Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Din Model S levering.

Startet av laumb, onsdag 17. juli 2013, klokken 14:23

« forrige - neste »

jalias

Gratulerer Frode, den ser nydelig ut  ;)
Gleder meg til mandag.
Sa de noe om når adapteret og sw 6.0 kommer?

Tai

Gratulerer så mye Frode, bilen ser fantastisk ut selv om vi visste det på forhånd ;D.


Begynner å gjøre vondt her nå, i beste fall rett under en måned unna, i verste 1,5. Kan ikke den fordø*** båten få fyr i kjelen og komme seg over havet!!! :D

Tai
"Ever notice that anyone going slower than you is an idiot, but anyone going faster is a maniac?" - George Carlin

Frodebo

Sitat fra: jalias på tirsdag 04. februar 2014, klokken 19:43
Gratulerer Frode, den ser nydelig ut  ;)
Gleder meg til mandag.
Sa de noe om når adapteret og sw 6.0 kommer?

Takk for det til dere alle! Visst er det en nydelig bil, og det blir ikke verre når bilen som blir avduket er ulastelig antrukket i perfekt utseende og behandlet lakk - velduftende av nybil/skinn!

Forsto det slik at de leverer adaptere fortløpende og at de nå har kommet til de som fikk biler tidlig i januar. Det skal derfor ikke ta alt for langt tid før adapterne er på plass, tenker jeg. Skal vi si....... 2 uker?
Heller ingen eksakt dato for 6.0 utover det som er sagt tidligere; "i løpet av februar". Skal vi si ....... 2 uker her også?  ;)
Trondheim. Model S P85 2/2014 Solgt 12/2016
Model X 90D. Levert 11/1-17 Solid hvit, 5-seter, AP2.0, Vossen 22"/PH 20". Signaturmedlem TOCN

fhovlan


Veggen

Sitat fra: Frodebo på tirsdag 04. februar 2014, klokken 20:39
Forsto det slik at de leverer adaptere fortløpende og at de nå har kommet til de som fikk biler tidlig i januar. Det skal derfor ikke ta alt for langt tid får adapterne er på plass, tenker jeg. Skal vi si....... 2 uker?

Det er ihvertfall bare tøys.
Fikk min bil i september og har hverken hørt eller sett noe til adapter...

Adduc

Gratulerer til Frodebo!

Usannsynlig lekker bil, den ligner nok veldig mye på den jeg selv henter på Lade en-eller-annen gang på mars, forhåpentligvis tidlig på måneden..  :P
Ut fra bildet der, angrer jeg i alle fall ikke på valget av hvit bil.  :D
________
Adduc

Frodebo

Sitat fra: Veggen på tirsdag 04. februar 2014, klokken 21:53
Sitat fra: Frodebo på tirsdag 04. februar 2014, klokken 20:39
Forsto det slik at de leverer adaptere fortløpende og at de nå har kommet til de som fikk biler tidlig i januar. Det skal derfor ikke ta alt for langt tid får adapterne er på plass, tenker jeg. Skal vi si....... 2 uker?

Det er ihvertfall bare tøys.
Fikk min bil i september og har hverken hørt eller sett noe til adapter...

Tror ikke det er tøys. Så ved selvsyn de blå adapterne, og vet at de har levert mange til de som har fått bilene tidligere. De prioriterer de som har ventet lengst, og regner med å "ta igjen" køa nokså snart.

Men det er kanskje forskjell fra sted til sted? Venter du på adapter her i Trondheim?
Trondheim. Model S P85 2/2014 Solgt 12/2016
Model X 90D. Levert 11/1-17 Solid hvit, 5-seter, AP2.0, Vossen 22"/PH 20". Signaturmedlem TOCN

Frodebo

Sitat fra: Adduc på tirsdag 04. februar 2014, klokken 22:03
Gratulerer til Frodebo!

Usannsynlig lekker bil, den ligner nok veldig mye på den jeg selv henter på Lade en-eller-annen gang på mars, forhåpentligvis tidlig på måneden..  :P
Ut fra bildet der, angrer jeg i alle fall ikke på valget av hvit bil.  :D

Farger er jo smak og behag, men denne bilen kler hvitt veldig godt. Og om du ikke sier det til noen: "Solid white" er perfekt  ;)
Trondheim. Model S P85 2/2014 Solgt 12/2016
Model X 90D. Levert 11/1-17 Solid hvit, 5-seter, AP2.0, Vossen 22"/PH 20". Signaturmedlem TOCN

paalv

Jeg ser at det registreres TMSr i Trondheim og Bergen i dag.
Noen som vet siste reg.nr i Drammen?
::)
S85 svart / svart skinn, pano, luft og alle pakkene  - VIN 25111, bekr. 27.9.13, lev. 15. mars i Drammen.

Hawkon

Sitat fra: paalv på onsdag 05. februar 2014, klokken 14:15
Jeg ser at det registreres TMSr i Trondheim og Bergen i dag.
Noen som vet siste reg.nr i Drammen?
::)
Jeg fikk EL 31111 ;D
Finalized 16.08.2013
Levert! 11.02.2013
Grå, Pano, 19", Tech, Park, Lyd, Luft, Pakkehylle

Sveinung1954

Sitat fra: paalv på onsdag 05. februar 2014, klokken 14:15
Jeg ser at det registreres TMSr i Trondheim og Bergen i dag.
Noen som vet siste reg.nr i Drammen?
::)

Hvor ser en slikt?
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.
  -- Mahatma Gandhi

Kagex

nice, jeg håper jeg får 311337 hvis den ikke er tatt enda
P29687

Kagex

P29687

Anew

VIN 23765 finalized 21. august: In transit 4. januar, utlevert 19. februar.
Blå S60, mellombrunt, tech, rygge, pano, lys, lyd, vinter... og pakkehylle. Ikke superlader eller dobbeltlader, og lever veldig bra med det.

paalv

Sitat fra: Anew på onsdag 05. februar 2014, klokken 14:50
Sitat fra: Kagex på onsdag 05. februar 2014, klokken 14:44
31337 mente jeg
Nummeret ble tildelt en e-Up! i 2013.  :-\

EL31228-31300 er ledig, og EL31227 gikk til en TMS i Stavanger 31.1. som foreløpig siste i en "Stavanger-serie".

Ingen nyregistrerte i Stavanger hittil i februar?
::)
S85 svart / svart skinn, pano, luft og alle pakkene  - VIN 25111, bekr. 27.9.13, lev. 15. mars i Drammen.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA