Levering av nye Model 3

Startet av elbilnooben, mandag 23. oktober 2023, klokken 16:55

« forrige - neste »

marud

Sitat fra: RJK på onsdag 17. januar 2024, klokken 15:02
Sitat fra: beveren67 på onsdag 17. januar 2024, klokken 13:38Er det noen som andre har fått utsatt henting fra Drammen grunnet snøværet? Hadde i utgangspunktet avtale for henting på fredag ettermiddag.
Snøværet skal gi seg i kveld, så tviler på at det er grunnlag for å endre for fredagen.

At det er mer utfordringer i dag, er nok temmelig sikkert!

;) 8)
Hvis de må flytte alle og det er relativt fullbooket i morgen kan jeg forstå at de ikke får inn alle da 😅
2024 Tesla Model 3 RWD Stealth Grey

RJK

Sitat fra: marud på onsdag 17. januar 2024, klokken 15:06
Sitat fra: beveren67 på onsdag 17. januar 2024, klokken 13:38Er det noen som andre har fått utsatt henting fra Drammen grunnet snøværet? Hadde i utgangspunktet avtale for henting på fredag ettermiddag.
Snøværet skal gi seg i kveld, så tviler på at det er grunnlag for å endre for fredagen.

;) 8)
Hvis de må flytte alle og det er relativt fullbooket i morgen kan jeg forstå at de ikke får inn alle da 😅
Joda, men prøver man å ta de fra i dag man ikke klarte å levere til innimellom eller senere, eller forskyver man absolutt alle?

Jeg ville trodd det var mer sannsynlig at de lar de som har booktet på fredag få beholde plassene, og heller prøver å ta de andre innimellom eller forskyver de til helga.
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

marud

Sitat fra: RJK på onsdag 17. januar 2024, klokken 15:12
Sitat fra: marud på onsdag 17. januar 2024, klokken 15:06

;) 8)
Joda, men prøver man å ta de fra i dag man ikke klarte å levere til innimellom eller senere, eller forskyver man absolutt alle?

Jeg ville trodd det var mer sannsynlig at de lar de som har booktet på fredag få beholde plassene, og heller prøver å ta de andre innimellom eller forskyver de til helga.
Jeg tipper nok også at de flytter om til der det er ledig, evt "strekker" kapasiteten litt lenger for å få det unna. At det ble fredag kan også være for at det var ledig tid/enklere å få oppbemannet for å levere ut flere biler enn planlagt

beveren67

Litt rart. Ringte Tesla Drammen og fikk nytt hentetidspunkt på tirsdag, men han fortalte at de slet veldig med å hente bilene fra havna ettersom trailerne satt seg fast osv osv. Spurte deretter om alle med hentedag fredag ble utsatt, noe han bekreftet at det ble.

Kjedelig å vente et par dager ekstra. Planen var jo å bruke helgen til en roadtrip, men men.
____________________________________________________________________________________

2024 Tesla Model 3  RWD (Highland)
Bestillingsdato 23. desember 2023

elbilnooben

Dere må kanskje vente et par dager ekstra, men dere har i det minste fått leveringsdag  ;D

vgnils

Sitat fra: elbilnooben på onsdag 17. januar 2024, klokken 18:16Dere må kanskje vente et par dager ekstra, men dere har i det minste fått leveringsdag  ;D

Jeg har heller ikke hørt et kvekk fra Tesla. Skal hente i Drammen og står 22. januar på sluttfakturaen.

marud

Ser ut som ventetiden på tilhengerfeste er over! Fire biler i inventory med tilhengerfeste hvorav en er merket tilgjengelig for henting

https://www.tesla.com/no_NO/inventory/new/m3?ADL_OPTS=TOWING&arrangeby=relevance&zip=0103&range=0

elbilnooben

Sitat fra: vgnils på onsdag 17. januar 2024, klokken 19:37
Sitat fra: elbilnooben på onsdag 17. januar 2024, klokken 18:16Dere må kanskje vente et par dager ekstra, men dere har i det minste fått leveringsdag  ;D

Jeg har heller ikke hørt et kvekk fra Tesla. Skal hente i Drammen og står 22. januar på sluttfakturaen.
Skal også hente i Drammen. Har du også  estimert levering mellom 22.jan og 6.feb?

vgnils

Sitat fra: elbilnooben på onsdag 17. januar 2024, klokken 22:07

Skal også hente i Drammen. Har du også  estimert levering mellom 22.jan og 6.feb?

Ja, samme tidsintervall. Satser på at de tar kontakt snart.

Dembouz

Sitat fra: vgnils på onsdag 17. januar 2024, klokken 22:20
Sitat fra: elbilnooben på onsdag 17. januar 2024, klokken 22:07

Ja, samme tidsintervall. Satser på at de tar kontakt snart.

Samme dato på sluttfaktura og tidsintervall, men fortsatt ikke hørt noe..

elbilnooben

Må vel skje noe snart nå tenker jeg. Noen som har fultgt med på webkameraene i Drammen havn? Ser ut som det er litt aktivitet der men vanskelig å se hvilke modeller som står hvor pga all snøen.

Dembouz

Sitat fra: elbilnooben på fredag 19. januar 2024, klokken 11:34Må vel skje noe snart nå tenker jeg. Noen som har fultgt med på webkameraene i Drammen havn? Ser ut som det er litt aktivitet der men vanskelig å se hvilke modeller som står hvor pga all snøen.

Troen på at vi får hentet den 22 eller er det bare å glemme tror du?

elbilnooben

Sitat fra: Dembouz på fredag 19. januar 2024, klokken 13:20
Sitat fra: elbilnooben på fredag 19. januar 2024, klokken 11:34Må vel skje noe snart nå tenker jeg. Noen som har fultgt med på webkameraene i Drammen havn? Ser ut som det er litt aktivitet der men vanskelig å se hvilke modeller som står hvor pga all snøen.

Troen på at vi får hentet den 22 eller er det bare å glemme tror du?
Tviler på at vi får hentet 22., men pratet med Tesla Drammen nå og de sa at det stod en del biler nå som skal klargjøres, men at det har tatt litt tid pga snøen. De virket positive til levering i slutten av neste uke/starten av uka etter der.

beveren67

Snakket med Tesla Drammen kl 11 i dag. De har fått frem en del M3H. Min står klar til klargjøring. Jeg skal hente min på tirsdag. Han fortalte at de har hentet frem en del som blir levert fra neste uke og utover. Så tror de fleste blir kontakten ila neste uke.

Bare å glede seg! :)
____________________________________________________________________________________

2024 Tesla Model 3  RWD (Highland)
Bestillingsdato 23. desember 2023

elbilnooben

Noen som har troa på noen oppdateringer i dag angående levering?

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA