Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Tesla Inventory

Startet av Nasatech, tirsdag 29. august 2017, klokken 15:01

« forrige - neste »

Softblue

Firesale? før oppdatering i midten av måneden?
2019 Tesla model 3 LR RWD
2015 Mercedes Benz B Electric Drive, Urban (Solgt).
150.000 elektriske kilometer.

Nasatech

Sitat fra: Softblue på tirsdag 03. oktober 2017, klokken 22:05
Firesale? før oppdatering i midten av måneden?

Kanskje.... veldig mange ihvertfall. Håper alle 400 går med min referral :)

Taffelman

Hmm.. flere interessante biler..

Har ikke låst bestilling ennå, gjelder forlenget rentekampanje inventory?
X75D
TM3 LR AWD

Nasatech

Sitat fra: Taffelman på tirsdag 03. oktober 2017, klokken 23:31
Hmm.. flere interessante biler..

Har ikke låst bestilling ennå, gjelder forlenget rentekampanje inventory?

De sier så. Alt bortsett fra P.

Hvis du ser på lokasjon så står noen til faktisk sted (f.eks. Drammen) og andre til bare Norge. De som står til Norge er på vei til Norge. Jeg kan hente ut mer info om du har VIN, men Tesla ville ikke at jeg la ut info på siden. Noen ganger kan det være biler som er i showroom og noen ganger står de i USA. Ikke alle jeg får sjekket, men noen ganger er det mer info der :)

Tesley

Hvordan henter du ut dataen? Bruker du Tesla sitt API for CPO og har funnet en skjult parameter for biler som ikke listes ut, eller skraper du hele siden etter biler?

Ta det gjerne på PM om ønskelig. :)
S75D - bekreftet 20. august

eivind79

Fikk vite av selger at inventory-X'ene ikke kommer til Norge før sent november, så ikke så mye å spare på tid vs nybestilling kanskje..?

daktari

Styrker min mistanke om at de bestiller litt biler til lager!
Mine videoer av Autopilot 2 Mine I-Pace videoer
2023 ID.4 GTX 2021 ID.4   2022 BMW iX40   2021 Model 3 LR   2019 Audi e-tron 55   2019 I-Pace HSE   2017 S90D

RonnyØ

Sitat fra: daktari på onsdag 04. oktober 2017, klokken 10:20
Styrker min mistanke om at de bestiller litt biler til lager!

Som egentlig er meningsløst, da de bruker en mnd eller mer på å få den levert til kunde

Nasatech

Sitat fra: Tesley på tirsdag 03. oktober 2017, klokken 23:51
Hvordan henter du ut dataen? Bruker du Tesla sitt API for CPO og har funnet en skjult parameter for biler som ikke listes ut, eller skraper du hele siden etter biler?

Ta det gjerne på PM om ønskelig. :)

Har laget et program som jeg har gående på ca. 20 servere. Disse spør forskjellig kilder og får data fra forskjellige steder hos Tesla. Såpass mye at Tesla ikke ville at jeg skulle ha den på inventory.teslastats.no da den var for enkel å finne og huske.

ModelS_Oslo88

Sitat fra: RonnyØ på onsdag 04. oktober 2017, klokken 11:17
Sitat fra: daktari på onsdag 04. oktober 2017, klokken 10:20
Styrker min mistanke om at de bestiller litt biler til lager!

Som egentlig er meningsløst, da de bruker en mnd eller mer på å få den levert til kunde

Jepp, er på uke 6 her nå! Tydeligvis helt umulig å få en utleveringsdato.

geear

Sitat fra: Nasatech på onsdag 04. oktober 2017, klokken 11:27
Sitat fra: Tesley på tirsdag 03. oktober 2017, klokken 23:51
Hvordan henter du ut dataen? Bruker du Tesla sitt API for CPO og har funnet en skjult parameter for biler som ikke listes ut, eller skraper du hele siden etter biler?

Ta det gjerne på PM om ønskelig. :)

Har laget et program som jeg har gående på ca. 20 servere. Disse spør forskjellig kilder og får data fra forskjellige steder hos Tesla. Såpass mye at Tesla ikke ville at jeg skulle ha den på inventory.teslastats.no da den var for enkel å finne og huske.
Ser ut som den nye 7-seteren går under radaren på siden din. Kan det tenkes at du ser etter SR01 som jeg TROR var den gamle 2. seterad, mens den nye nå heter SR06?

mthoring

Sitat fra: Tesley på tirsdag 03. oktober 2017, klokken 23:51
Hvordan henter du ut dataen? Bruker du Tesla sitt API for CPO og har funnet en skjult parameter for biler som ikke listes ut, eller skraper du hele siden etter biler?

Ta det gjerne på PM om ønskelig. :)

Fyrte opp developer tools i Chrome og sjekka hvordan mobilnettsiden henter opp biler (de 3 første man får opp når man trykker "Nye biler tilgjengelig").

Ved å kalle det APIet mobilsiden bruker på https://www.tesla.com/configurator/api/get/inventory_data så kan man hente ut en god del inventorybiler i hvertfall.

Dette APIet tar inn form data som argumenter og returnerer en json type med en liste inventorybiler.

Får opp inntil 260 biler ved bruk av eksempelet under, så antar at dette i hvertfall er en del av løsningen.

curl -XPOST https://www.tesla.com/configurator/api/get/inventory_data -d 'modelVariant=ms&countryCode=NO&vehiclePrice=617500&optionList=[{"Group":"","Code":"LLP2","Price":0,"UserSelectedOption":false},{"Group":"","Code":"S31B","Price":0,"UserSelectedOption":false},{"Group":"ADAPTER","Code":"ADPX2","Price":0,"UserSelectedOption":false},{"Group":"FILTER","Code":"AF00","Price":0,"UserSelectedOption":false},{"Group":"AUTOPILOT","Code":"APF0","Price":0,"UserSelectedOption":false},{"Group":"AUTOPILOT_HARDWARE","Code":"APH3","Price":0,"UserSelectedOption":false},{"Group":"AUTOPILOT_PACKAGE","Code":"APPA","Price":0,"UserSelectedOption":false},{"Group":"AUDIO","Code":"AU00","Price":0,"UserSelectedOption":false},{"Group":"CALIPER","Code":"BCMB","Price":0,"UserSelectedOption":false},{"Group":"ACCELERATION","Code":"BP00","Price":0,"UserSelectedOption":false},{"Group":"RANGE","Code":"BR00","Price":0,"UserSelectedOption":false},{"Group":"BLIND_SPOT","Code":"BS00","Price":0,"UserSelectedOption":false},{"Group":"BATTERY","Code":"BTX5","Price":40400,"UserSelectedOption":false},{"Group":"CHARGER_FIRMWARE","Code":"CF00","Price":0,"UserSelectedOption":false},{"Group":"CHARGER","Code":"CH04","Price":0,"UserSelectedOption":false},{"Group":"COLD_WEATHER","Code":"CW00","Price":0,"UserSelectedOption":false},{"Group":"FRONT_CONSOLE","Code":"DCF0","Price":0,"UserSelectedOption":false},{"Group":"DRIVE_SIDE","Code":"DRLH","Price":0,"UserSelectedOption":false},{"Group":"TOP_PAD","Code":"DSH5","Price":0,"UserSelectedOption":false},{"Group":"MOTOR","Code":"DV4W","Price":0,"UserSelectedOption":false},{"Group":"FOG_LAMP","Code":"FG02","Price":0,"UserSelectedOption":false},{"Group":"FIRMWARE_PERFORMANCE","Code":"FMP6","Price":0,"UserSelectedOption":false},{"Group":"DECOR","Code":"IDBA","Price":0,"UserSelectedOption":false},{"Group":"INTERIOR_BUNDLE","Code":"INBTB","Price":0,"UserSelectedOption":false},{"Group":"LIGHTING_PACKAGE","Code":"LP01","Price":0,"UserSelectedOption":false},{"Group":"SEAT_MEMORY","Code":"ME02","Price":0,"UserSelectedOption":false},{"Group":"MFG_INTRO","Code":"MI01","Price":0,"UserSelectedOption":false},{"Group":"PAINT","Code":"PBSB","Price":0,"UserSelectedOption":false},{"Group":"PERFORMANCE","Code":"PF00","Price":0,"UserSelectedOption":false},{"Group":"INTERIOR_PACKAGE","Code":"PI00","Price":0,"UserSelectedOption":false},{"Group":"PARK_ASSIST","Code":"PK00","Price":0,"UserSelectedOption":false},{"Group":"PARCEL_SHELF","Code":"PS01","Price":0,"UserSelectedOption":false},{"Group":"SERVICE_PLAN","Code":"PSPX5","Price":0,"UserSelectedOption":false},{"Group":"PERF_PACKAGE","Code":"PX00","Price":0,"UserSelectedOption":false},{"Group":"SEAT_PACKAGE","Code":"QTTB","Price":0,"UserSelectedOption":false},{"Group":"ROOF","Code":"RFFG","Price":0,"UserSelectedOption":false},{"Group":"SUPERCHARGER","Code":"SC04","Price":0,"UserSelectedOption":false},{"Group":"SECURITY","Code":"SP01","Price":0,"UserSelectedOption":false},{"Group":"SECOND_ROW_SEAT","Code":"SR07","Price":0,"UserSelectedOption":false},{"Group":"NOT_USED","Code":"ST01","Price":0,"UserSelectedOption":false},{"Group":"SUSPENSION","Code":"SU01","Price":0,"UserSelectedOption":false},{"Group":"TRIM","Code":"TM00","Price":0,"UserSelectedOption":false},{"Group":"THIRD_ROW_SEAT","Code":"TR00","Price":0,"UserSelectedOption":false},{"Group":"UPPER_TRIM","Code":"UTPB","Price":0,"UserSelectedOption":false},{"Group":"WHEEL","Code":"WTAS","Price":0,"UserSelectedOption":false},{"Group":"WINTER_TIRE","Code":"WXW1","Price":0,"UserSelectedOption":false},{"Group":"LIFTGATE","Code":"X001","Price":0,"UserSelectedOption":false},{"Group":"NAVIGATION","Code":"X003","Price":0,"UserSelectedOption":false},{"Group":"HEAD_LAMP","Code":"X007","Price":0,"UserSelectedOption":false},{"Group":"HOMELINK","Code":"X011","Price":0,"UserSelectedOption":false},{"Group":"DOOR_HANDLE","Code":"X027","Price":0,"UserSelectedOption":false},{"Group":"BADGE","Code":"X028","Price":0,"UserSelectedOption":false},{"Group":"PASSIVE_ENTRY","Code":"X031","Price":0,"UserSelectedOption":false},{"Group":"MIRROR","Code":"X037","Price":0,"UserSelectedOption":false},{"Group":"DAB_RADIO","Code":"X039","Price":0,"UserSelectedOption":false},{"Group":"PHONE_CONNECTOR","Code":"X043","Price":0,"UserSelectedOption":false},{"Group":"YATCH_FLOOR","Code":"YFCC","Price":0,"UserSelectedOption":false},{"Group":"DRIVE_UNIT","Code":"DU00","Price":0,"UserSelectedOption":false},{"Group":"SATELLITE","Code":"X014","Price":0,"UserSelectedOption":false},{"Group":"FRONT_ROW_SEAT","Code":"FR04","Price":0,"UserSelectedOption":false},{"Group":"SPOILER","Code":"X021","Price":0,"UserSelectedOption":false},{"Group":"MOTOR_TYPE","Code":"X025","Price":0,"UserSelectedOption":false}]&limitCount=2&state=02'
S75D MCU2/HW3 - prod 27/8/17
Mii Electric - utlevert 08/20

daktari

Dere får ikke opp biler bestilt av kunder også? Ikke de som er avbestilte?
Mine videoer av Autopilot 2 Mine I-Pace videoer
2023 ID.4 GTX 2021 ID.4   2022 BMW iX40   2021 Model 3 LR   2019 Audi e-tron 55   2019 I-Pace HSE   2017 S90D

mthoring

Sitat fra: daktari på torsdag 05. oktober 2017, klokken 10:54
Dere får ikke opp biler bestilt av kunder også? Ikke de som er avbestilte?

Det hadde vel vært rart om de eksponerte det ut.
S75D MCU2/HW3 - prod 27/8/17
Mii Electric - utlevert 08/20

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA