Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Levering oktober - november 2017

Startet av Tuten, tirsdag 01. august 2017, klokken 15:54

« forrige - neste »

ilLegaL

#570
Sitat fra: smurf på mandag 16. oktober 2017, klokken 22:46
Sitat fra: ilLegaL på mandag 16. oktober 2017, klokken 22:28

Sitat fra: ilLegaL på tirsdag 03. oktober 2017, klokken 09:39
Sitat fra: ilLegaL på mandag 02. oktober 2017, klokken 21:09
Jeg har bestilt en midnight silver S75D, standard seter, premium pakke, autopilot, 21" og soltak med VIN 2186xx, bekreftet 25. august.

MyTesla sa fra 26/28. august:
Din Tesla er for øyeblikket i produksjon.

Beregnet leveringstid: November - tidlig desember

I dag har den fått endret levering:

Beregnet leveringstid: Sent i oktober - November

MyTesla sier fortsatt
Din Tesla er for øyeblikket i produksjon.

:D :D

Oppdatert igjen i løpet av natten:
Beregnet leveringstid: Sent i oktober - November

MyTesla
Din Tesla har blitt bygget og er i transitt fra Fremont-fabrikken vår til havnen i USA.

Min har fortsatt samme status etter sist endring for nesten 2 uker siden:
Din Tesla har blitt bygget og er i transitt fra Fremont-fabrikken vår til havnen i USA.
Fortsatt:
Beregnet leveringstid: Sent i oktober - November

Ingen treff på Uecc  :(
Får håpe den kommer med neste båt, 22. oktober.


Samme her. Når bekreftet du?

Jeg bekreftet 25/8.
Nå er det jo hele tiden sagt 3 måneder leveringstid, men hadde et håp om at den kom før når beregnet leveringstid endret seg til sen oktober - november  :angel:

alagerqv

#571
Min endret seg i natt fra å ha vært i Tilburg i ukesvis, til å ha denne statusen: Din Tesla har ankommet havnen i Europa. Din Tesla vil snart være i transitt til leveringsstedet.

Bekreftet 13/8 så vidt jeg husker. Ser ikke noe hos UECC.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Tai

Sitat fra: alagerqv på tirsdag 17. oktober 2017, klokken 07:03
Min endret seg i natt fra å ha vært i Tilburg i ukesvis, til å ha denne statusen: Din Tesla har ankommet havnen i Europa. Din Tesla vil snart være i transitt til leveringsstedet.

Bekreftet 13/8 så vidt jeg husker. Ser ikke noe hos UECC.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Da er nok vi på samme båt, min status endret seg i går. Bestilte dagen før deg. En kamerat av meg har fremdeles tilburg status, han bestilte 3 dager før meg. ::)

Tai
"Ever notice that anyone going slower than you is an idiot, but anyone going faster is a maniac?" - George Carlin

smurf

Sitat fra: ilLegaL på mandag 16. oktober 2017, klokken 22:51
Sitat fra: smurf på mandag 16. oktober 2017, klokken 22:46
Sitat fra: ilLegaL på mandag 16. oktober 2017, klokken 22:28

Sitat fra: ilLegaL på tirsdag 03. oktober 2017, klokken 09:39
Sitat fra: ilLegaL på mandag 02. oktober 2017, klokken 21:09
Jeg har bestilt en midnight silver S75D, standard seter, premium pakke, autopilot, 21" og soltak med VIN 2186xx, bekreftet 25. august.

MyTesla sa fra 26/28. august:
Din Tesla er for øyeblikket i produksjon.

Beregnet leveringstid: November - tidlig desember

I dag har den fått endret levering:

Beregnet leveringstid: Sent i oktober - November

MyTesla sier fortsatt
Din Tesla er for øyeblikket i produksjon.

:D :D

Oppdatert igjen i løpet av natten:
Beregnet leveringstid: Sent i oktober - November

MyTesla
Din Tesla har blitt bygget og er i transitt fra Fremont-fabrikken vår til havnen i USA.

Min har fortsatt samme status etter sist endring for nesten 2 uker siden:
Din Tesla har blitt bygget og er i transitt fra Fremont-fabrikken vår til havnen i USA.
Fortsatt:
Beregnet leveringstid: Sent i oktober - November

Ingen treff på Uecc  :(
Får håpe den kommer med neste båt, 22. oktober.


Samme her. Når bekreftet du?

Jeg bekreftet 25/8.
Nå er det jo hele tiden sagt 3 måneder leveringstid, men hadde et håp om at den kom før når beregnet leveringstid endret seg til sen oktober - november  :angel:
OK, jeg bekreftet 31/8.
2014 Hvit S85 Tech Panorama Luft HIFI Vinter Alarm P-sensor (solgt 2017)
2017 Hvit X100D 7seat kremfarget, Premium, oppgradert AP: Lev sen Nov -Des 2017. (Endret til sen oktober- november)

Jeronan

#574
Sitat fra: alagerqv på tirsdag 17. oktober 2017, klokken 07:03
Min endret seg i natt fra å ha vært i Tilburg i ukesvis, til å ha denne statusen: Din Tesla har ankommet havnen i Europa. Din Tesla vil snart være i transitt til leveringsstedet.

Bekreftet 13/8 så vidt jeg husker. Ser ikke noe hos UECC.


Sent from my iPhone using Tapatalk

The last UECC ship arrived at Drammen yesterday.

The next UECC ship from Zeebrugge to Drammen goes coming Thursday 19th.  So we might get a trace hit tomorrow or Thursday morning.
Model Y - Sept 2021
Model S 75D - Sold
BMW i3 2017 - Feb 2017

bergie

ZEEBRUGGE   TERMINAL RECEIVED   17.10.2017 15:31

På bil som i går fikk endret status i mytesla til Arrived at port in Europe.
Tesla Model X 75D - Levert 3 Nov 2017

geear

Sitat fra: bergie på tirsdag 17. oktober 2017, klokken 16:39
ZEEBRUGGE   TERMINAL RECEIVED   17.10.2017 15:31

På bil som i går fikk endret status i mytesla til Arrived at port in Europe.
Gratulerer. :)

Hadde du Tilburg-statusen før dette?

M@rtin

#577
Sitat fra: gr på tirsdag 17. oktober 2017, klokken 18:00
Sitat fra: bergie på tirsdag 17. oktober 2017, klokken 16:39
ZEEBRUGGE   TERMINAL RECEIVED   17.10.2017 15:31

På bil som i går fikk endret status i mytesla til Arrived at port in Europe.
Gratulerer. :)

Hadde du Tilburg-statusen før dette?

Lurer på det samme.

Høres forøvrig ut som "Tonsberg".

Martin
2024 Polestar 2 LRDM PP, †2021 Mercedes EQC, †2019 Tesla M3LR, †2017 Tesla MS75, †2016 Mercedes B250e, †2016 VW E-Up, †2015 Mitsubishi Miev

bergie

Sitat fra: M@rtin på tirsdag 17. oktober 2017, klokken 19:08
Sitat fra: gr på tirsdag 17. oktober 2017, klokken 18:00
Gratulerer. :)

Hadde du Tilburg-statusen før dette?

Lurer på det samme.

Høres forøvrig ut som "Tonsberg".

Martin
Hadde tilburg-status frem til den i går ble endret til arrived at port in europe. Regner med den kom med Tønsberg.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Tesla Model X 75D - Levert 3 Nov 2017

M.Baguette

#579
Same status here, we are getting close.

Red_Harvest

Deilig!

Nå har jeg også fått ZEEBRUGGE TERMINAL RECEIVED    17.10.2017 15:36.

Samt "Din Tesla har ankommet havnen i Europa. Din Tesla vil snart være i transitt til leveringsstedet."

Ellers "Beregnet leveringstid: October 29, 2017 - November 12, 2017"

MyMuffin

#581
Sitat fra: Red_Harvest på tirsdag 17. oktober 2017, klokken 21:32
Deilig!

Nå har jeg også fått ZEEBRUGGE TERMINAL RECEIVED    17.10.2017 15:36.

Samt "Din Tesla har ankommet havnen i Europa. Din Tesla vil snart være i transitt til leveringsstedet."

Ellers "Beregnet leveringstid: October 29, 2017 - November 12, 2017"

Da er det nok ikke lenge igjen, bilen min dukket opp på UECC zeebrugge 12/9 og jeg fikk hente ut bilen min allerede den 21/9 - riktignok fra Drammen. Jeg ringte og spurte pent om statusen på bilen den 19/9 og fikk da beskjed at jeg kunne hente den snaue 48t senere. morro
2024 Model 3 LR Highland
2022 Model Y (familietralla)
2021 Model 3 LR - Solgt i 2023
2019 Model 3 Base Perf - solgt i 2021
2019 Model 3 LR - konebil - solgt i 2022
2017 Model S 75D - solgt i 2019
2014 Model S 60 - solgt i 2017

ChrisG

Jeg er rimelig sikker på at bilen min kom til Europa med Tønsberg. 2 dager etter at Tønsberg ankom Zeebrugge fikk jeg oppdatert status til "din bil har ankommet Europa". Merkelig nok får jeg fremdeles ikke treff i UECC. Skal hente bilen min i Ålesund. Kan det hende at den tar en vei utenom Drammen, og derfor ikke registreres i UECC?

Jeronan

Sitat fra: ChrisG på onsdag 18. oktober 2017, klokken 11:44
Jeg er rimelig sikker på at bilen min kom til Europa med Tønsberg. 2 dager etter at Tønsberg ankom Zeebrugge fikk jeg oppdatert status til "din bil har ankommet Europa". Merkelig nok får jeg fremdeles ikke treff i UECC. Skal hente bilen min i Ålesund. Kan det hende at den tar en vei utenom Drammen, og derfor ikke registreres i UECC?

It takes time to offload the cars from such huge ships. Also the last boat leaving Zeebrugge already arrived in Drammen two days ago.
The next UECC boat goes tomorrow from Zeebrugge, so you might get a trace hit today or tomorrow.

PS. There are also people that got their car delivered, without ever getting a trace hit on UECC.com. So it doesn't seem to be 100% reliable.
Model Y - Sept 2021
Model S 75D - Sold
BMW i3 2017 - Feb 2017

geear

Sitat fra: ChrisG på onsdag 18. oktober 2017, klokken 11:44
Jeg er rimelig sikker på at bilen min kom til Europa med Tønsberg. 2 dager etter at Tønsberg ankom Zeebrugge fikk jeg oppdatert status til "din bil har ankommet Europa". Merkelig nok får jeg fremdeles ikke treff i UECC. Skal hente bilen min i Ålesund. Kan det hende at den tar en vei utenom Drammen, og derfor ikke registreres i UECC?
De siste par månedene har mange Teslaer gått utenom Drammen ja, de har gått med Colorline til Kristiansand og Fjordline til Stavanger og Bergen iallfall. Alt fra Hirtshals visst nok. Har selv sett nye Teslaer stuet opp på Fjordline-terminalen i Risavika (utenfor Stavanger). Kanskje Tesla til Ålesund går med bil fra Bergen?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA