ID.7 Tourer - priser, størrelser, egenskaper m.m.

Startet av daktari, mandag 19. februar 2024, klokken 21:21

« forrige - neste »

Roy Aasen

Has de beste setene fra VW..vi er to som veksler mye på bruken av biken.
Har etter flere år med biler med "huskeseter" ennå ikke giddet å lagre posisjon.

For noen er det selvsagt en livsnødvendighet og verden går i grus hvis det ikke er muligheter for x antall lagrede innstillinger.😅

TJV

Inntil nå har det gått helt fint med 2 innstillinger på begge setene foran. Om en annen låner bilen en dag ser jeg ikke det store behovet for at innstillingen må ligge lagret til neste år den personen bruker bilen. Men med største ungen som såvidt har begynt å lærekjøre så vil vel kanskje behovet for flere "memory plasser" melde seg.

Verden går langt ifra i grus over ikke flere enn 2 memory. Men jeg føler det hadde kostet veldig lite å lagt til noen flere når bilen ble laget.
Litt som vindu knappene på ID.4. Kan umulig ha spart noe av betydning med å lage to og en halv knapp istedenfor 4. Dessuten er det lite praktisk.
VW ID.4 Pro Perf Max
Nissan Leif 40kW

What-a-watt

Jeg fikk nettopp et tilbud fra Møller på en id.7 Tourer "Businessline" uten el-seter og Harmon Kardon.

500.000. inkl. vinterdekk, 2 års service, hengerfeste, og alle leverings- og registreringsavgifter. Altså "på veien pris".

Frister....

Oddaa

Sitat fra: What-a-watt på onsdag 06. august 2025, klokken 17:24Jeg fikk nettopp et tilbud fra Møller:id.7 Tourer "Businessline" uten el-seter og Harmon Kardon.

500.000. inkl. vinterdekk, 2 års service, hengerfeste, og alle leverings- og registreringsavgifter. Altså "på veien pris".

Frister....

Etter mitt begrep mye bil for pengene. Omtrent det samme som en EX30 koster... (den har rett nok el-seter ;-))
2025 EX30 Twin Performance
2023 iX xDrive40

Ex 2021 XC40 P8
Ex 2017 e-Golf

What-a-watt

Hehe. I de 6 årene jeg har hatt min Tesla har ingen andre enn jeg kjørt den.

Oddaa

Sitat fra: What-a-watt på onsdag 06. august 2025, klokken 19:29Hehe. I de 6 årene jeg har hatt min Tesla har ingen andre enn jeg kjørt den.
Det er bare å bestille tenker jeg, kan ikke bli særlig feil.
2025 EX30 Twin Performance
2023 iX xDrive40

Ex 2021 XC40 P8
Ex 2017 e-Golf

daktari

Prøv å få deg 4 år serviceavtale, så får du 2 servicer og ikke bare 1. Det blir neppe galt det kjøpet, og sikkert pop brukt for familier også.
Mine videoer av Autopilot 2
Mine I-Pace videoer
8 forskjellige elbiler siden 2017.

ToWalkOrDrive

Sitat fra: daktari på onsdag 06. august 2025, klokken 21:18Prøv å få deg 4 år serviceavtale, så får du 2 servicer og ikke bare 1. Det blir neppe galt det kjøpet, og sikkert pop brukt for familier også.

Ja, om 3 år koster det nok 682.000 for samme bil ny, etter at mva osv blir innført i større grad...så da dras bruktprisen opp.
Tesla Model Y                         2021-

MinID

Sitat fra: Oddaa på onsdag 06. august 2025, klokken 19:19
Sitat fra: What-a-watt på onsdag 06. august 2025, klokken 17:24Jeg fikk nettopp et tilbud fra Møller:id.7 Tourer "Businessline" uten el-seter og Harmon Kardon.

Frister....

Veldig godt tilbud. Ser de fleste får tillegg for vinterdekk og service og havner vesentlig høyere. Om jeg hadde fått samme tilbud, så tror jeg at jeg hadde slått til.
ID4 GTX 4 motion, 2024, sw 4.0,

Solgt: ID4 GTX 2022, Ioniq5, Id4 first, Hyundai kona, Kia Soul

SurSnasen

Det er jo en knallpris. Eneste jeg savner er HarmanK-lyden, samt ergo-setene med massasje.

MinID

Ser de nå reklamerer for -50000 på lagermodel id7 exlusive. Testet dette, men tilbudet ble ikke noe bedre enn tidligere, dvs ca 610k med hf og vh. Missvisende kampanje.

Kampanje
ID4 GTX 4 motion, 2024, sw 4.0,

Solgt: ID4 GTX 2022, Ioniq5, Id4 first, Hyundai kona, Kia Soul

Rosstopher

Sitat fra: MinID på fredag 08. august 2025, klokken 09:05Ser de nå reklamerer for -50000 på lagermodel id7 exlusive. Testet dette, men tilbudet ble ikke noe bedre enn tidligere, dvs ca 610k med hf og vh. Missvisende kampanje.

Kampanje

Jeg lurer på hva bilforhandlere mener de tjener på å skjule prisen på bilene de selger. Tjener de såpass mye ekstra på de kundene som ikke gidder/klarer å forhandle seg frem til riktig pris at det er verdt å holde på sånn? Det irriterer jo kunder og skaper mye arbeid for bilselgerne.
2021 Tesla Model Y LR
2016 Kia Soul

x 2016 Tesla Model S 90D
x 25+ fossilbiler, motorsykkel, veteranbil, veterantraktor, lastebil, brannbil

What-a-watt

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA