Levering av nye Model 3

Startet av elbilnooben, mandag 23. oktober 2023, klokken 16:55

« forrige - neste »

Teslaabb

Sitat fra: marud på mandag 15. januar 2024, klokken 15:23Ser at City of St.Petersburg er på tur fra Zeebrugge til Drammen med forventet ankomst 16.01 kl 24:00. Er vel ikke utenkelig at den kan ha noen biler med seg heller

Hei, da har jeg fått leveringstidspunkt på bilen. Jeg fikk bare utdelt en tid med dato og klokkeslett, ingen mulighet for andre alternativer. Er det flere som har opplevd dette?

Jeg er selvfølgelig veldig glad for at jeg nå straks kan hente bilen!

2024 Tesla Model 3  RWD (Highland)
Bestillingsdato 15.Desember 2023

elbilnooben

Sitat fra: Teslaabb på mandag 15. januar 2024, klokken 16:50
Sitat fra: marud på mandag 15. januar 2024, klokken 15:23Ser at City of St.Petersburg er på tur fra Zeebrugge til Drammen med forventet ankomst 16.01 kl 24:00. Er vel ikke utenkelig at den kan ha noen biler med seg heller

Hei, da har jeg fått leveringstidspunkt på bilen. Jeg fikk bare utdelt en tid med dato og klokkeslett, ingen mulighet for andre alternativer. Er det flere som har opplevd dette?

Vegvesen
Gratulerer! Når skal du hente den? Jeg har ikke hørt noe mer om leveringsdato for min enda

Teslaabb

Sitat fra: elbilnooben på mandag 15. januar 2024, klokken 16:56
Sitat fra: Teslaabb på mandag 15. januar 2024, klokken 16:50

Vegvesen
Gratulerer! Når skal du hente den? Jeg har ikke hørt noe mer om leveringsdato for min enda

Mange takk!
Om alt går etter planen så henter jeg bilen 26.Januar:) :)

marud

Jeg har ikke fått noe enda heller 😅 skal sies at selv om de bare setter opp så kan du svare på SMSen med spørsmål om annen tid dersom det ikke funker. Er det innenfor en uke pleier det å være null problem slik jeg har forstått
2024 Tesla Model 3 RWD Stealth Grey

Teslaabb

Sitat fra: marud på mandag 15. januar 2024, klokken 17:17Jeg har ikke fått noe enda heller 😅 skal sies at selv om de bare setter opp så kan du svare på SMSen med spørsmål om annen tid dersom det ikke funker. Er det innenfor en uke pleier det å være null problem slik jeg har forstått

Jeg fikk bare en Mail på dette fra Tesla Brumunddal, med oppsatt tidspunkt og dato. Jeg har en god tone på mail, så som du sier kan muligens bilen hentes på et annet tidspunkt!

marud

Mail faktisk, trodde man bare fikk sms så det var litt overraskende 😅

elbilnooben

Hvordan fungerer dette egentlig? Trodde man fikk sms med beskjed om at man kan velge leveringsdag i appen, og at resten av prosessen foregår i appen?

Teslaabb

Sitat fra: marud på mandag 15. januar 2024, klokken 18:33Mail faktisk, trodde man bare fikk sms så det var litt overraskende 😅

Jeg fikk en Mail ja, ingen sms! Jeg vet ikke hva som er vanlig prosedyre? Jeg skal lease bil! Så jeg vet ikke om dette kan ha noe og si?

Teslaabb

Sitat fra: elbilnooben på mandag 15. januar 2024, klokken 18:41Hvordan fungerer dette egentlig? Trodde man fikk sms med beskjed om at man kan velge leveringsdag i appen, og at resten av prosessen foregår i appen?

Jeg vet ikke hvordan det «egentlig» fungerer. For min del fikk jeg en mail fra Tesla Brumunddal! Der jeg fikk beskjed om det var satt opp en tid for henting, jeg gikk så til appen for å undersøke. Inne i appen står det «Leveringstidspunkt avtalt». Som sagt vet jeg ikke hvordan andre her inne har gjort dette tidligere. Men jeg skal lease bil, mulig det kan ha noe med dette og gjøre?

marud

Sitat fra: Teslaabb på mandag 15. januar 2024, klokken 19:09
Sitat fra: marud på mandag 15. januar 2024, klokken 18:33Mail faktisk, trodde man bare fikk sms så det var litt overraskende 😅

Jeg fikk en Mail ja, ingen sms! Jeg vet ikke hva som er vanlig prosedyre? Jeg skal lease bil! Så jeg vet ikke om dette kan ha noe og si?
Kan godt hende at leasing har noe å si. Jeg har bare hørt om folk som har fått sms enten med flere valg for tid eller tilbud om å hente på ett tidspunkt

Teslaabb

Sitat fra: marud på mandag 15. januar 2024, klokken 19:23
Sitat fra: Teslaabb på mandag 15. januar 2024, klokken 19:09

Kan godt hende at leasing har noe å si. Jeg har bare hørt om folk som har fått sms enten med flere valg for tid eller tilbud om å hente på ett tidspunkt

Jeg har også lest om det, men jeg selv fikk ingen sms! Jeg fikk som sagt en Mail fra Tesla Brumunddal om en oppsatt dag/dato og tidspunkt. Er det flere som har denne erfaringen? At dere bare har fått oppsatt en dag?

marud

Ble ringt av Tesla Bodø nå med at bilen har kommet til Norge, og spørsmål om når jeg vil hente. Så har avtalt levering lørdag 27 januar 🥳

elbilnooben

Sitat fra: marud på tirsdag 16. januar 2024, klokken 09:15Ble ringt av Tesla Bodø nå med at bilen har kommet til Norge, og spørsmål om når jeg vil hente. Så har avtalt levering lørdag 27 januar 🥳
Grattis! Føles ut som at alle andre enn meg har fått avtalt levering nå haha, får bare smøre meg med tålmodighet

beveren67

Er det noen som andre har fått utsatt henting fra Drammen grunnet snøværet? Hadde i utgangspunktet avtale for henting på fredag ettermiddag.
____________________________________________________________________________________

Bestillingsdato 23. desember 2023

RJK

Sitat fra: beveren67 på onsdag 17. januar 2024, klokken 13:38Er det noen som andre har fått utsatt henting fra Drammen grunnet snøværet? Hadde i utgangspunktet avtale for henting på fredag ettermiddag.
Snøværet skal gi seg i kveld, så tviler på at det er grunnlag for å endre for fredagen.

At det er mer utfordringer i dag, er nok temmelig sikkert!

;) 8)
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA