Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Bilder av i3

Startet av TAS, tirsdag 18. februar 2014, klokken 18:32

« forrige - neste »

Strøm Tycoon

Sitat fra: moonbuggy på onsdag 15. juni 2016, klokken 11:27
Vi er forskjellige. Jeg undrer meg over alle dere som legger så mye arbeid i styling av I3. I utgangspunktet er jo bilen en skikkelig "ugly duckling", men med en viss sjarm i stil med Citroen CV.

Min filosofi er å la bilen være i fred og ta alderens skrammer når de kommer. Det er ikke særlig mye som ruster på denne bilen og som med Citroen CV, det er ikke et perfekt ytre som er sjarmen med bilen, men nyskapingen og formen.

Kan absolutt se fasinasjonen med patina også. Har ikke lakkert eller fikset på utseendet på Lotusen, og ikke kommer jeg til å gjøre det heller da det snart ikke er noen "orginale" igjen.

Når jeg tar bort Rubbersprayen, så går den tilbake til "helt orginal", men med fordelen at den ser "helt ny" ut også ;)

JorgenM

Ser ikke så mye av bilen vår på dette bildet, men ble imponert over at vi kom oss over dette vegstykket på en topptur idag, 2 ganger. Vannføring under snøsmelting som har gravd vekk vegen. i3'n er sånn halvhøy og lett å manøvrere, kona sto og fulgte med under bilen. Eneste andre vi traff innom dette kjørte traktor og forsto ikke hvordan vi hadde kommet oss over. Galskap, men jeg hadde tro på at den skulle klare det :)
Kia EV6 '22 - i-Pace '20 (solgt) - Tesla S P85 '13 (solgt) - 2x BMW i3 (1 solgt) - 2024 Peugeot e-208 i bestilling (lev. juli 2024)

Ingeniøren

Sitat fra: JorgenM på lørdag 25. juni 2016, klokken 17:43
Ser ikke så mye av bilen vår på dette bildet, men ble imponert over at vi kom oss over dette vegstykket på en topptur idag, 2 ganger. Vannføring under snøsmelting som har gravd vekk vegen. i3'n er sånn halvhøy og lett å manøvrere, kona sto og fulgte med under bilen. Eneste andre vi traff innom dette kjørte traktor og forsto ikke hvordan vi hadde kommet oss over. Galskap, men jeg hadde tro på at den skulle klare det :)

Tro kan flytte fjell veit du... hvorfor fikset du ikke veien når du kan flytte fjell - det er jo bare noen steiner og litt grus  ;D
2007 Subaru Outback 2.5 (Solgt)
2016 BMW i3 (Solgt)
2020 Jaguar I-Pace HSE

JorgenM

Bare steiner faktisk, store steiner. Ikke noe grus akkurat der. Kona mente det var 1 cm klaring på det minste :)
Kia EV6 '22 - i-Pace '20 (solgt) - Tesla S P85 '13 (solgt) - 2x BMW i3 (1 solgt) - 2024 Peugeot e-208 i bestilling (lev. juli 2024)

Zuexi

Mens vi venter på Protonic Blue




Magster

Stilig! Rød var også kul.

Har en hvit i dag, og Protonic blue er bestilt. Vi er desverre bare to i husholdningen, så da blir det vel ikke en rød med det første :P

JorgenM

Den røde er ikke originalt rød da, det er vel han som driver et i3 nettsted som har fått sin lakkert slik selv. Jeg ville hatt litt dypere rød, mer kirsebærfarget, det tror jeg haddde sett bra ut :)
Kia EV6 '22 - i-Pace '20 (solgt) - Tesla S P85 '13 (solgt) - 2x BMW i3 (1 solgt) - 2024 Peugeot e-208 i bestilling (lev. juli 2024)

Zuexi

Sitat fra: JorgenM på mandag 04. juli 2016, klokken 08:22
Den røde er ikke originalt rød da, det er vel han som driver et i3 nettsted som har fått sin lakkert slik selv. Jeg ville hatt litt dypere rød, mer kirsebærfarget, det tror jeg haddde sett bra ut :)
Den røde er foliert.

ApeX

Den røde er vel forøvrig den samme bilen det er bilder av en side eller to tilbake, ved siden av en Model X. Synes bilen ser ganske annerledes ut når den er foliert med lik farge på karosseriet og panser. Den ser hakket mer "normal" ut uten helt å miste særpreget. Tror en slik mer uniform farge hadde vært lettere for mange å svelge.
NIO ES8 Signature  |01.2023
Tesla Model 3 LR     |06.2019
Tesla Model X 100D |04.2018 - 03.2019
Tesla Model S 75D   |06.2017 - 04.2018
BMW i3 94 ah FC     |09.2016 - 06.2017

Zuexi

Sitat fra: ApeX på mandag 04. juli 2016, klokken 22:04
Den røde er vel forøvrig den samme bilen det er bilder av en side eller to tilbake, ved siden av en Model X. Synes bilen ser ganske annerledes ut når den er foliert med lik farge på karosseriet og panser. Den ser hakket mer "normal" ut uten helt å miste særpreget. Tror en slik mer uniform farge hadde vært lettere for mange å svelge.
Kan nok stemme. Vurderte selv å kjøpe en mer allround farge og foliere bilen. Da ville jeg nok gått for foliert panser i tillegg - men så gikk jeg for Protonic Blue likevel

pkhamre

2018 Tesla Model X75D - Uglen

Trond.m

Flott bilder. Fin fargekombinasjon eksteriør / interiør  :)

KnutOL

#102
Så tre stykker i3 ved jobben i dag, alle samme med EK skilter. 2 stk Fluid Black og én i Protonic Blue. Alle samme hadde Suite interiør og er antageligvis Fully Charged utstyrsvarianter.

Griselekker Protonic Blue med interørfjøl i mørkebrun eik, som virkelig står ut blant forsamlingen. Må selv vente i 1 1/2 på leveransen og gleder meg stort.

Se vedlagte bilder  :)

NiiN

Vakkert! Ser den ytterste svarte traff bra på regnr :-)


KnutOL

Sitat fra: NiiN på mandag 08. august 2016, klokken 17:11
Vakkert! Ser den ytterste svarte traff bra på regnr :-)

Enig, tenker det er litt Donald Duck assosiasjoner over det reg nr også  ;D

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA