Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Software 7.0 - 7.1

Startet av dosmont, lørdag 04. juli 2015, klokken 00:39

« forrige - neste »

dosmont


Sitat fra: SunSeeker på fredag 23. oktober 2015, klokken 22:45

Sitat fra: dosmont på fredag 23. oktober 2015, klokken 22:33
https://www.facebook.com/MojaTesla/videos/1556492771272811/

ser ut som dette er i Norge

filmen er 2 dager gammel.

Hmm. Oversatt:

Min kjære Tesla. Autopilot virkelig fungerer! Men du har mye moro og cruise control indikator, og har nerver av stål og egg

google translate :D

Lurer på om det er en demobil fra Tesla?
Nordmøre
Rød S85D  og Svart Model 3 LR

SunSeeker

Tenkte samme tanke og at det filmes litt ulovlig fra baksetet.......

AppleKnocker

Det er E6 nordover fra Oslo mot Olavsgård. Det er ikke noen form for beta testing da?
BMW I3 2015
Tesla Model S85 2015
Tesla Model ≡ 2020 reservert
200 000 elektriske km kjørt siden februar 2015
Passivhus med fire ladeplasser

frosken

Virker helt klart som demobil fra Tesla. Mannen i passasjersetet snakker og oppfører seg som en som viser en demobil, ikke en som lar en kompis prøvekjøre.

dosmont

yesssss!!!

https://twitter.com/elonmusk

Regulatory approvals received, so Autopilot rolling out to all countries! (Excluding Japan, which is still under review)
Nordmøre
Rød S85D  og Svart Model 3 LR

dosmont

Autopilot 1.01 coming soon: curve speed adaption, controller smoothness, better lane holding on poor roads, improved fleet learning!
;D ;D ;D ;D
Nordmøre
Rød S85D  og Svart Model 3 LR

cirys1


frosken

Jeg tror Luntix har besvimt.

Krysser fingre og tær for at jeg kan sette bilen til oppdatering når jeg våkner i morgen!

cirys1


dosmont

Sitat fra: dosmont på lørdag 24. oktober 2015, klokken 00:38
Autopilot 1.01 coming soon: curve speed adaption, controller smoothness, better lane holding on poor roads, improved fleet learning!
Jeg tenkte på kurvefartstilpassing i dag :D Autopiloten begynner å faktisk bli autopilot da :D

Bare en liten tanke, hvor lenge er det Tesla dekker datautgiftene på bilene? Tenker da opp mot improved fleet learning, er jo en del data som går ut.
Hvis det da ikke er slik at vi alle er Googlebiler som kjører gratis, og Elon tjener massivt med penger på kartinformasjonen som blir resultatet av kjøringa vår, jaja han holder oss med data og energi da :D 
Nordmøre
Rød S85D  og Svart Model 3 LR

Spinner

Sitat fra: dosmont på lørdag 24. oktober 2015, klokken 01:20Bare en liten tanke, hvor lenge er det Tesla dekker datautgiftene på bilene?
7 år hørte jeg for et par år siden. Vet ikke om det er det som fortsatt gjelder.

Cobos

Sitat fra: Sbr på lørdag 24. oktober 2015, klokken 01:22
Sitat fra: dosmont på lørdag 24. oktober 2015, klokken 01:20Bare en liten tanke, hvor lenge er det Tesla dekker datautgiftene på bilene?
7 år hørte jeg for et par år siden. Vet ikke om det er det som fortsatt gjelder.
Jeg er ikke lovet noen ting. Så har forstått det som til Tesla finner en måte å fakturere på. Men gitt hvor mye billigere data roaming snart er i EU tviler jeg på at de gidder å ta betalt. Model 3 kanskje?

Cobos
Oslo
Model S85D
Hatt Model S fra 2013

lunitiks

Sitat fra: dosmont på lørdag 24. oktober 2015, klokken 00:37
yesssss!!!

https://twitter.com/elonmusk

Regulatory approvals received, so Autopilot rolling out to all countries! (Excluding Japan, which is still under review)

Uvirkelig! Jeg tar hatten av. Fryktet faktisk at Autosteer ikke skulle gå gjennom. Med all den tiden jeg giddet å bruke på fordømte FN-regulativer, nederlandske twittermeldinger m.m. så hadde det faktisk nå vært fint å lese "godkjennelsen". Men den strunter jeg i nå! På med Teslagliset igjen!!!



PS: Så kult at trådstarter fikk flagge nyheten  :)
2015 Tesla Model S 70D
2014 Nissan Leaf 6,6 kW

MeTesla

Ingen ny versjon i min garasje i dag nå nettopp...

Teslanewbie

#509

Tesla klare for å lansere autopilot i Norge

Men hold henda på rattet.

Publisert den 24. okt. 2015, kl. 06:10



http://www.dagbladet.no/2015/10/24/tema/bil/motor/tesla/elbil/41652812/
P85 2014 solgt
P85D 2015 solgt
90D 2016 Solgt
TMX60D AP1 2016 avbestilt
TMX75D AP2 2017
M3 reservert 31/3-16

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA