Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Bestilt en Soul EV? Post her!

Startet av kringon, tirsdag 08. juli 2014, klokken 17:37

« forrige - neste »

kringon

Tenkte å se hvem på forumet som tør å stå frem som Kia-kjørere :)

Personlig tok jeg spranget i dag med en blå/hvit exclusive.
Hvit Citroën C-Zero 2014
Blå med hvitt tak - Kia Soul EV 2015 i bestilling

Ona IX

Jeg har en titanium silver exclusive på vei!

Igloo

Kia Soul Ev

Din Model 3 ble reservert 05/04/2016
RN1071XXXXX

SoulEv

Hvit med blått tak. Exclusive selvfølgelig og med lys i innsteget.

nagela

Blå med hvitt tak, Exclusive bestilt her  :)

Forventet levering oktober/november  :(

Var forresten innom en Kia forhandler i forrige uke, og ifølge han var det kun mulig å bestille Exclusive.
De var ikke interessert i å levere "Classic" i det hele tatt.
Noen som har hørt det samme ?
Model X 90D: Black Obsidian, 6 seter sort, Premium pakke. Autopilot1. Levert 18 dager etter bestilling :)
Solgt: Tesla Model S P85+. Brun med alt.

kringon

Sitat fra: nagela på tirsdag 08. juli 2014, klokken 19:43
Noen som har hørt det samme ?

Kun for september-leveringen. Forhandlerene som forhåndsbestilte bestilte kun exclusive-versjoner regner jeg med.

Classic kan jo bestilles for senere levering, men jeg ser ikke poenget..30k. Jeg hadde betalt det kun for varmepumpen.
Hvit Citroën C-Zero 2014
Blå med hvitt tak - Kia Soul EV 2015 i bestilling

krl

#6
Det er vel det samme som hos Nissan-forhandlere isåfall.. I praksis umulig å få kjøpt/bestilt billigste versjon av Leaf, selv om man ringer rundt til 4-5 forhandlere. Men det er allikevel prisen på billigste versjon som brukes i markedsføringen...

For å si det sånn, hvis forhandlerne hadde annonsert på denne måten på finn.no, så ville annonsen blitt slettet! http://www.tv2.no/underholdning/broom/faar-ikke-lov-til-aa-annonsere-med-lokkepris-4066918.html

Verdensrekord


AustinPower

#8
Hvit med blått tak bestillt. Skulle egentlig ha en diesel, men så tenkte jeg what the heck...
Bytter ut Landrover med Soul EV....som å gå fra traktor til mixmaster ;)

Gnilre

Sitat fra: AustinPower på fredag 18. juli 2014, klokken 14:08
Hvit med blått tak bestillt. Skulle egentlig ha en diesel, men så tenkte jeg what the heck...
Bytter ut Landrover med Soul EV....som å gå fra traktor til mixmaster ;)
Skikkelig bra miljøtiltak for deg da ! Jeg har byttet ut en knøttebil drevet av en 1-liter bensinmotor med en blå Kia Soul EV Exclusive med hvitt tak.
Kia Soul EV sept 2014 - aug 2016.
Opel Ampera-e mai 2017-november 2017.
Kia e-Niro 2019.
Volvo XC40 pure electric 2021.
VW ID4 1st april 2021 - januar 2022.
VW ID4 GTX februar 2022 -.

Svefred2

Blå med hvitt tak, Exclusive ;D
Bestilt 22.juni, forventet levering september/oktober.
Moss
Bestilt blå Kia Soul EV med hvitt tak 20 Juni, levering antas september/oktober

Evlenol

Jeg bestilte blå med hvitt tak, exclusive, 12 juni.

Fikk bekreftet levering i Trondheim første del av september for ei knapp uke siden.

Bilen skal erstatte en Toyota Aygo som jeg HATER, så jeg gleder meg utrolig masse :)
Kia Soul EV Exclusive, blå metallic med hvitt tak.

Stikkontakten

#12
Bestilte exclusive utgave i hvit med blått tak den 07. juni. Har ikke hørt noe fra forhandler vedr. levering.

SoulEv

Da har jeg snakket med Kia her i Trondheim og min bil er på båten og på vei til Norge. Forventet leveringstid rundt 18 september!  ;D
Passer veldig bra da jeg nettopp fikk motorhavari på min gamle diesel sliter  :)

Svefred2

Sitat fra: SoulEv på onsdag 30. juli 2014, klokken 14:47
Da har jeg snakket med Kia her i Trondheim og min bil er på båten og på vei til Norge. Forventet leveringstid rundt 18 september!  ;D
Passer veldig bra da jeg nettopp fikk motorhavari på min gamle diesel sliter  :)
Når bestilte du?
Bestilt blå Kia Soul EV med hvitt tak 20 Juni, levering antas september/oktober

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA