Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Utrolig lav rente?

Startet av Lokführer, søndag 14. mai 2017, klokken 07:36

« forrige - neste »

THE

Jeg skulle egentlig se på en brukt X90D pga at rentekampanjen kun gjaldt 75, og jeg trenger mer rekkevidde. Da jeg kom inn på Tesla fikk jeg beskjed om at dagen før (15. august) hadde fått tillatelse til å gi kampanjerenten også på 100D inventorybil.

Jeg fikk ikke noe mer rabatt enn det som sto på nettsiden.

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

Tesla Model X100D, levert 20.09.17

Zoe Intens 2015 (Q210)     "Solgt"

prophan

Sitat fra: THE på mandag 28. august 2017, klokken 17:22
Jeg skulle egentlig se på en brukt X90D pga at rentekampanjen kun gjaldt 75, og jeg trenger mer rekkevidde. Da jeg kom inn på Tesla fikk jeg beskjed om at dagen før (15. august) hadde fått tillatelse til å gi kampanjerenten også på 100D inventorybil.

Jeg fikk ikke noe mer rabatt enn det som sto på nettsiden.

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk
Takk for svar :) j bestilte min x90 tidlig july.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Tesla Model X90D - Produsert juli 2017
Midnight Silver
6 seter hvitt "skinn"
Alt utstyr inkl FSD opsjon

geear

Sitat fra: FizCarloz på mandag 28. august 2017, klokken 16:57
Hei,

Var hos Tesla Stavanger i fredags og kampanjen varer ut August. Var slet ikke Tesla vi skulle ha men nu overveier vi det kraftigt pga. den billige renten.

Men kampanjen gjelder kun 75 og 75D. Skulle gjerne have haft lengere rekkevidde. Nogen som har erfaringer med dette? Leste på et annet innlegg at enkelte 75'er blir levert med 85kwh batteri. Om det er faktisk sant ved jeg ikke.

75 serien er dog en del billigere men kunne i gi lidt erfaringer rundt 75 vs. 100?

Tak.
Har vel vært noen få biler en mellomperiode, men alle nye nå har 75kWh såvidt jeg har sett - og i følge Tesla.


Luring

Fekk denne i dag:
"Til og med 30. september tilbyr Tesla en rente på 0.25%, som gjelder for Model S og Model X."

Frisco

'Til og med 30. september' mailen dumpet inn i mailboksen under 1 time etter 'Takk for bestillingen din' mailen ... er bare å takke tålmodig kone for litt småstresset mann i dag tidlig og varme opp til en spydig kommentar til selgeren @Rud for det perfekte pokertrynet når jeg spurte om kampanjen virkelig gikk ut i dag  ::)
TMX 75D, 6S, FSD. VIN69xxx
- Utlevert 06.12.17 @Drammen
- Bekreftet 03.09.17
Kia e-Soul [2015]

ludwig_holberg

Kan se ut til at kampanjen nå også gjelder ved bestilling av ny 100D og P100D også? Noen som har spurt?

Knut Røe

Hvor mange måneder siden var det første gang det skulle gå ut egentlig, og att man måtte skynde seg?

1000kwh

Sitat fra: tiger`n på torsdag 31. august 2017, klokken 11:46
Hvor mange måneder siden var det første gang det skulle gå ut egentlig, og att man måtte skynde seg?
Jeg måtte skynde meg før 1.8.

Men det var bare greit fordi da ble det press på at kona måtte bestemme seg :D

Hodetelefoner

Har spurt om det gjelder P biler. Venter på svar

ModelS_Oslo88

Sitat fra: ludwig_holberg på torsdag 31. august 2017, klokken 11:42
Kan se ut til at kampanjen nå også gjelder ved bestilling av ny 100D og P100D også? Noen som har spurt?

Hvordan får du det fra? Ser fortsatt 1,69% i konfiguratoren.. men hvis det stemmer ringer jeg Tesla/DNB for å si det sånn.. fikk jo beskjed i går da jeg kjøpt en Inventory P100D at det IKKE gjaldt... 8)

willytk

Joakim hos Tesla Rud/Bærum bekrefter at renten (i hvertfall) varer ut 30. september.

ModelS_Oslo88

Sitat fra: willytk på torsdag 31. august 2017, klokken 12:26
Joakim hos Tesla Rud/Bærum bekrefter at renten (i hvertfall) varer ut 30. september.

Kan du spørre han om dette skal også gjelde for Inventory biler som IKKE er 75 modeller? Veldig greit å vite slik at ikke jeg sitter her og betaler 100 bp mer i måned i renter....

Mc_Herreington

Har fått beskjed at det gjelder nye 75, samt inventory 90 og 100.
Ikke 0,25 på verken nye eller inventory P modeller.
Nå er jo 1,69 en meget god rente også :)
Aug 2013 P85, Solgt
Okt 2015 BMW i3, Solgt
April 2016 S90D Solgt
Sep 2017 X100D
Nov 2018 I pace Solgt
Jan 2019 Model 3P Solgt
Aug 2018 BMW i3S

ludwig_holberg

Fikk du denne beskjeden idag?

Spør fordi det ikke var noe forbehold knyttet til modell i eposten Tesla sendt ut i dag vedr forlengelse. I tillegg har de økt etableringsgebyret, så det gjør det litt lettere for de å utvide tilbudet til 100-modellene også.

Sitat fra: Mc_Herreington på torsdag 31. august 2017, klokken 13:11
Har fått beskjed at det gjelder nye 75, samt inventory 90 og 100.
Ikke 0,25 på verken nye eller inventory P modeller.
Nå er jo 1,69 en meget god rente også :)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA