Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Bilder av i3

Startet av TAS, tirsdag 18. februar 2014, klokken 18:32

« forrige - neste »

TAS

For oss som venter på bil kunne det være hyggelig å ha en tråd med fine bilder å se på ;-) Hvis noen har bilder å dele (enten av egen eller andres bil) kan de kanskje postes her ;-)

Jeg starter med å legge ut et bilde av hvordan min blir (men uten skinn og mørke ruter):

BMW i3 Capparis/suite
Range Rover 4.4 V8 Vogue Arden
Porsche 944
mfl.

chaglen

Bilde av BMW i3 som hurtiglader (Combo) i Sandvika.

2017: Tesla Model S 75D 2017
2016: Tesla Model S 2013 Signature 85 kWh (solgt)
2014: BMW i3 2014 (solgt)
2010-2013: Buddy Pluss BAES 2010 (solgt)

Anders Eide

#2
Min I3

i3_X5_116dA


Strøm Tycoon

#4
Vekker denne til live igjen, ser ingen grunn å starte en ny tråd for dette.

Hentet vår demobil i går.





Kvalitetstid på vei fra forhandler. Crippled Black Phoenix/Se Delan - Oh'ech-oes. Cover av Pink Floyd Echoes og Childhood's end.


Klarte å kjøre inn endel Km i restrekkevidde, men som dere ser, min bedre halvdel i Fiestaen bak er ikke imponert :)

JorgenM

Min bil, lading på fergekai i Nordfjordeid.
Kia EV6 '22 - i-Pace '20 (solgt) - Tesla S P85 '13 (solgt) - 2x BMW i3 (1 solgt) - 2024 Peugeot e-208 i bestilling (lev. juli 2024)

Strøm Tycoon

I morgen henter jeg bilen ... spent på se resultatet IRL.





P.S. Ikke la dere lure av fargen på maskeringen, dette er fra en tidligere jobb på en annen bil. Her er gjennomsiktig rubberspray som lar dybden og "spillet" i fra lakken under skinne gjennom. Uendelig mye finere enn folie og farget "spray" som ser alt for "plastikk" ut i mine øyne.

Strøm Tycoon

Før den rullet ut av lakkboksen, veldig fornøyd med resultatet.


Ingeniøren

så du vil ha den matt og ikke blank ??
2007 Subaru Outback 2.5 (Solgt)
2016 BMW i3 (Solgt)
2020 Jaguar I-Pace HSE

Strøm Tycoon

Sitat fra: Ingeniøren på torsdag 05. november 2015, klokken 06:51
så du vil ha den matt og ikke blank ??

Det er et tiltak for å beskytte lakken gjennom de neste vintrene. Skulle helst hatt den blank. Den blank igjen når den ikke lengre skal brukes til å pendle, da fjernes belegget.

Om jeg fortsatt skal ha den da, eller ikke, det er p.t. usikkert.

pkhamre

Sitat fra: Dawg Dee-Lux på onsdag 04. november 2015, klokken 20:12
Før den rullet ut av lakkboksen, veldig fornøyd med resultatet.



Veldig kult! Har du forresten hengt på bilforumet tidligere? Kjenner igjen navnet ditt fra et eller annet sted :)
2018 Tesla Model X75D - Uglen

Strøm Tycoon

Sitat fra: pkhamre på torsdag 05. november 2015, klokken 20:32
Sitat fra: Dawg Dee-Lux på onsdag 04. november 2015, klokken 20:12
Før den rullet ut av lakkboksen, veldig fornøyd med resultatet.



Veldig kult! Har du forresten hengt på bilforumet tidligere? Kjenner igjen navnet ditt fra et eller annet sted :)

Takk!

Du har god hukommelse, for det stemmer bra det. Men det er mange mange år siden nå ;)

Trond.m

Det var utrolig stilig. Kunne tenkte meg denne behandlingen på en Mineralgrå i3. Hvilken pris snakker vi om for en slik behandling ?

Strøm Tycoon

Sitat fra: TM på fredag 06. november 2015, klokken 11:32
Det var utrolig stilig. Kunne tenkte meg denne behandlingen på en Mineralgrå i3. Hvilken pris snakker vi om for en slik behandling ?

Rett opp under 13000,- Da er det snakk om 11lag med silkemyk finish.

Sungrazer

Her min, 30 minutter etter at jeg hentet den fra forhandler nå på tirsdag. :P
2015 BMW i3 - Charged (solgt ved 78k km)
2018 BMW i3 - FC LCI Imperial Blue Metallic (solgt ved 102k km)
2021 BMW iX3 - FC Carbon Black Metallic

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA