Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Når får vi bilene våre ?

Startet av Mc_Herreington, mandag 24. juni 2013, klokken 23:03

« forrige - neste »

Stig O

Sitat fra: Mindgame på fredag 17. januar 2014, klokken 22:36
Levering 14. februar kl. 12 i drammen bekreftet. Bestilling finalized 19. august.

Når var bilen din ferdig? Legg deg inn i regnearket så har opplysningene litt mere verdi for oss andre også.
Odda Hardanger


P85 Pearl white,Tan,Carbon,Pano,Park,Lys,Tech,Lyd,Hattehylle,Dobbeltlader. Midtkonsoll og TSW Nurburgring 20" R2 255/35-20 og 21" 
Byttet Breyton til Work Gnosis 9x22 og 10.5x22 med 245/30-22 og 285/25-22

Taycan 4S Febr.2021
Bilder
Instagram kontoer / tstig og stigtronvold

#4216
Levering 12.02 i Tr.heim ifølge final invoice. En del seinere enn trodd og først sagt per telefon. Ja ja.
Håper det blir før, da jeg er på jobbreise den uken. Nesten ett år siden finalize og er utolmodig :-(

Tai

Skjønner jeg godt Øggen, et år er lenge!

Tai
"Ever notice that anyone going slower than you is an idiot, but anyone going faster is a maniac?" - George Carlin

Lille Lance

Sitat fra: Øggen på lørdag 18. januar 2014, klokken 01:34
Levering 12.02 i Tr.heim ifølge final invoice. En del seinere enn trodd og først sagt per telefon. Ja ja.
Håper det blir før, da jeg er på jobbreise den uken. Nesten ett år siden finalize og er utolmodig :-(
+1 Jeg er imponert over at du bevarer roen og tålmodigheten, Øggen. Du er på oppløpssiden nå  :D
X75D med alt utstyr
TOCN medlem
Model S P85 mottatt februar 2014
Model X reservasjon 12. sept 2014 (kanselert)
Model 3 reservasjon 31. mars 2016 (kanselert)
Model S P85 solgt oktober 2018
Model X75D mottatt november 2018

Viking

Sitat fra: Øggen på lørdag 18. januar 2014, klokken 01:34
Levering 12.02 i Tr.heim ifølge final invoice. En del seinere enn trodd og først sagt per telefon. Ja ja.
Håper det blir før, da jeg er på jobbreise den uken. Nesten ett år siden finalize og er utolmodig :-(
1 år siden finalize?! Det var da veldig lenge
Fikk bilen 19.12. Verdt å vente på!

Øggen

Sitat fra: Viking på lørdag 18. januar 2014, klokken 08:59
Sitat fra: Øggen på lørdag 18. januar 2014, klokken 01:34
Levering 12.02 i Tr.heim ifølge final invoice. En del seinere enn trodd og først sagt per telefon. Ja ja.
Håper det blir før, da jeg er på jobbreise den uken. Nesten ett år siden finalize og er utolmodig :-(
1 år siden finalize?! Det var da veldig lenge

NESTEN ett år. Mai- februar=1 Tesla år;-)

krister461

Sitat fra: Øggen på lørdag 18. januar 2014, klokken 10:49
NESTEN ett år. Mai- februar=1 Tesla år;-)
Har du fått noe forklaring på hvorfor din bil kommer så seint? Alle andre som bekreftet så lenge siden har jo fått bilene sine for lenge siden...

Øggen

Sitat fra: krister461 på lørdag 18. januar 2014, klokken 10:50
Sitat fra: Øggen på lørdag 18. januar 2014, klokken 10:49
NESTEN ett år. Mai- februar=1 Tesla år;-)
Har du fått noe forklaring på hvorfor din bil kommer så seint? Alle andre som bekreftet så lenge siden har jo fått bilene sine for lenge siden...

Finaliza 16 mai og pr mail sagt levering oktober. Ok
La til lydpakke i august. Pr mail sagt levering Nov.Ok
Så fikk jeg av en eller annen grunn melding om at jeg måtte finalize igjen i august. Thomer sa at det var bare å ignorere og at alt var iorden. Ok
Spurte så senere for å være sikker og fortsatt var allt iorden. Så ble det desember levering og da sa jeg at jeg ville ha reg i januar pga 2014 i vognkort. Og nå er det da blitt februar. Eller blir det kanskje mars???

krister461

Sitat fra: Øggen på lørdag 18. januar 2014, klokken 11:03
La til lydpakke i august. Pr mail sagt levering Nov.Ok
Så fikk jeg av en eller annen grunn melding om at jeg måtte finalize igjen i august. Thomer sa at det var bare å ignorere og at alt var iorden. Ok
Hmm. Ser jo ut til at du får bil samtidig med andre som bestilte i august, så det kan jo nesten virke som om denne endringen puttet deg bakerst i køen igjen. Må uansett være frustrerende for deg. Håper du får bilen så snart som mulig og at det meste blir glemt da :)

torerikb


Egenstudie mens vi venter og venter og venter...

Sent from my HTC One dual sim using Tapatalk

Nissan Leaf 2013 - SOLGT
Tesla Model S85 2014 - SOLGT
Tesla Model S85D 2015

Sjøhyene

Virker som det blir ekstremt mange overleveringer fra og med midten av februar ca og så de neste to-tre månedene.
Tipper MS kommer til å ligge høyt oppe på en del salgsstatistikker spesielt i mars og april ;)
Tesla model X 90D - 2017 (kjøpt 2019)
Hyundai Ioniq - 2016 (kjøpt 2018)

Tesla model S 85 - 2014 (solgt 2019)

Jærbuen

I dag gikk min tilbake til status "Tesla-fabrikken bygger din Model S."
Andre som har opplevd dette? Tesla ringte meg tidlig i uka om levering i slutten av Februar, så dette er nok en buggs i systemet.

Eller har toget spora av???
Hvit 2012 Leaf  solgt
2014 TMS 85, sort med pano, 22" , techpakke, lydpakke, sort skinn ,twin-lader, lyspakke og luftfjæring. Solgt med 130' km :)
2015 Zoe 210 solgt
X75D solgt
Hvit 2019 TM3 Long Range AWD Solgt
2017 Opel Ampera-E Solgt
Nå 2013 Model S, P85 Signatur

NordicMaster

Sitat fra: Jærbuen på lørdag 18. januar 2014, klokken 20:01
I dag gikk min tilbake til status "Tesla-fabrikken bygger din Model S."
Andre som har opplevd dette? Tesla ringte meg tidlig i uka om levering i slutten av Februar, så dette er nok en buggs i systemet.

Eller har toget spora av???

Fikk samme i dag jeg og.

ELTesla

Det er i så fall ikke første gang  8)

Drsbkk

Sitat fra: NordicMaster på lørdag 18. januar 2014, klokken 20:30
Sitat fra: Jærbuen på lørdag 18. januar 2014, klokken 20:01
I dag gikk min tilbake til status "Tesla-fabrikken bygger din Model S."
Andre som har opplevd dette? Tesla ringte meg tidlig i uka om levering i slutten av Februar, så dette er nok en buggs i systemet.

Eller har toget spora av???

Fikk samme i dag jeg og.

Det samme her også. Bilen har vært i transit 7 dager, og fra igår er bilen i produksjon igjen. Forhåpentligvis en bug hos tesla.
S85 svart, 21", lys, lyd, luft, skinn, pano, park, vinter. Hentet 10.03.14
Bil 2. Nissan Leaf, 2013 mod.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA