2022.36

Startet av Kim-, fre 23. sep 2022, kl. 21:40

« forrige - neste »

geirci2

Jeg har fremdeles 3 blink (på 2022.36.2).
Testet nå nettopp flere ganger, alltid 3 blink.
2023 Model Y Perf. FSD, utlevert 18.3.23 - Firmware: 2025.44.25.3
2019 Model 3 LR HW3/FSD/Acc.boost, utlevert 4.4.19, SOLGT 7.7.23

geear

Det er 36.2 jeg har, på Y P.

Det gjør også at blindsonebildet forsvinner ekstremt raskt.

geear

I alle dager. Var ute en tur nå, og nå blinker den plutselig tre blink igjen. Den gjorde virkelig ikke det til morningen i dag, og har ikke fått ny sw (men kan sikkert ha fått settings fra Tesla). Kjørte riktig nok ikke samme sted.

Motorwatt

Skal ikke bruke bilen i helgen, så får ikke sjekket om det er noen endringer. Men ikke usannsynlig at kritiske feil blir rettet utenom oppdateringer.
Tesla S75D
__________________________________________________________________________________________________________

ronnynilsen

Testet nå, og jeg har også fremdeles 3 blink (på 2022.36.2).
Model Y LR.
Tesla model Y LR 2022

DagfinnN

Sitat fra: geear på fre 14. okt 2022, kl. 20:18
I alle dager. Var ute en tur nå, og nå blinker den plutselig tre blink igjen. Den gjorde virkelig ikke det til morningen i dag, og har ikke fått ny sw (men kan sikkert ha fått settings fra Tesla). Kjørte riktig nok ikke samme sted.
Har observert dette fenomenet før. Helst siden påske. Det har kommet og gått. Aner ikke hvorfor.
Skal ha Juniper selv om jeg misliker Elon på det sterkeste.

Kim-

3 blink her og på 36.2

Fin den nye funksjonen med at man kan åpne døren med appen!
2023 Tesla Model Y LR
2021 Tesla Model 3 LR - solgt
2018 Tesla Model X 75D - solgt

Elmo

Sitat fra: geear på fre 14. okt 2022, kl. 13:40
Andre som har merket at bilen nå kun blinker to ganger på vipp på blinklyshendelen? Har da alltid blinket tre ganger før? To er for lite.  >:(
En annen tilbakevendt funksjon på blinklyset er at man nå (igjen) kan bytte direkte fra venstre- til høyre-blink, feks i rundkjøring.
Det har vært borte ett års tid.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Tesla Model 3 AWD/FSD 2019/03 med FW: 2025.44.25.4
Seat Mii 2020/01.
eUp 2014 - solgt.
Div. Saxo/P106 el, tilsammen 170.000 km (nå avviklet).

Lucaria

Jeg får ikke nye oppdateringen selvom jeg har kjørten stund med delt wifi og har "avancert" på programvareoppdateringer. Har testet resetta både bilen og appen men den holder seg fint på 28.2

Motorwatt

Det er vel bare 36.2 du mangler. Nå er 36.5 like om hjørnet, så ha litt tålmodighet. Kanskje den kommer til deg også.
Tesla S75D
__________________________________________________________________________________________________________

Lucaria

Sitat fra: Motorwatt på ons 19. okt 2022, kl. 21:59
Det er vel bare 36.2 du mangler. Nå er 36.5 like om hjørnet, så ha litt tålmodighet. Kanskje den kommer til deg også.

Dette skjønner jeg ikke helt. Er det vanlig at den ibland hopper over oppdateringer? Og er "avancert" bare pynt og ingen forskjell fra standard? Det står jo at man da skal få oppdateringer såfort de er tilgjengelige.

Dessuten så fikk jeg melding i appen om at den skulle laste ned neste gang bilen hade wifi, men så forsvant det. Men det kanske er vanlig?

Motorwatt

Nummerering på oppdateringene er nødvendigvis ikke sekvensielle. Noen oppdateringer gjelder bare noen land, noen andre for modelltyper og årganger, noen er testversjoner, og noen er utstyrs-avhengige.
Tesla S75D

Handyman

Sitat fra: Elmo på ons 19. okt 2022, kl. 19:37
Sitat fra: geear på fre 14. okt 2022, kl. 13:40
Andre som har merket at bilen nå kun blinker to ganger på vipp på blinklyshendelen? Har da alltid blinket tre ganger før? To er for lite.  >:(
En annen tilbakevendt funksjon på blinklyset er at man nå (igjen) kan bytte direkte fra venstre- til høyre-blink, feks i rundkjøring.
Det har vært borte ett års tid.
Det har vært der hele tiden hos meg, men det har variert hvor fort du kan gjøre det. Hvis man ikke går for fort til andre retningen har det alltid fungert her.
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

Motorwatt

Er dette noe spesielt på 3/Y? Gjør den operasjonen flere ganger om dagen i rundkjøringer, og aldri hatt noen utfordringer.
Tesla S75D

Motorwatt

Sitat fra: Motorwatt på ons 19. okt 2022, kl. 21:59
Og der kom 36.5 inn på min bil.
Tesla S75D

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA