Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Utrolig lav rente?

Startet av Lokführer, søndag 14. mai 2017, klokken 07:36

« forrige - neste »

ludwig_holberg

Vill spekulasjon, men rentekampanjen forsvinner samtidig som det nye Model 3-baserte interiøret kommer på S og X ila de neste ukene ...  : 8)

Øggen

P85, pearl white,  Solgt
S85D Mid.grå, Grå Next gen, Alle ekstra...Avgått med døden
S85D  Titanium, Grå Next gen foran og bak, matt obeche,+++  Solgt
X75D Med alt......
Model YP quicksilver/hvit, FSD
CyberTruck TriMotor/FSD reservert.

bergie

Sitat fra: ludwig_holberg på torsdag 17. august 2017, klokken 13:45
Vill spekulasjon, men rentekampanjen forsvinner samtidig som det nye Model 3-baserte interiøret kommer på S og X ila de neste ukene ...  : 8)

Vil det si at det finnes tilsvarende kampanjer i andre land?
Tesla Model X 75D - Levert 3 Nov 2017


msater

Sitat fra: ludwig_holberg på torsdag 17. august 2017, klokken 13:45
Vill spekulasjon, men rentekampanjen forsvinner samtidig som det nye Model 3-baserte interiøret kommer på S og X ila de neste ukene ...  : 8)

Aldri et godt tidspunkt å kjøpe en Tesla, den er gammel før den er produsert, og veteran før den blir levert :)
BMW iX50 - levert 17.01.2022
Blå X90D - levert 22.09.2017
e-Golf - levert 24.05.2016

ludwig_holberg

Indeed - derfor ville det heller ikke vært dumt om Tesla nå oppdaterte interiør og batteripakker ila høsten, og samtidig meldte at "this is it" - nå fokuserer vi på produksjon og software-oppdateringer minst de neste tre årene. (og gjerne fulgt det opp i praksis også). Da hadde de kunne fått gjerdesitterne til å dra kortet  :)

Sitat fra: msater på torsdag 17. august 2017, klokken 15:32
Sitat fra: ludwig_holberg på torsdag 17. august 2017, klokken 13:45
Vill spekulasjon, men rentekampanjen forsvinner samtidig som det nye Model 3-baserte interiøret kommer på S og X ila de neste ukene ...  : 8)

Aldri et godt tidspunkt å kjøpe en Tesla, den er gammel før den er produsert, og veteran før den blir levert :)

msater

Mange gjerdesitterne (i Norge) har vel bestilt nå på lav rente (og mange har oppgradert virker det som) så blir mye støy her den dagen det skjer
BMW iX50 - levert 17.01.2022
Blå X90D - levert 22.09.2017
e-Golf - levert 24.05.2016

morpheos

Sitat fra: ludwig_holberg på torsdag 17. august 2017, klokken 13:45
Vill spekulasjon, men rentekampanjen forsvinner samtidig som det nye Model 3-baserte interiøret kommer på S og X ila de neste ukene ...  : 8)

I så fall ville jeg heller bestilt nå..  :o

olavxxx

må si jeg foretrekker model x interiøret over model 3 interiøret.
fikk ellers bekreftet at model x bestilt etter 8 aug får AP2.5,

bergie

Sitat fra: olavxxx på torsdag 17. august 2017, klokken 18:30
må si jeg foretrekker model x interiøret over model 3 interiøret.
fikk ellers bekreftet at model x bestilt etter 8 aug får AP2.5,

Uten at jeg kjenner detaljene i hva det innebærer, så krysser jeg fingrene for at det stemmer. Bestilte 9. August :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Tesla Model X 75D - Levert 3 Nov 2017

geear

Håper bekreftet og bestilt er å se som en og samme sak...

KrW

Regnes bestilt som den dagen bestillingen låses? Altså etter en uke? Mine foreldre, min bror og et søskenbarn har bestillinger som ble låst tirsdag, onsdag og torsdag denne uken.
Model X 100D 2018 AP2,5-3
Model X 90D 2017 AP2 solgt
Model X 90D 2016 solgt
Automower 330X robotklipper
Leaf solgt
Model S85 (kun i to uker)

FizCarloz

Hei,

Var hos Tesla Stavanger i fredags og kampanjen varer ut August. Var slet ikke Tesla vi skulle ha men nu overveier vi det kraftigt pga. den billige renten.

Men kampanjen gjelder kun 75 og 75D. Skulle gjerne have haft lengere rekkevidde. Nogen som har erfaringer med dette? Leste på et annet innlegg at enkelte 75'er blir levert med 85kwh batteri. Om det er faktisk sant ved jeg ikke.

75 serien er dog en del billigere men kunne i gi lidt erfaringer rundt 75 vs. 100?

Tak.


THE

Gjelder vel også 100D lagerbiler/inventory? Jeg har bestilt X100D inventory med 0,25% rente. Hør med selger om dette fremdeles er mulig.

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

Tesla Model X100D, levert 20.09.17

Zoe Intens 2015 (Q210)     "Solgt"

prophan

Sitat fra: THE på mandag 28. august 2017, klokken 17:12
Gjelder vel også 100D lagerbiler/inventory? Jeg har bestilt X100D inventory med 0,25% rente. Hør med selger om dette fremdeles er mulig.

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk
Fikk du noe mer rabatt på din x100 enn d som står som pris på websiden? 0.25% gjaldt ikke x100 inventory da j gikk for x90...

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Tesla Model X90D - Produsert juli 2017
Midnight Silver
6 seter hvitt "skinn"
Alt utstyr inkl FSD opsjon

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA