Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Levering av nye Model 3

Startet av elbilnooben, mandag 23. oktober 2023, klokken 16:55

« forrige - neste »

marud

Sitat fra: elbilnooben på fredag 26. januar 2024, klokken 12:32
Sitat fra: marud på fredag 26. januar 2024, klokken 12:00Fikk kampanjerente ved bestilling og noen her inne sa at den sikkert ble fjernet ved levering.

Skrev under på låneavtalen nå og har fortsatt 1,99% rente de første 3 årene.
Lurer på hva vi andre kan gjøre for å få samme rente, jeg har 5,79% og Tesla har ved flere anledninger nektet for at det er kampanjerente på nye Model 3.
Den kom automatisk ved bestilling 1 September, sikkert fordi forrige modellen hadde det. Den ble fjernet rimelig kjapt etterpå hvertfall. Tviler på at man får krevd det da det var en tidsbegrenset kampanje..
2024 Tesla Model 3 RWD Stealth Grey

marud

Da har hengerfestene kommet til Norge for ettermontering!

Fikk telefon idag om at Bodø fikk inn hengerfestene nettopp og fikk montert på bilen min før utlevering i morgen 🥳

CatDuGa

Sitat fra: marud på fredag 26. januar 2024, klokken 19:26Da har hengerfestene kommet til Norge for ettermontering!

Fikk telefon idag om at Bodø fikk inn hengerfestene nettopp og fikk montert på bilen min før utlevering i morgen 🥳

Så bra👏👏 Greit at det blir montert før levering. Regner med du har hentet bilen? Om - fornøyd?
Jeg fikk aldri beskjed eller melding om at bilen ville bli levert uten hf og evt ettermontering ville skje på et senere tidspunkt. Så var litt spent på onsdag når jeg hentet bilen om hf «var med». Da selger åpnet frunken, lå hf der. Da slapp jeg å tenke på det☺️
2024 Tesla Mod3 RWD Stealth Grey-bestilt
2019 Tesla Mod3 (solgt)

marud

Sitat fra: CatDuGa på lørdag 27. januar 2024, klokken 19:16
Sitat fra: marud på fredag 26. januar 2024, klokken 19:26Da har hengerfestene kommet til Norge for ettermontering!

Så bra👏👏 Greit at det blir montert før levering. Regner med du har hentet bilen? Om - fornøyd?
Jeg fikk aldri beskjed eller melding om at bilen ville bli levert uten hf og evt ettermontering ville skje på et senere tidspunkt. Så var litt spent på onsdag når jeg hentet bilen om hf «var med». Da selger åpnet frunken, lå hf der. Da slapp jeg å tenke på det☺️

Så bra! Bilen er hentet og kjørt 354 km hjem 😅 veldig fornøyd med bilen, sitter som støpt på veien (bortsett fra ned fra Saltfjellet, men der var det speilblankt pluss regn og lasterbiler kræsjet i alle retninger).

Skjønner ikke hysteriet om at blinklysknapper er fælt, jeg bomma i 1 av sikkert over 20 rundkjøringer, så vil si det er rimelig uproblematisk. Lading gikk også unna i en fei, mye raskere enn samboerns Kona 😆

Skal sies at når jeg tidligere har eid 1999 Ford Focus, 2006 BMW 316i og 2010 Peugeot 308 er jeg rimelig lett å imponere 😂

CatDuGa

Sitat fra: marud på lørdag 27. januar 2024, klokken 21:39
Sitat fra: CatDuGa på lørdag 27. januar 2024, klokken 19:16

Så bra! Bilen er hentet og kjørt 354 km hjem 😅 veldig fornøyd med bilen, sitter som støpt på veien (bortsett fra ned fra Saltfjellet, men der var det speilblankt pluss regn og lasterbiler kræsjet i alle retninger).

Skjønner ikke hysteriet om at blinklysknapper er fælt, jeg bomma i 1 av sikkert over 20 rundkjøringer, så vil si det er rimelig uproblematisk. Lading gikk også unna i en fei, mye raskere enn samboerns Kona 😆

Skal sies at når jeg tidligere har eid 1999 Ford Focus, 2006 BMW 316i og 2010 Peugeot 308 er jeg rimelig lett å imponere 😂

Enig, bilen ligger veldig bra på veien👏☺️ Nå har ikke jeg fått testet den på isdekket vei, men høres ut som om det også gikk bra - tross forholdene ned fjellet🙈
Det med blinklys er nok bare en vanesak, og vil tro at det ligger kjapt hos de fleste. Det eneste er vel ut av rundkjøringen som kanskje kan være litt knotete? Jeg syns i alle fall det går overrasket bra😄

Jeg som har kjørt Tesla Mod3 -2019, merker veldig stor forskjell med støy inni - usikker på hva jeg hadde forventet, men ble overrasket over hvor stor forskjell det var👏👏

Alt i alt så tror jeg vi er enige om å være imponert av bilen😅😅
2024 Tesla Mod3 RWD Stealth Grey-bestilt
2019 Tesla Mod3 (solgt)

elbilnooben

Hentet bilen i går, allerede kjørt 36 mil. Supersmooth bil!

DavidRS

Hvordan ser hengerfestet ut? Regner med det er avtagbart?

marud

Sitat fra: DavidRS på fredag 16. februar 2024, klokken 23:19

Hvordan ser hengerfestet ut? Regner med det er avtagbart?
Stemmer, det er avtagbart. Slik det ser ut for meg er det identisk som det til gammel Model 3.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA