Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Din Model S levering.

Startet av laumb, onsdag 17. juli 2013, klokken 14:23

« forrige - neste »

paalv

Sitat fra: SKH på onsdag 05. februar 2014, klokken 14:42
Sitat fra: paalv på onsdag 05. februar 2014, klokken 14:15
Jeg ser at det registreres TMSr i Trondheim og Bergen i dag.
Noen som vet siste reg.nr i Drammen?
::)

Hvor ser en slikt?

Reg.nr kan søkes opp på http://www.vegvesen.no/Kjoretoy

Hvis man kjenner til en "serie" med Tesla S-nummer, kan man prøve seg på de neste nummer i serien. De fleste reg.nr. til TMS ligger i lengre nummerserier.
8)
S85 svart / svart skinn, pano, luft og alle pakkene  - VIN 25111, bekr. 27.9.13, lev. 15. mars i Drammen.

Drsbkk

Fikk faktura på Mytesla nå, der står det levering 10.03.14 Drammen..pleier dette å stemme? Noen som har erfaring? Ble først sagt at bilen skulle komme slutten av feb..men nå sannsynlig 1-2 uker senere
S85 svart, 21", lys, lyd, luft, skinn, pano, park, vinter. Hentet 10.03.14
Bil 2. Nissan Leaf, 2013 mod.

Sjøhyene

Sitat fra: Drsbkk på onsdag 05. februar 2014, klokken 15:39
Fikk faktura på Mytesla nå, der står det levering 10.03.14 Drammen..pleier dette å stemme? Noen som har erfaring? Ble først sagt at bilen skulle komme slutten av feb..men nå sannsynlig 1-2 uker senere

jeg har akkurat samme leveringsdato på min faktura, så har kanskje noe med når de er estimert å ankomme drammen?
Syns det er rart du har blitt forespeilet februar. Jeg ble fortalt at overlevering skjer tidligst 15.mars. Så skulle jo tro det var ca samme for deg, da de trolig har delt båt over fjorden.
Tesla model X 90D - 2017 (kjøpt 2019)
Hyundai Ioniq - 2016 (kjøpt 2018)

Tesla model S 85 - 2014 (solgt 2019)

Drsbkk

Har ringt Tesla ett par ganger i januar og de skal ha hele veien sagt levering på slutten av februar, DS sa først i midten. Det er vel ikke sykt lenge igjen til våre biler kommer, smøre oss godt med tålmodighet :) betaler dog faktura kun en uke i forkant av levering  :)
S85 svart, 21", lys, lyd, luft, skinn, pano, park, vinter. Hentet 10.03.14
Bil 2. Nissan Leaf, 2013 mod.

Anew

#739
Sitat fra: Drsbkk på onsdag 05. februar 2014, klokken 15:39
Fikk faktura på Mytesla nå, der står det levering 10.03.14 Drammen..pleier dette å stemme? Noen som har erfaring? Ble først sagt at bilen skulle komme slutten av feb..men nå sannsynlig 1-2 uker senere
Leveringsdatoen på fakturaen er pessimistisk. Nesten alle får minst en uke tidligere.
VIN 23765 finalized 21. august: In transit 4. januar, utlevert 19. februar.
Blå S60, mellombrunt, tech, rygge, pano, lys, lyd, vinter... og pakkehylle. Ikke superlader eller dobbeltlader, og lever veldig bra med det.

daniel_mh83

Hei dere;-) virkelig skjedd ting siste dagene! Nå er plutselig bilen: your model s is in transit from the factory!
Da er mitt neste spm, hvor lang tid før den når Norske grensen? Dette er p85 om det er noe forskjell fra de andre modellene!!

Håper å høre fra dere:-)

Frodebo

Nå har vi plutselig fått to tråder der man diskuterer og spekulerer omkring kommende billevering. I denne tråden skriver vi om den konkrete leveringa. Vær så snill....  :)
Trondheim. Model S P85 2/2014 Solgt 12/2016
Model X 90D. Levert 11/1-17 Solid hvit, 5-seter, AP2.0, Vossen 22"/PH 20". Signaturmedlem TOCN

Lille Lance

#742
18. februar ble min dag  :) Må takke DS Lars og utleverer Kristoffer, begge i Drammen. Har hatt meget god kontakt med DS de siste ukene. Jeg har masa litt, men gjort det på en fin måte (tror jeg  ;) ).
Tok toget fra Lysaker til Drammen. Hadde med datteren min. Hun måtte være med, viktig voksenopplæring å hente ut skikkelige biler. Og så skal hun også få kjøre bilen ... etterhvert. Utenfor stasjonen stod en meget hyggelig eldre Tesla-mann og fraktet oss bort til Tesla. Tidligere har jeg uttalt på forumet at jeg skulle gå denne distansen fra jernbanestasjonen til Tesla, nesten som en slags siste innsats før jeg ville bli belønnet med en TMS. Men ... når Tesla stiller med privatsjåfør, så tar man selvsagt ikke beina fatt.
Utleverer møtte oss i døra og bilen stod klar i hovedrommet sammen med 2 andre biler. Det var merkelig å se denne bilen ... endelig. Så var det bare å gå igang med sjekklista ... Hadde printet ut en amerikansk sjekkliste som jeg fant på forumet og det ble hele 21 sider  :D Den lista tar for seg mye mer enn bare overleveringen, men de så jo litt rart på meg da jeg hentet opp alle arkene  ;D Vel, sjekklista ble ikke fulgt akkurat, fordi utleverer var innom det aller meste og papirene ble bare i veien. Jeg prøvde å være litt nøye på sjekk av lakken, felgene, soltaket, lister og annen finnish .... det så veldig bra ut synes jeg. Tok opp dette med mugg / sopp i pano, men det hadde de aldri hørt om. Jeg ba dem sjekke forumet ...
Så etter ca 90 minutter var vi ferdig. Tiden gikk, men synes det var verd en skikkelig grundig gjennomgang. Datteren min skulle jo også lære dette, så her tok vi tiden til hjelp. På slutten ble det mye fotografering og selvsagt videofilming da jeg gled helt stille ut av lokalet i min svarte Model S. Men før vi kunne starte den virkelige morroa, så måtte vi kjøre 200 meter bort til Dekkmester'n og få lagt på vinterhjulene. Det gikk også smertefritt og hadde hyggelig prat med folk der om felger og hvordan holde bilen ren og pen.
Så ... var det bare å kjøre i vei ..
X75D med alt utstyr
TOCN medlem
Model S P85 mottatt februar 2014
Model X reservasjon 12. sept 2014 (kanselert)
Model 3 reservasjon 31. mars 2016 (kanselert)
Model S P85 solgt oktober 2018
Model X75D mottatt november 2018

ellholt

Grattis med ny bil, utrolig flott :-). Da er det bare å vente selv 9 dager til min skal hentes -
Grønn S85 med alt untatt luftfjæring og Alarm.
Finalized 15/9-2013, in production 9/1-2014, in transit 15/1-2014. Utlevert 27/2-2014 MED elektriske foldbare. speil :-). gamle S`en er solgt, ny S75D perlemorshvit med det meste av utstyr. utlevert 14 juni 2017. Tesla solgt mai 2022. Kia EV6 AWD Exclusive, Forrest Green , bestilt

Tai

Gratulerer Lille Lance, for en flott bil ;D. Og får jeg gi det skryt for innsatsen, poste her inne kl 07:00 om morgenen viser dedikasjon. Eller at du ikke klarte å sove mer fordi det sto en bil i garasjen :)

Tai
"Ever notice that anyone going slower than you is an idiot, but anyone going faster is a maniac?" - George Carlin

Lille Lance

Sitat fra: Tai på onsdag 19. februar 2014, klokken 08:24
Gratulerer Lille Lance, for en flott bil ;D. Og får jeg gi det skryt for innsatsen, poste her inne kl 07:00 om morgenen viser dedikasjon. Eller at du ikke klarte å sove mer fordi det sto en bil i garasjen :)

Tai

Takk Tai! Jeg våknet kl.0500 og måtte sjekke app'n hvordan det gikk med ladingen  :) ... alt OK.
15 min før jeg skulle kjøre startet jeg klimaanlegget ... så jeg slapper å sitte med lue og votter heretter  ::)
Deiiiiiilig å kjøre på jobb idag!

Sitat fra: ellholt på onsdag 19. februar 2014, klokken 07:16
Grattis med ny bil, utrolig flott :-). Da er det bare å vente selv 9 dager til min skal hentes -
Takk Ellholt! Ja fine bilder, litt uklart men det er pga av at hånden skjelver ... høy puls!  ;D
Du får bare telle ned dine 9 dager, GLED DEG!!
X75D med alt utstyr
TOCN medlem
Model S P85 mottatt februar 2014
Model X reservasjon 12. sept 2014 (kanselert)
Model 3 reservasjon 31. mars 2016 (kanselert)
Model S P85 solgt oktober 2018
Model X75D mottatt november 2018

Stig O

Da ble bilen min overlevert til min sønn i Stavanger i går og vinterhjulene han hadde med ordnet de omlegging av i dag på et dekkhotell i nærheten. God service og jeg slapp og betale noe for det også. Litt synd og ikke være med på overleveringen av en bil jeg har ventet på i 15 måneder, men den skal få solfilm på mandag/tirsdag og til lakkering av det sorte nede pluss blank sort på diffusoren. Kunne ikke være flere dager i Stavanger, så da var det godt og ha en sønn der som kan kjør den rundt til de respektive plassene. Han hadde ikke så mye mot det heller da. Gleder meg til å få en enda finere bil på fredag. Legger ved et par mobilbilder sønnen min tok av bilen.
Odda Hardanger


P85 Pearl white,Tan,Carbon,Pano,Park,Lys,Tech,Lyd,Hattehylle,Dobbeltlader. Midtkonsoll og TSW Nurburgring 20" R2 255/35-20 og 21" 
Byttet Breyton til Work Gnosis 9x22 og 10.5x22 med 245/30-22 og 285/25-22

Taycan 4S Febr.2021
Bilder
Instagram kontoer / tstig og stigtronvold

stiantveitofficial

Sitat fra: Stig O på fredag 21. februar 2014, klokken 21:04
Da ble bilen min overlevert til min sønn i Stavanger i går og vinterhjulene han hadde med ordnet de omlegging av i dag på et dekkhotell i nærheten. God service og jeg slapp og betale noe for det også. Litt synd og ikke være med på overleveringen av en bil jeg har ventet på i 15 måneder, men den skal få solfilm på mandag/tirsdag og til lakkering av det sorte nede pluss blank sort på diffusoren. Kunne ikke være flere dager i Stavanger, så da var det godt og ha en sønn der som kan kjør den rundt til de respektive plassene. Han hadde ikke så mye mot det heller da. Gleder meg til å få en enda finere bil på fredag. Legger ved et par mobilbilder sønnen min tok av bilen.

Grattis!!!
Sykt fete felger, godt valg  :)
2012 Audi A4 TDI firmabil.
Vuderer sterkt Tesla S 85 som firmabil i løpet av 2014!

Orcuz

Hvilke følger er det? Var utrolig fete!

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk


Stig O

Se opplysninger nederst på siden min. TSW
Odda Hardanger


P85 Pearl white,Tan,Carbon,Pano,Park,Lys,Tech,Lyd,Hattehylle,Dobbeltlader. Midtkonsoll og TSW Nurburgring 20" R2 255/35-20 og 21" 
Byttet Breyton til Work Gnosis 9x22 og 10.5x22 med 245/30-22 og 285/25-22

Taycan 4S Febr.2021
Bilder
Instagram kontoer / tstig og stigtronvold

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA