Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Når får vi bilene våre ?

Startet av Mc_Herreington, mandag 24. juni 2013, klokken 23:03

« forrige - neste »

Eopheim

Endelig kom telefonen! Levering Alnabru 19.sept. kl. 14:00. må bare "rydde" litt i garasjen først ;D
Nissan Leaf,svart,36000km- solgt
Model S,P753 VIN:P14408, bestilt april 12

Djur1

Jeg tok en finalize i slutten av juli, nå har den vært "in production" siden forrige uke en gang. Hvor lenge pleier de å ha den statusen? Hvis jeg skulle få levering i desember som var forespeilet må de jammen kjappe seg :P
Model S P85 solgt

e-golf 16

Signature x - kansellert

Model 3 bestilt

ebbrey

Alle vi som venter.. HVor mye må vi chippe in hver for å sende noen bort der i en mnd og skrive ned VIN nr som ruller ut av fabrikken?

Er hvertfall med.
11/2013 - 2018 Modell S
Bestillt Enyaq Sportline 80X alt unntatt bagasjeromspakke og Canton

ebbrey

Sitat fra: Djur1 på onsdag 21. august 2013, klokken 18:55
Jeg tok en finalize i slutten av juli, nå har den vært "in production" siden forrige uke en gang. Hvor lenge pleier de å ha den statusen? Hvis jeg skulle få levering i desember som var forespeilet må de jammen kjappe seg :P

Hehe, har virket lenge som om statusene på MyTesla ikke er til å stole på i det hele tatt. Hvis det ikke står "pickup/delivery" selv om det har blitt raportert at biler har endret status tilbake til "in production".
11/2013 - 2018 Modell S
Bestillt Enyaq Sportline 80X alt unntatt bagasjeromspakke og Canton

Harlex

Sitat fra: Djur1 på onsdag 21. august 2013, klokken 18:55
Jeg tok en finalize i slutten av juli, nå har den vært "in production" siden forrige uke en gang. Hvor lenge pleier de å ha den statusen? Hvis jeg skulle få levering i desember som var forespeilet må de jammen kjappe seg :P
Jeg tok finalize i mai og eneste beskjed jeg har fått er at den ennå ikkehar nådd produsjonslinjen... Videre beskjed kan gies om en mnd. tid. En kamerat som ligger ca 100 bak meg på ventelisten har fått antydet nov. Jeg har gått og håpet på september.... Nå innser jeg at det er tapt hvis det ikke oppstår et guds under :-\
Model s 90D Hvit perlemor 2017
VW Golf GTE 2016
BMW 320 DAT BSR 2005
Suzuki GSX 1400 2008
Suzuki GSF 600 2003

TS

Sitat fra: Harlex på onsdag 21. august 2013, klokken 20:00
Sitat fra: Djur1 på onsdag 21. august 2013, klokken 18:55
Jeg tok en finalize i slutten av juli, nå har den vært "in production" siden forrige uke en gang. Hvor lenge pleier de å ha den statusen? Hvis jeg skulle få levering i desember som var forespeilet må de jammen kjappe seg :P
Jeg tok finalize i mai og eneste beskjed jeg har fått er at den ennå ikkehar nådd produsjonslinjen... Videre beskjed kan gies om en mnd. tid. En kamerat som ligger ca 100 bak meg på ventelisten har fått antydet nov. Jeg har gått og håpet på september.... Nå innser jeg at det er tapt hvis det ikke oppstår et guds under :-\
Reserverte før nyttår, Finalize i medio juli, står In Production nå. De skriver oktober pr epost, det var "sent desember" ved bestilling 
Mulig de har gjort om statusen fordi jeg har mast om endringer  ;D
rEVolusjonen startet 15. oktober 2013
Des 14 SOLGT med sorg:
Model S85 - Dolphin Grey (foliert) , sort skinn, 3.rad barneseter og Morbær tre (love it...)
Sikkerhetspakke, lyspakke, Techpakke, luft , p-sens, ..
VIN 186XX

Des 14: Bestilt 2015 model S85D - Juni 15: Solgt

Des 14: Kjører Leaf 2012 med moderat rekkeviddeangst
Konebil
Juli 2015:
Kjøpt ny 15`Outlander PHIEV Instyle+ som midlertidig bil til ny 2016 Tesla ankommer... 
(I en eller annen versjon..)

Oktober 2016: venter S90D med alt, håper på FaceLift ..

Sitering av TS sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykk

P85_Norway

Fikk telefon i dag fra min DS.
Levering 18.09.2013.
:)
Tesla M3 Performance

Jens

Production complete i dag! Bra forum, forresten  :)
Tesla Model S 85
Tesla Roadster 2.5 Sport

Teslafrank

Altså, IKKE stol på disse statusene. De endres vilkårlig ser det ut for. Jeg skal hente bilen min torsdag neste uke, og nå er min status tilbake til "In Production"...

må nesten le litt av hele greia:)

Harlex

Sitat fra: TS på onsdag 21. august 2013, klokken 20:07
Sitat fra: Harlex på onsdag 21. august 2013, klokken 20:00
Sitat fra: Djur1 på onsdag 21. august 2013, klokken 18:55
Jeg tok en finalize i slutten av juli, nå har den vært "in production" siden forrige uke en gang. Hvor lenge pleier de å ha den statusen? Hvis jeg skulle få levering i desember som var forespeilet må de jammen kjappe seg :P
Jeg tok finalize i mai og eneste beskjed jeg har fått er at den ennå ikkehar nådd produsjonslinjen... Videre beskjed kan gies om en mnd. tid. En kamerat som ligger ca 100 bak meg på ventelisten har fått antydet nov. Jeg har gått og håpet på september.... Nå innser jeg at det er tapt hvis det ikke oppstår et guds under :-\
Reserverte før nyttår, Finalize i medio juli, står In Production nå. De skriver oktober pr epost, det var "sent desember" ved bestilling 
Mulig de har gjort om statusen fordi jeg har mast om endringer  ;D
Djiiiiiizzzøs det e forskjell på folk...  :-\ Har fått nylig bekreftet at min ikke er i produksjon. Reserverte før nyttår og med estimat sept/okt. Finalized i midten av mai.... Ettersom jeg har fått bekreftet at den per forrige uke ikke var i produksjon og fremdeles står i sourcing parts så tyder alt på at du får din før eg får min.... Jaja... Det skulle vært interessant å fått endelig svar på hvordan de tenker... Det spekuleres om alt mulig men det er vel ingen som har kommet med fasiten..... ?
Model s 90D Hvit perlemor 2017
VW Golf GTE 2016
BMW 320 DAT BSR 2005
Suzuki GSX 1400 2008
Suzuki GSF 600 2003

janosat

Fikk Mail i dag
Min bil vil bli levert 23/9 kl 1000 (i kanalveien 35)
P1239 /Bergen

Dix Hallpike

Sitat fra: Harlex på onsdag 21. august 2013, klokken 21:59
Sitat fra: TS på onsdag 21. august 2013, klokken 20:07
Sitat fra: Harlex på onsdag 21. august 2013, klokken 20:00
Sitat fra: Djur1 på onsdag 21. august 2013, klokken 18:55
Jeg tok en finalize i slutten av juli, nå har den vært "in production" siden forrige uke en gang. Hvor lenge pleier de å ha den statusen? Hvis jeg skulle få levering i desember som var forespeilet må de jammen kjappe seg :P
Jeg tok finalize i mai og eneste beskjed jeg har fått er at den ennå ikkehar nådd produsjonslinjen... Videre beskjed kan gies om en mnd. tid. En kamerat som ligger ca 100 bak meg på ventelisten har fått antydet nov. Jeg har gått og håpet på september.... Nå innser jeg at det er tapt hvis det ikke oppstår et guds under :-\
Reserverte før nyttår, Finalize i medio juli, står In Production nå. De skriver oktober pr epost, det var "sent desember" ved bestilling 
Mulig de har gjort om statusen fordi jeg har mast om endringer  ;D
Djiiiiiizzzøs det e forskjell på folk...  :-\ Har fått nylig bekreftet at min ikke er i produksjon. Reserverte før nyttår og med estimat sept/okt. Finalized i midten av mai.... Ettersom jeg har fått bekreftet at den per forrige uke ikke var i produksjon og fremdeles står i sourcing parts så tyder alt på at du får din før eg får min.... Jaja... Det skulle vært interessant å fått endelig svar på hvordan de tenker... Det spekuleres om alt mulig men det er vel ingen som har kommet med fasiten..... ?

Harlex, hvis det er noen trøst så er vi i samme båt:
Har 3 P-nummer bak deg med tilnærmet samme tidspunkt for reservering og finalize.
Ikke i produksjon. Leter etter deler på 5. uka..
Bilen kommer når den kommer ::)
X100D. 6s. 2018
Pearl White. P85+. Trondheim. Levert 29.10.13. (Solgt)

TS

Sitat fra: Dix Hallpike på onsdag 21. august 2013, klokken 22:17
Sitat fra: Harlex på onsdag 21. august 2013, klokken 21:59
Sitat fra: TS på onsdag 21. august 2013, klokken 20:07
Sitat fra: Harlex på onsdag 21. august 2013, klokken 20:00
Sitat fra: Djur1 på onsdag 21. august 2013, klokken 18:55
Jeg tok en finalize i slutten av juli, nå har den vært "in production" siden forrige uke en gang. Hvor lenge pleier de å ha den statusen? Hvis jeg skulle få levering i desember som var forespeilet må de jammen kjappe seg :P
Jeg tok finalize i mai og eneste beskjed jeg har fått er at den ennå ikkehar nådd produsjonslinjen... Videre beskjed kan gies om en mnd. tid. En kamerat som ligger ca 100 bak meg på ventelisten har fått antydet nov. Jeg har gått og håpet på september.... Nå innser jeg at det er tapt hvis det ikke oppstår et guds under :-\
Reserverte før nyttår, Finalize i medio juli, står In Production nå. De skriver oktober pr epost, det var "sent desember" ved bestilling 
Mulig de har gjort om statusen fordi jeg har mast om endringer  ;D
Djiiiiiizzzøs det e forskjell på folk...  :-\ Har fått nylig bekreftet at min ikke er i produksjon. Reserverte før nyttår og med estimat sept/okt. Finalized i midten av mai.... Ettersom jeg har fått bekreftet at den per forrige uke ikke var i produksjon og fremdeles står i sourcing parts så tyder alt på at du får din før eg får min.... Jaja... Det skulle vært interessant å fått endelig svar på hvordan de tenker... Det spekuleres om alt mulig men det er vel ingen som har kommet med fasiten..... ?

Harlex, hvis det er noen trøst så er vi i samme båt:
Har 3 P-nummer bak deg med tilnærmet samme tidspunkt for reservering og finalize.
Ikke i produksjon. Leter etter deler på 5. uka..
Bilen kommer når den kommer ::)

Vet ikke om dette oppklarer noe, men
Reserverte før nyttår med 30K og fikk res.nr 1978# , men gjorde ikke bestillingen før begynnelsen av juli , så hadde jeg 14 dager på meg til endre frem og tilbake. lot tiden gå.
Innvoice: 67000017XX
RN3183XX
Fikk for en stund siden VIN:...186XX
Standard S85 grå med sort skinn, med dobbelt lader og det meste bortsett fra vinterpakken og 21"


rEVolusjonen startet 15. oktober 2013
Des 14 SOLGT med sorg:
Model S85 - Dolphin Grey (foliert) , sort skinn, 3.rad barneseter og Morbær tre (love it...)
Sikkerhetspakke, lyspakke, Techpakke, luft , p-sens, ..
VIN 186XX

Des 14: Bestilt 2015 model S85D - Juni 15: Solgt

Des 14: Kjører Leaf 2012 med moderat rekkeviddeangst
Konebil
Juli 2015:
Kjøpt ny 15`Outlander PHIEV Instyle+ som midlertidig bil til ny 2016 Tesla ankommer... 
(I en eller annen versjon..)

Oktober 2016: venter S90D med alt, håper på FaceLift ..

Sitering av TS sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykk

19quiz76

Sitat fra: 19quiz76 på torsdag 08. august 2013, klokken 12:21
Yiiiiiiiii-haaaaaaaa!!!!

"In production" etter 5-6 uker sourcing.

P#1617
VIN 15279
Fin. date 27/5 (siste mulige dag)
Fakt. dato 28/5
Fakt. nr: 1142

Grå 85 non-perf, Skinn, luft, pano, dobbellader, 19", uten bakseter


Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Og ferdig produsert i dag - smertelig å tenke på alle fingra som får fingre med den før meg, og så alle de ukene på sjøen da.. :(

Hvor mange dager tar turen over Atlanteren, forresten?
Sitering av 19quiz76 sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykke.

TMS S85 VIN P15279. Grå 19" Pano Luft Sort Skinn Tech Lys Parksensorer Vinterpakke Dobbellader. Levert: 30.9.2013

+ stolt eier av -98 Peugeot 106 EL

valvolainen

30 dager med sjøreise.  + 14 dager i produksjon + 7 dager med flytt og klargjøring.
Da er vi på 7 uker fra produksjonen av din bil starter til du får den.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA