Når får vi bilene våre ?

Startet av Mc_Herreington, mandag 24. juni 2013, klokken 23:03

« forrige - neste »

Powerdbynature

Sitat fra: DagfinnN på lørdag 31. oktober 2015, klokken 13:27
Sitat fra: Powerdbynature på lørdag 31. oktober 2015, klokken 11:23
Sitat fra: DagfinnN på lørdag 31. oktober 2015, klokken 10:01
Hurra!!!!!!!!!!
Dette dukket opp på My Tesla uten forvarsel i dag. Nå kom smilet gitt.

Denne kom hos meg også ut på dagen i går, men har fortsatt ikke fått faktura:-(
Har du fått faktura?
Jeg snakket med DS på Torsdag og hun påstod at det ble levering først i midten av Nov, så er redd denne er feil..
Har ikke fått faktura, men vil ikke tenke på engang at dette kan være feil :)
Blir telefon til Drammen tidlig mandag morgen ja.

Yes, da blir det henting av barnet førstkommende Fredag ;D ;D ;D ;D ;D

DagfinnN

Skal ha Juniper selv om jeg misliker Elon på det sterkeste.

Allram

Hmm.. Ser ut som Arabian breeze er forsinket? :-/
Nissan Leaf Acenta 2014 mod - --solgt--
Tesla Model S 70D - VIN1018XX Nov 15 --solgt--
Tesla Model S 75D - VIN2210XX Est. Nov-tidlig des 17

oleredv

Sitat fra: Allram på tirsdag 03. november 2015, klokken 05:49
Hmm.. Ser ut som Arabian breeze er forsinket? :-/

Jepp, måtte vente i ca eit døgn utanfor Bremerhaven så det blir forsinka ankomst Drammen.
2020 Audi E-Tron 55 S-line
2017 Tesla Model S 75D - solgt
2015 Tesla Model S 70D - solgt

Muffinman

Ser ut til å nærme seg her heldigvis, men kan ikke fri meg fra en god dose irritasjon over at det ligger an til godt over tre måneder fra bilen gikk i produksjon  til utlevering. Lurer veldig på hva om har skjedd.

MrBacardi

Jeg bekreftet bilen i går, og rett etterpå fikk bilen tildelt VIN også. Altså samme dag, synes det gikk kjapt! Beregnet levering sent jan/tidlig feb.
MineBiler.no - Følg dine biler etter ditt eierskap
Jeg koblet Teslaen til Slack

2025 ID.4 Pro 4MOTION Highline - Utlevert jan 2025
2016 Model S 70D - Utlevert feb 2016

THL

Bekreftet min 90D torsdag 29 oktober, Vin-nummer fredag og i produksjon lørdag. Levering sent desember/ tidlig januar. God start :)

oleredv

Arabian Breeze satte seg endelig i bevegelse mot Drammen i går kveld. ETA 05.11 kl0030.

Salvesen

Er det bare wilhelmsen som transporterer Tesla eller er det noen andre man kan søke opp VIN nummer hos for å finne ut hvilken båt en er booket på? Har sjekket med VIN på wilhelmsen uten hell, usikker på når det blir søkbart?
Svart S75D 2016(AP2.0)
Solgt: Svart S70D 2015

GOS

Sitat fra: Salvesen på onsdag 04. november 2015, klokken 15:06
Er det bare wilhelmsen som transporterer Tesla eller er det noen andre man kan søke opp VIN nummer hos for å finne ut hvilken båt en er booket på? Har sjekket med VIN på wilhelmsen uten hell, usikker på når det blir søkbart?
I fjor og i forfjor så var det vel bare Mærsk skip som ble brukt over dammen.
Model Y bestilt jan 2020, tatt ut juni 2022
Hyundai Ionic 5 bestilt aug 2021, levert 13.01.2022
Model 3, LR AWD, MCR, FSD, svart/svart levert februar 2019, solgt juni 2022
Hyundai Kona levert og solgt februar 2019
S85 blå, levert juni -14, 2019

nie

Min bil ble ikke søkbar før siste dag  før båtavgang. Når din bil ikke er ferdig produsert ennå så er du sikkert litt tidlig ute.

DagfinnN

Sitat fra: nie på onsdag 04. november 2015, klokken 16:05
Min bil ble ikke søkbar før siste dag  før båtavgang. Når din bil ikke er ferdig produsert ennå så er du sikkert litt tidlig ute.
Min bil var aldri søkbar. Det var kun taushet inntil det plutselig dukket det opp estitmert levering i my tesla som var på ukes nivå i stedet for mnd's nivå. En telefon til leveranseansvarlig bekreftet dette og vi kunne avtale dato.
Det var frusterende og ikke vite noe etter at produksjon var ferdig. Bilen ble fraktet i container på tog til Viriginia, deretter i cointainerskip. Ulempen er at inne i containeren kan ikke bilen ringe hjem. Derfor var det "ingen" som visste noe.
Men som mange andre har opplevd - ca 60 dager etter ferdig produsert kan du forvente å få bilen.
Skal ha Juniper selv om jeg misliker Elon på det sterkeste.

oleredv

Blei oppringt av DS no. Forventa utlevering 24.11, men med litt flaks kunne det bli framskynda til 20.11. Det blir noken seige veker gitt!

J.C

Håper dem begynner å produsere bilen min snart...
70D Titanium Metallic
Henvisningskode: http://ts.la/jayson6330

Muffinman

Sitat fra: oleredv på torsdag 05. november 2015, klokken 10:30
Blei oppringt av DS no. Forventa utlevering 24.11, men med litt flaks kunne det bli framskynda til 20.11. Det blir noken seige veker gitt!
Har du fått endelig faktura, og hva er i tilfelle estimert leveringsdato på den?

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA