Levering Plaid S/x

Startet av PDO, mandag 08. august 2022, klokken 23:20

« forrige - neste »

Meka

Sitat fra: heimabrygg på fredag 09. desember 2022, klokken 18:47
Samme her, har heller ikke funnet i kildekoden, men ligger i dag på tesla-kontoen. Estimert levering 8.-22. og et ubesvart anrop fra Tesla, så trolig en av de som kom til Bergen i går.

Forøvrig står det svært mange biler der fortsatt, skal se om jeg får tatt noen bedre bilder i helga.

Ah, så du har ikke hatt noe VIN før i dag?
Da satser jeg på at det er håp for min del også. Ble fortalt at jeg skulle få bilen i Desember, men har ikke hørt et pip siden

Li-Ion

Noen som vet noe om X og S som leveres nå kommer med ultrasoniske sensorer rundt - eller er disse droppet som for nye 3 og Y ?
Teslaeier siden 2013 :)

Li-Ion

Sitat fra: Li-Ion på fredag 09. desember 2022, klokken 21:38
Noen som vet noe om X og S som leveres nå kommer med ultrasoniske sensorer rundt - eller er disse droppet som for nye 3 og Y ?
Ser at de første demo-bilene... som sikkert er produsert noen uker før våre - HAR sensor... så da spørs det om 2023-modellår har disse...

drumfrodo

Kan være håp om at bilene vi får har den nye bakskjermen - ser ut som denne har det ihvertfall  :) (angivelig video fra en utlevering til kunde i Tyskland, noen som er mer stødig i tysk kan sikkert bekrefte evt.):
https://youtu.be/lP4NvpwcRkI

Li-Ion

Ganske sannsynlig at denne kom med Høegh Transporter den 4.12 da... ser den også har sensorer rundt... Da er det kanskje håp 🙄

drumfrodo

Har ikke hørt om noen i US som har fått utlevert S eller X uten USS enda heller, så tror nok det fortsatt er intakt på dem - og at det ikke evt blir fjernet før på biler produsert i 2023 en gang (ikke "2023"-modeller, som lages nå).

Li-Ion

Good to know.. :) Foretrekker ekstra hjelp ved parkering og når jeg kjører inn i garasjen... Skjønner ikke helt hvordan kamera skal erstatte disse? De er jo nedsnødd og tilgriset hele tiden...

offpist

Sitat fra: B1 på lørdag 10. desember 2022, klokken 08:54

https://www.youtube.com/watch?v=EffB45ISO9M

En av de bedre anmeldelsene jeg har sett. Gleder meg ikke akkurat mindre nå...sjukt positivt å høre at lydisolering er bra! Det er en av tingene som jeg hater med 3/y (må være verdens dårligste isolerte biler i den prisklassen). Om lydisoleringen hadde vært i nærheten av like dårlig med denne hadde jeg levert den tilbake. Ser ut som jeg slipper det!

Ser ut som om akkurat denne hadde gamle skjermen bak med tykk ramme.
Kjører:
Grå 2020 Model S Long Range +
Blå 2019 Model S75D (kone bil)

Li-Ion

Uten tvil. Men ganske sikker på at dette ikke er en kundebil - men en demobil bygget litt før.. håper på det i alle fall 😊

offpist

Thames Highway kommer til Drammen i kveld kl 18. Men vi har kanskje ikke så store forhåpninger om S og X der? ;)
Kjører:

chiller

Er nok ikke der før nærmere ni-ti i kveld tenker jeg. Håper noen kan dra ned og ta en titt :D

Li-Ion

Nærmer seg... noen som tar turen for å sjekke..? 🙄

offpist

Det er en del kamera på havna her:
https://drammenhavn.no/webkamera/
Men ikke så godt å se noe før det blir dagslys uansett.

Begynner allerede spres en del videoer av kundebiler på Autobahn og utenfor Tesla Service Centre. Så nedover kontinentet går det unna med utleveringer allerede.

Og de det jeg har sett bilder av så langt virker å være med den store skjermen bak.

Kjører:

Li-Ion

kirky

Offpist, har du ett eksempel på en video som viser stor skjerm bak? Har sett et par og de har hatt vanlig skjerm bak dessverre. Men de har hatt USS da. 😊
2023 Model S

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA