Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

KOR I H*****E VANSKELIG SKAL DET VÆRE Å FÅ TAK I DELER TIL EIN TESLA!!!!

Startet av Rævedilter, fredag 26. august 2022, klokken 10:09

« forrige - neste »

Ellemelle

Sitat fra: model3pw på fredag 23. september 2022, klokken 17:52
Til min Model 3 så ønsket jeg å kjøpe siste utgave av sideblinklys (kamera) pga de jeg har på 2021 modellen min lyser gjennom slik at bakoversyn i mørket via skjermen ikke er brukbart.
Da kan du be de kikke i delekatalogen, der står følgende:

LAMP ASY, SIDE REPEATER CAMERA (RH) 1125107-77-E   Over-the-Counter(No VIN)

Altså det kreves ingen VIN for å kjøpe dette.

model3pw

Sitat fra: Ellemelle på fredag 23. september 2022, klokken 20:12
Sitat fra: model3pw på fredag 23. september 2022, klokken 17:52
Til min Model 3 så ønsket jeg å kjøpe siste utgave av sideblinklys (kamera) pga de jeg har på 2021 modellen min lyser gjennom slik at bakoversyn i mørket via skjermen ikke er brukbart.
Da kan du be de kikke i delekatalogen, der står følgende:

LAMP ASY, SIDE REPEATER CAMERA (RH) 1125107-77-E   Over-the-Counter(No VIN)

Altså det kreves ingen VIN for å kjøpe dette.


Takk! Da drar jeg tilbake og prøver igjen med dette i bakhånd  :+1:

Motorwatt

Sikker på at dette er de nyeste kameraene. Google sier dette er for en 2019:

2019 Tesla Model 3 Front Right Side Fender Camera Turn Signal  OEM 1125107-77-E
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

Ellemelle

Antar vi alle er Tesla-eiere, så dere har tilgang til delekatalogen på https://epc.tesla.com

Det finnes forskjellige delenummer som er relatert til sideblinklysene/kameraene, men de har en ting til felles, og det er at det ikke finnes salgsbegrensninger (Sales restrictions). Samtlige varianter er markert som Over-the-Counter (No VIN).

Rævedilter

Sitat fra: Ellemelle på fredag 23. september 2022, klokken 23:35
Antar vi alle er Tesla-eiere
Synes du skreiv Tesla-elskere....i allefall i denne tråden er det nesten alle som har fantastiske opplevelser med Tesla servicen, men synes Motorwatt sin gjengivelse av Tesla sitt svar til at dei atter ein gang ligger desidert på bunnen på bilservicebarometeret:

Tesla: – Vi har ingen kommentar til saken.

Og det oppsummrer vel det meste; ikkje forvent ein dritt så blir ein ikkje skuffa.
Og nå skal eg ut og skifte delene på Teslaen.

Ellemelle

For all del, det var ikke meningen å ødelegge den negative stemningen.

Klykken

BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
Helelektrisk bilpark <3

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA