 men taper da 60 000,- i depositum. Har bestilt i Trondheim og da vil vel ingen andre salgsenter hjelpe meg?

TeslaModelX

Sitat fra: Nasatech på torsdag 05. oktober 2017, klokken 19:17
Sitat fra: Tesley på torsdag 05. oktober 2017, klokken 15:07
Si ifra hvis du en dag ønsker å legge på litt farger og tilpasse siden til mobil.  ;D

Det har jeg! Er sykt dårlig på sånt selv. Er det noe du kan?

Test ut Bootstrap, genialt for tilpassing til forskjellige skjermstørrelser ;)

Nasatech

Sitat fra: ModelS på fredag 06. oktober 2017, klokken 09:56
Sitat fra: Nasatech på torsdag 05. oktober 2017, klokken 19:17
Sitat fra: Tesley på torsdag 05. oktober 2017, klokken 15:07
Si ifra hvis du en dag ønsker å legge på litt farger og tilpasse siden til mobil.  ;D

Det har jeg! Er sykt dårlig på sånt selv. Er det noe du kan?

Test ut Bootstrap, genialt for tilpassing til forskjellige skjermstørrelser ;)

Smart! Ser Tesla bruker det på sine sider. Er ikke noe web-utvikler, men har lært litt av å lage http://teslastats.no, http://elbilstatistikk.no og http://www.itanywhere.no/inventory.php

Men tror nok mye kunne vært gjort enklere og bedre!

steam

Sitat fra: Nasatech på fredag 06. oktober 2017, klokken 09:57
Sitat fra: ModelS på fredag 06. oktober 2017, klokken 09:56
Sitat fra: Nasatech på torsdag 05. oktober 2017, klokken 19:17
Sitat fra: Tesley på torsdag 05. oktober 2017, klokken 15:07
Si ifra hvis du en dag ønsker å legge på litt farger og tilpasse siden til mobil.  ;D

Det har jeg! Er sykt dårlig på sånt selv. Er det noe du kan?

Test ut Bootstrap, genialt for tilpassing til forskjellige skjermstørrelser ;)

Smart! Ser Tesla bruker det på sine sider. Er ikke noe web-utvikler, men har lært litt av å lage http://teslastats.no, http://elbilstatistikk.no og http://www.itanywhere.no/inventory.php

Men tror nok mye kunne vært gjort enklere og bedre!

Det første tipset er vel å kanskje droppe php :D Men jeg liker egentlig at siden din er så enkel jeg. Den jeg lagde har jo mange flere funksjoner, men det blir fort veldig voldsomt.
Model S 75D 24. oktober 2017
- Premium, Luft, Glasstak, Skinn, Karbon, EAP, FSD

Reservasjon Modell 3 01.04.2016 04:40

- Jeg kan ingenting om bil

Nasatech

Sitat fra: steam på fredag 06. oktober 2017, klokken 10:04
Sitat fra: Nasatech på fredag 06. oktober 2017, klokken 09:57
Sitat fra: ModelS på fredag 06. oktober 2017, klokken 09:56
Sitat fra: Nasatech på torsdag 05. oktober 2017, klokken 19:17
Sitat fra: Tesley på torsdag 05. oktober 2017, klokken 15:07
Si ifra hvis du en dag ønsker å legge på litt farger og tilpasse siden til mobil.  ;D

Det har jeg! Er sykt dårlig på sånt selv. Er det noe du kan?

Test ut Bootstrap, genialt for tilpassing til forskjellige skjermstørrelser ;)

Smart! Ser Tesla bruker det på sine sider. Er ikke noe web-utvikler, men har lært litt av å lage http://teslastats.no, http://elbilstatistikk.no og http://www.itanywhere.no/inventory.php

Men tror nok mye kunne vært gjort enklere og bedre!

Det første tipset er vel å kanskje droppe php :D Men jeg liker egentlig at siden din er så enkel jeg. Den jeg lagde har jo mange flere funksjoner, men det blir fort veldig voldsomt.

Takk :) Mange som sier de liker sidene fordi de er enkle. Skal ihvertfall gjøre den ligg enklere å «huske». Fikk ikke lov av Tesla å ha: inventory.teslastats.no, men kan jo ha en link på den siden videre til den jeg har nå :)

Jeronan

Rumors seem to indicate with orders locking in now will get a February / March delivery estimate. :(

So I am looking at all these incoming inventory cars on their way to Norway.
A lot of these have the APH3 code and the DU00 code, so new drive unit and APH2.5 hardware.

I heard that these inventory cars are non-sold leftovers from US market. Is it safe to assume none of these cars will have winter tires package included? So will have to add another 25k NOK to the listed price? :(
Model Y - Sept 2021
Model S 75D - Sold
BMW i3 2017 - Feb 2017

Nasatech

Sitat fra: Jeronan på mandag 09. oktober 2017, klokken 11:05
Rumors seem to indicate with orders locking in now will get a February / March delivery estimate. :(

So I am looking at all these incoming inventory cars on their way to Norway.
A lot of these have the APH3 code and the DU00 code, so new drive unit and APH2.5 hardware.

I heard that these inventory cars are non-sold leftovers from US market. Is it safe to assume none of these cars will have winter tires package included? So will have to add another 25k NOK to the listed price? :(

Yes! But you can always buy tires somewhere else. And if you do not have contact with sales at Tesla already, please just send me a PM and I can send you contact information for a good sales advisor in Oslo.

And to all of you on the forum. Please consider using my referral. I use a lot of time making and maintaining the pages I provide. If you like them and use them it would be nice if you could use the referral on the page.

Thank you :)

mthoring

Sitat fra: Jeronan på mandag 09. oktober 2017, klokken 11:05
I heard that these inventory cars are non-sold leftovers from US market. Is it safe to assume none of these cars will have winter tires package included? So will have to add another 25k NOK to the listed price? :(

Vinterdekk er aldri inkludert på Tesla inventory eller CPO biler.
S75D MCU2/HW3 - prod 27/8/17
Mii Electric - utlevert 08/20

Amoss

Sitat fra: Jeronan på mandag 09. oktober 2017, klokken 11:05
I heard that these inventory cars are non-sold leftovers from US market.

So not very likely. They should be produced for the EU/ESA marked and therefor is somewhat different then the cars sold in the US.
Model S 85D

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA