Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Noen som har fått utlevert gaver etter "Referral" programmet?

Startet av OlavX90, lørdag 18. mars 2017, klokken 10:48

« forrige - neste »

ankul

Noen som vet av erfaring hvor lang tid det tar før man hører noe? Min "referral" fikk levert bilen den 29. sept. og jeg har ikke mottatt noe informasjon fra Tesla overhodet..  ???
S85 2014 med alt - solgt
Model 3 - reservert tidlig
Model X75D med det meste - bestilt

Leafy

Jeg valgte å få 57K i kreditt hos Tesla i stedet for Powerwall. Noen som vet om dette dukker opp på MyTesla, eller er de noe de har oversikt over på SC'ene?
Tesla Model Y Performance m/EAP. Mottatt 12.22
Tesla Model 3 Long Range MIC. Mottatt 09.21
Tesla Model X 100D 7-seter m/alt. Mottatt 23.05.19 - Solgt!
Audi e-tron Limited Typhoon Grey. Mottatt 18.03.19 - Solgt!
Tesla Model S 75D m/alt. Mottatt 16.10.17 - Solgt!
Tesla Model X 90D 7-seter m/alt. Mottatt 10.10.16 - Solgt!
VW e-Golf m/VP og alt utstyr. Mottatt 28.05.15 - Solgt!
Nissan Leaf m/solcelle. Mottatt 15.11.11 - Solgt!

SabreMan

Jeg kan velge mellom en Wall Connector og en kredit på 500 euro. Jeg har allerede en lader, så jeg tenker å ta krediten, men jeg er litt usikker på hva den kan brukes til. De skrev følgende:
Credits can be used toward the purchase of accessories, service, or a new car. Credits are valid 12 months from the referral delivery date and can be redeemed at your Service Center.

En ny bil er lite aktuelt siden bilen er nesten ny, og service trenger jeg vel heller ikke å betale for de neste 12 månedene. Jeg trenger egentlig ikke noe til bilen heller. Er det mulig å kjøpe Tesla-klær for krediten, eller burde jeg ta en Wall Connector og bare selge den?
Model S 75. Bekreftet 20.07.17. Levert 29.09.17.

Nasatech

Sitat fra: SabreMan på tirsdag 12. desember 2017, klokken 21:40
Jeg kan velge mellom en Wall Connector og en kredit på 500 euro. Jeg har allerede en lader, så jeg tenker å ta krediten, men jeg er litt usikker på hva den kan brukes til. De skrev følgende:
Credits can be used toward the purchase of accessories, service, or a new car. Credits are valid 12 months from the referral delivery date and can be redeemed at your Service Center.

En ny bil er lite aktuelt siden bilen er nesten ny, og service trenger jeg vel heller ikke å betale for de neste 12 månedene. Jeg trenger egentlig ikke noe til bilen heller. Er det mulig å kjøpe Tesla-klær for krediten, eller burde jeg ta en Wall Connector og bare selge den?

Man kan ikke kjøpe klær, men man kan kjøpe bagger. Man kan også kjøpe chademo, kjetting, takstativ osv. Alt de har på SC bortsett fra klær egentlig.

SabreMan

Chademo-adapter kan være et alternativ, men jeg tror egentlig at jeg klarer meg godt uten.
Model S 75. Bekreftet 20.07.17. Levert 29.09.17.

MyMuffin

hadde en referal som tok ut bilen sin 10 oktober. Fikk mail om refereal claim 30 november. og i dag 14 desember så fikk jeg mail med tracking number.

Så sakte men sikkert så går det seg til :)
2024 Model 3 LR Highland
2022 Model Y (familietralla)
2021 Model 3 LR - Solgt i 2023
2019 Model 3 Base Perf - solgt i 2021
2019 Model 3 LR - konebil - solgt i 2022
2017 Model S 75D - solgt i 2019
2014 Model S 60 - solgt i 2017

Nasatech

Sitat fra: MyMuffin på torsdag 14. desember 2017, klokken 09:55
hadde en referal som tok ut bilen sin 10 oktober. Fikk mail om refereal claim 30 november. og i dag 14 desember så fikk jeg mail med tracking number.

Så sakte men sikkert så går det seg til :)

Har fått Mail jeg også, men ikke noe tracking :(

Øggen

Sitat fra: MyMuffin på torsdag 14. desember 2017, klokken 09:55
hadde en referal som tok ut bilen sin 10 oktober. Fikk mail om refereal claim 30 november. og i dag 14 desember så fikk jeg mail med tracking number.

Så sakte men sikkert så går det seg til :)

På sort wallcharger??
P85, pearl white,  Solgt
S85D Mid.grå, Grå Next gen, Alle ekstra...Avgått med døden
S85D  Titanium, Grå Next gen foran og bak, matt obeche,+++  Solgt
X75D Med alt......
Model YP quicksilver/hvit, FSD
CyberTruck TriMotor/FSD reservert.

MyMuffin

Sitat fra: Øggen på torsdag 14. desember 2017, klokken 13:55
Sitat fra: MyMuffin på torsdag 14. desember 2017, klokken 09:55
hadde en referal som tok ut bilen sin 10 oktober. Fikk mail om refereal claim 30 november. og i dag 14 desember så fikk jeg mail med tracking number.

Så sakte men sikkert så går det seg til :)

På sort wallcharger??

Stemmer! Signatur utgaven :)
2024 Model 3 LR Highland
2022 Model Y (familietralla)
2021 Model 3 LR - Solgt i 2023
2019 Model 3 Base Perf - solgt i 2021
2019 Model 3 LR - konebil - solgt i 2022
2017 Model S 75D - solgt i 2019
2014 Model S 60 - solgt i 2017

Øggen

Sitat
Stemmer! Signatur utgaven :)

Nice. Håpe ej også får mail om det snart.
P85, pearl white,  Solgt
S85D Mid.grå, Grå Next gen, Alle ekstra...Avgått med døden
S85D  Titanium, Grå Next gen foran og bak, matt obeche,+++  Solgt
X75D Med alt......
Model YP quicksilver/hvit, FSD
CyberTruck TriMotor/FSD reservert.

Molteni

Heldige dere. En bekjent av meg bestilte Tesla og brukte min referralkode- som også ble bekreftet i på min side i Tesla.com. Pga en feil hos Tesla ble denne kansellert og måtte bestilles på nytt. Den nye bestillingen ble gjort via telefon og avtalt at det bare var å kopiere den forrige spesifikasjonen. Bilen ble stående som kansellert i Min Side og fikk han til å sjekke hvilken referralkode som ble brukt. Etter mye om og men ble det bekreftet at en annen kode var lagt inn. På forespørsel om å endre koden til min ble dette avfeid med at «noen» hadde endret koden – og at nå var det for sent å endre. Bilen er ikke produsert ennå, og realistisk levering er i mars en gang. Lufter dette her for å høre om andre har opplevd tilsvarende – og hvordan dette ble løst. Mistanken kommer med en gang om at her forgår det noe uetisk – og at Tesla har utro tjenere som fordeler referralgaver til venner og bekjente.. Uansett, sjekk alltid referralkoden når bilen bestilles.
'21 TM3 LR
'18 S75D FSD Solgt
'15 eGolf Solgt

Nasatech

Sitat fra: Molteni på fredag 15. desember 2017, klokken 11:10
Heldige dere. En bekjent av meg bestilte Tesla og brukte min referralkode- som også ble bekreftet i på min side i Tesla.com. Pga en feil hos Tesla ble denne kansellert og måtte bestilles på nytt. Den nye bestillingen ble gjort via telefon og avtalt at det bare var å kopiere den forrige spesifikasjonen. Bilen ble stående som kansellert i Min Side og fikk han til å sjekke hvilken referralkode som ble brukt. Etter mye om og men ble det bekreftet at en annen kode var lagt inn. På forespørsel om å endre koden til min ble dette avfeid med at «noen» hadde endret koden – og at nå var det for sent å endre. Bilen er ikke produsert ennå, og realistisk levering er i mars en gang. Lufter dette her for å høre om andre har opplevd tilsvarende – og hvordan dette ble løst. Mistanken kommer med en gang om at her forgår det noe uetisk – og at Tesla har utro tjenere som fordeler referralgaver til venner og bekjente.. Uansett, sjekk alltid referralkoden når bilen bestilles.

Dette har jeg dessverre opplevd mange ganger. Har pratet med flere og har sendt over skriftlige beviser til ledelsen i Norge samt ledelsen i Nederland. Ledelsen i Norge svarer ikke og ledelsen i Nederland sier han ikke kan gjøre noe med det. Gjelder særlig én selger på Grorud så jeg sendte Mail direkte til sjefen hans. Fikk aldri noe svar :(

geear

Sitat fra: SabreMan på tirsdag 12. desember 2017, klokken 21:40
Jeg kan velge mellom en Wall Connector og en kredit på 500 euro. Jeg har allerede en lader, så jeg tenker å ta krediten, men jeg er litt usikker på hva den kan brukes til. De skrev følgende:
Credits can be used toward the purchase of accessories, service, or a new car. Credits are valid 12 months from the referral delivery date and can be redeemed at your Service Center.

En ny bil er lite aktuelt siden bilen er nesten ny, og service trenger jeg vel heller ikke å betale for de neste 12 månedene. Jeg trenger egentlig ikke noe til bilen heller. Er det mulig å kjøpe Tesla-klær for krediten, eller burde jeg ta en Wall Connector og bare selge den?
Hrm, jeg fikk velge mellom denne Model S barnebilen og TWC, men trenger verken lekebil eller ladestasjon og skulle mer enn gjerne hatt EUR 500 i kreditt til et chademo-adapter eller gummimatter i stedet. Aldri fornøyd.  8)

Øggen

P85, pearl white,  Solgt
S85D Mid.grå, Grå Next gen, Alle ekstra...Avgått med døden
S85D  Titanium, Grå Next gen foran og bak, matt obeche,+++  Solgt
X75D Med alt......
Model YP quicksilver/hvit, FSD
CyberTruck TriMotor/FSD reservert.

geear

Byttehandel kan være en løsning.. men aner ikke når laderen kommer.. ;)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA