Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

DIY - tråden

Startet av Muffinman, lørdag 19. september 2015, klokken 16:23

« forrige - neste »

snd

Sitat fra: KristofferH på torsdag 10. august 2017, klokken 15:40
Kunne tenkt meg å "fjerne" kabelen til tåkelyset selv. Kun ha stripene.
Noen har vel et skjema?

Jeg vil i tillegg at de skrus automatisk på sammen med DRL. Vil ha amerikansk oppsett bortsett fra sidemarkeringslysene.
P85D (+)
Roadster Signature 250 Sport
P85 RIP 19.11.2013 - 9.8.2014

Hodetelefoner

Er jo umulig å laste inn bilder her på en enkel måte!!
Lag en tråd på Tesla Teknisk Preik på Facebook. Så skal jeg legge ut bilder av kontakter og forklaringer på dem.
FrontFog
Pinne 3 corner.
2 fog
4 side mark
5 gnd

Headlamp
Pinne 7. DRL

lunitiks

Neineinei @KristofferH ikke alle har fjesboka!

Du laster de simpelthen opp som vedlegg under tekstfeltet. Finner bildefilene i windows utforsker på vanlig måte (min datamaskin, mine dokumenter eller hvor du nå har dem).

Denne tråden er gull å ha
2015 Tesla Model S 70D
2014 Nissan Leaf 6,6 kW

Hodetelefoner

Sitat fra: lunitiks på torsdag 10. august 2017, klokken 18:01
Neineinei @KristofferH ikke alle har fjesboka!

Du laster de simpelthen opp som vedlegg under tekstfeltet. Finner bildefilene i windows utforsker på vanlig måte (min datamaskin, mine dokumenter eller hvor du nå har dem).

Denne tråden er gull å ha
Jeg prøvde, men bildet var for stort. Må jeg børste støvet av datamaskinen nå da..
Helt enig i at det er bedre å ha info her. Og på en "side". Men det er veldig lett å legge ut ting etc på Facebook.
Spesielt frustrerende når de bruker et så gammelt og utdatert forum her :(

lunitiks

Enig. Forumet her mangler veldig mye funksjonalitet. Men samtidig er det et uvurderlig erfaringsarkiv. Mye på skuldrene til webmastern'e  :)
2015 Tesla Model S 70D
2014 Nissan Leaf 6,6 kW

daktari

Tips til å komprimere bilder rett på Android og iPhone?
Mine videoer av Autopilot 2 Mine I-Pace videoer
2023 ID.4 GTX 2021 ID.4   2022 BMW iX40   2021 Model 3 LR   2019 Audi e-tron 55   2019 I-Pace HSE   2017 S90D

Muffinman

Android: send dem til deg selv om velg %-vis størrelse når du legger til som vedlegg til mailen.

petersv

Hvorfor ikke bare legge de opp på face og laste de ned derfra? Hvis man vil gå omveier da... Ev installer en App, f. Eks. Photoshop.

lunitiks

Begynner å bli litt rotete her, ja  :)  Jfr regel nr 4:
SitatINGEN diskusjon i denne tråden!
2015 Tesla Model S 70D
2014 Nissan Leaf 6,6 kW

Thor2014


petersv

Jeg tror at det er bedre og enklere hvis førstepost oppdateres med lenker rett til innleggene der DIY-ene er, og så kan framtidige DIY-er lage egne tråder (som lenkes til i likhet med de eksisterende) slik at ev. diskusjon relatert til den enkelte DIY holdes adskilt.

steam

Sitat fra: KristofferH på torsdag 10. august 2017, klokken 17:46
Er jo umulig å laste inn bilder her på en enkel måte!!

imgur.com

Drag and drop alle bildene dine. Paste lenke til album her.
Model S 75D 24. oktober 2017
- Premium, Luft, Glasstak, Skinn, Karbon, EAP, FSD

Reservasjon Modell 3 01.04.2016 04:40

- Jeg kan ingenting om bil

petersv

#57

Arrre

noen som vet hvor man får justerbare camber-linker ?
har 22" felger, og bilen spiser av innsiden som gal :)

Muffinman

Er vel heller spissingen som er på bærtur da. Med aggressiv camber må man treffe akkurat, og det kan godt bli feilslitasje selv innenfor spec. Tesla holdt vel på å utvikle justerbare linker for noen år siden, men skrinla det siden de ikke fikk dem til å holde.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA