Software 7.0 - 7.1

Startet av dosmont, lørdag 04. juli 2015, klokken 00:39

« forrige - neste »

cra

Sitat fra: jkirkebo på torsdag 22. oktober 2015, klokken 21:05
Da har franskmennene vært langt framme. Min gamle 2005 modell VW Touran hadde kun pipelyder fra ryggesensorene.

Kjørte en temmelig ny OOOO her forleden (lånebil daS85 var på service). Den hadde bare pipelyder på ryggesensor også. Jeg dro på håndbrekket i det den bikket over til hysterisk piping, og gikk ut av bilen. Det var fortsatt nesten en meter igjen til bilen bak! Men jeg tenkte skitt au, jeg er Ævvdi-sjaffør i dag, så det er sikkert forventa at jeg står parkert som en douche.  ;D

(med en aldri så liten unskyldning til det antatte flertallet av Audi-førere som faktisk både kjører og parkerer fint.)
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

cirys1

Sitat fra: lunitiks på fredag 23. oktober 2015, klokken 14:54
Tipper Tesla har fått tommelen ned  :(

En såpass engasjert fyr rundt ett emne tror jeg aldri jeg har "sett", slapp av de har så vidt våknet der borte. Det tar alltid ganske lang tid før det blir sluppet til alle.

Undertegnede

Tipper de begynner å slippe EU 7.0 i kveld/natt

Tuxedo

Sitat fra: cirys1 på fredag 23. oktober 2015, klokken 15:02
Sitat fra: lunitiks på fredag 23. oktober 2015, klokken 14:54
Tipper Tesla har fått tommelen ned  :(

En såpass engasjert fyr rundt ett emne tror jeg aldri jeg har "sett", slapp av de har så vidt våknet der borte. Det tar alltid ganske lang tid før det blir sluppet til alle.
Nja, synes å huske en viss aktiv deltager som bombarderte forumet med tråder da Tesla plutselig begynte å levere biler med AP-hardware uten forhåndsvarsling, og uten mulighet for ettermontering.  Han hadde fått levert sin bil noen uker tidligere.

turfsurf

Sitat fra: cra på fredag 23. oktober 2015, klokken 11:31
Sitat fra: jkirkebo på torsdag 22. oktober 2015, klokken 21:05
Da har franskmennene vært langt framme. Min gamle 2005 modell VW Touran hadde kun pipelyder fra ryggesensorene.

Kjørte en temmelig ny OOOO her forleden (lånebil daS85 var på service). Den hadde bare pipelyder på ryggesensor også. Jeg dro på håndbrekket i det den bikket over til hysterisk piping, og gikk ut av bilen. Det var fortsatt nesten en meter igjen til bilen bak! Men jeg tenkte skitt au, jeg er Ævvdi-sjaffør i dag, så det er sikkert forventa at jeg står parkert som en douche.  ;D

(med en aldri så liten unskyldning til det antatte flertallet av Audi-førere som faktisk både kjører og parkerer fint.)

VAG går over til kontinuerlig tone på ca 35cm vel?
i4 M50 2024 | Model Y P 2022 | BMW CE 04 2022 | x - e-tron 55 SB 2021  x - e-tron 50 SB 2021 | x - e-tron 50 2020 | x - Model 3 LR 2021 | x - I-Pace HSE 2019 |
x - i3 120Ah 2019 | x - Model X 100D 2017 | x - i3 60Ah 2015 | x - Model S 85D 2015  | x - Model S85 2013

GeirHM

Sitat fra: lunitiks på torsdag 22. oktober 2015, klokken 10:40
HOPING FOR FRIDAY RELEASE

Hm, det ER fredag, og jeg har fått varsel om softwareoppdatering på app'en. Er det noen andre som har fått noe tilsvarende? Kan det være nok en serviceoppdatering av 6.2? Kjører 85D.

Kompliserende faktor: Bilen står på Teslas servicesenter i Hamburg.

MeTesla

Sitat fra: GeirHM på fredag 23. oktober 2015, klokken 17:14
Sitat fra: lunitiks på torsdag 22. oktober 2015, klokken 10:40
HOPING FOR FRIDAY RELEASE

Hm, det ER fredag, og jeg har fått varsel om softwareoppdatering på app'en. Er det noen andre som har fått noe tilsvarende? Kan det være nok en serviceoppdatering av 6.2? Kjører 85D.

Kompliserende faktor: Bilen står på Teslas servicesenter i Hamburg.

Hvorfor i huleste står den der? Gjør det jo veldig upraktisk for deg når du skal ut og sjekke?

:)

GeirHM

Her er mitt i-land dilemma, kan jeg installere update og lade på SC samtidig? Spania kaller...

moso

Aner ikke - men drit i Spania - hele Norge er spent på hva som venter! Om du som meg er på 6.2.45 (og det dermed er flere senere 6.2 versjoner ute) så hadde jeg vel ikke hatt ekstremt store forhåpninger :-)
Saxo - iMiev - Tesla - Tesla - Tesla

N00b

Hvis det er 7.0 vil bilen si den trenger over 2t for en oppdatering.

GeirHM

Brr... 2 timer? Jeg står på hotel Lindtner, lader OG laster ned. Forøvrig, det Hotel Lindtner tilbyr er LITT annerledes enn tilbudet på din lokale Jafs eller Max.....

SunSeeker

Sitat fra: GeirHM på fredag 23. oktober 2015, klokken 18:36
Brr... 2 timer? Jeg står på hotel Lindtner, lader OG laster ned. Forøvrig, det Hotel Lindtner tilbyr er LITT annerledes enn tilbudet på din lokale Jafs eller Max.....

Nå er det snart 2 timer siden du lastet ned. Og hva ble det?

GeirHM

Jeg har fått en spennende oppdatering av 6.2... Fint på autobahn det. Sukk.

dosmont

https://www.facebook.com/MojaTesla/videos/1556492771272811/

ser ut som dette er i Norge

filmen er 2 dager gammel.
Nordmøre
Rød S85D  og Svart Model 3 LR

SunSeeker

Sitat fra: dosmont på fredag 23. oktober 2015, klokken 22:33

https://www.facebook.com/MojaTesla/videos/1556492771272811/

ser ut som dette er i Norge

filmen er 2 dager gammel.

Hmm. Oversatt:

Min kjære Tesla. Autopilot virkelig fungerer! Men du har mye moro og cruise control indikator, og har nerver av stål og egg

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA